Toon posts:

Waarom wordt deze gesloten ???

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ASUS A7V8X PROBLEEM ?? (omdat ik hoofdletters gebruik kan ik voorstellen)

Maar antwoord van Dhr. BalusC :
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoi

Het is hier de bedoeling dat je eerst de FAQ's en de sticky's doorneemt eer je een topic opent.. Je zou zeker je voordeel kunnen doen met de troubleshooter zoals aangehaald in deze sticky: Voor alle "M'n PC doet het niet" en "Ervaringen" topics!

Verder is jouw titel ook niet je van het.. Veel te schreeuwerig en een overvloed aan vraagtekens.. Zie ook de FAQ Forumgedrag
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vind ik persoonlijk stom op deze topic.

Ik heb toch een probleem, Ik heb de oplossing al proberen te zoeken in jullie forum maar kan het helaas niet vinden. Dus dan start ik een nieuwe TOPIC. En wel deze :

Heren cq. Dames,

Ik heb een probleempje . Na het laten vervangen van mijn 'oude' moederbord (A7V333, deze was stuk) . Heb ik van de winkel (HIQ-computer) een 'nieuwe' gekregen de ASUS A7V8X . Nu was ik aan het compjuteren (die cameleon van Asus een het draaien) gisteren. En plotseling viel mij gehele PC uit . Als ik hem nu aan wil zetten draaien de ventilatoren maar 1x rond. En daarna niets meer. Het lampje op het moederbord brand wel groen. Dus denk persoonlijk geen voeding probleem .

Maar wat is dit ? En hoe los ik dit op ? Hebben meerdere mensen hier last van ? Bekend probleem ? Hellup ?

Dit systeem heb ik in Duitsland gekocht (losse onderdelen) en ik heb nog even geen zin om de grens te overschreiden als ik het zelf kan oplossen.

Alvast bedankt.
IvO

ps. Ik heb niets overgeclocked of wat dan ook. Alles gewoon laten staan hoe het staat. En voor de mensen die het gaan vragen dit is mijn systeem (sorry voor het duits):

Dimm GeIL 2x512MB DDR333 PC2700
CD-Brenner Plextor PX-W48x/24x/48x
CPU Kühler Coolermaster HHC-001 Heat-Pipe Silent!
CPU AMD Sockel A Athlon XP 2200+ (1800Mhz Takt)
DVD-Rom Pioneer 16x/40x A106S bulk (Slot in)
Festplatte Western Digital 80.0 GB 7200rpm IDE 8MB! WD800JB
Gehäuse Miditower Aopen KF481 300W
ASUS A7V8X DDR Sockel A
Monitor 17 Zoll Belinea 103045/85 86Khz TCO99
Scanner Canon N670U USB -blau-
Kabel Airflow Floppy 50cm gerundet
Kabel Airflow 2x IDE 90cm gerundet (ATA 60/100) Silber
VGA Karte ASUS 8460 GeForce4 Ti4600 128MB DVI + TV
Tastatur/ mouse Logitech

Alvast bedankt voor jullie reactie. Ik weet nu niet wat ik vout heb gedaan. De hoofdletters gebruiken, dat 'mag' niet dat weet ik. Maar verder. Tja.....

gr. Ivo Jansen

ps. HOE KAN IK NU ANTWOORD KRIJGEN OP MIJN PROBLEEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

balusc@tweakers.net

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Een techpost in LA?

BOVENDIEN EEN VASTZITTENDE CAPSLOCK?

Verder groetjes onder je post?

Lees die FAQ nou gewoon eerst even.... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

lees ff sticky en mail hem....

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.