Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Ik kan iedereen aanraden om het artikel op de F4UT site te lezen over "Parking aircraft" etc.. ik kan niet wachten tot het klaar is.. Helaas zal het wel *na* Sp4 uitkomen.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Als er een skinner dus 512x512 textures uitbrengt voor het nieuwe F/A-18 model kan je deze gewoon installeren.

En hier is goed te zien hoe het nieuwe model de canopy kan openen en de vleugels kan opvouwen:
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Hij is mooi he?
ik hoop dat F5 ook wat meer aan carrier ops doet, en die ook verbeterd.
ook zou ik wel ground workers willen zien op de bases. in USNF had je ook deck personeel. dat was zoo cool.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Maar SP4 is nu dus toch uit en weegt 130MB!
Links:
www.f4ut.com/Sp4/FalconSP4_Installer.zip
http://sp4.flighthangar.net
http://mpgnetz.de/564dfhd...7/FalconSP4_Installer.zip
Dit spel maakt je HOTAS joystick dubbel en dwars zn geld waard
Een tijdje geleden had ik nog hoge verwachtingen van lo-mac, maarja al die bugs enzo
Correct me if i'm wrong (vrij naar deze guide op frugalsworld die nu dus keihard down is door SP4):
1. Microprose Falcon4.0 out of the box
2. Microprose 1.08us patch
3. F4UT SP4
4. Cockpits + hires tiles + etc
5. ...
Kortom moeten(?) FreeFalcon en BMS er nog overheen? We moeten sowieso wachten tot ze hun patches hebben aangepast naar SP4 maar voegen deze nog iets extras toe? En is raptor's skinpack ook een integraal deel van SP4?
Verwijderd
Straks ff F4 weer installentazzman schreef op 26 februari 2004 @ 00:12:
Moest hem even zoeken deze thread..
Maar SP4 is nu dus toch uit en weegt 130MB!
Links:
www.f4ut.com/Sp4/FalconSP4_Installer.zip
http://sp4.flighthangar.net
http://mpgnetz.de/564dfhd...7/FalconSP4_Installer.zip
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
niemand?Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 12:22:
vraagje, is Falcon 4 nog ergens verkrijgbaar? Volgens mij moet ik dit toch eens gaan doen tot Lock On fatsoenlijk te spelen is.
Jawel, als het goed is kun je met een beetje geluk nog een verzameldoosje vinden.
Het heet Totally Flying en bevat 3 sims die naar mijn mening alle drie hun centjes wel waard zijn :
Falcon 4
European Air War
B17 Flying Fortress: The Mighty Eigth
Ligt wellicht ergens in een budget-bak ofzo, laatste keer dat ik het zag liggen was bij Dixons en Dynabyte als ik het goed heb.
Maar het beste is gewoon op eBay ofzo een volledige box versie te kopen inclusief 500+ page manual.. lekker in bed lezen ofzo. Want enige studie is zeker vereist met Falcon 4.0!
Ik had dit spel, incl manual, maar ben het kwijtgeraakttazzman schreef op 03 maart 2004 @ 00:52:
Alleen de manual die erbij zit als PDF file... daar ontbreken complete hoofdstukken uit. Gelukkig is de volledige manual als PDF wel te vinden op het Internet
Maar het beste is gewoon op eBay ofzo een volledige box versie te kopen inclusief 500+ page manual.. lekker in bed lezen ofzo. Want enige studie is zeker vereist met Falcon 4.0!
Icehands, befaamd van andere hi-res F-16 skins, heeft nu de MiG-29A een face lift gegeven. Dit zijn screenshots van BMS 2.0 + SP4.1 + Icehands nieuwe MiG-29 skin. De skin is nog niet uit, dus deze shots van Icehands zelf.

En ja, dit is een subtiele BUMP om F4 weer onder de aandacht te krijgen. Zijn er nog die-hard F4 fans over op GoT of ben ik nu echt alleen?
Het is even doorbuffelen door die stortvloed aan patches. Binnenkort komt Freefalcon 3.0 ook uit en die zal echt ook HEEL mooi zijn
F4 is nog lang niet dood
Verwijderd
Sorry dat ik je in de steek laat Tazz
Zaterdag open dag van de KLu en 25 juni naar Dutchmil
Verwijderd
F4 install (full/typical), 1.08 US, SP4, SP4.1 en daarna pas BMS 2.0 als je wilt.
Verwijderd
weet iemand waar ik hem nog volledig kan krijgen? (dus geen lame pdf bestandje als manual)
Verwijderd
Verder heb ik een probleem in F4 dat de throttle van mijn bergleeuw niet goed wordt herkend en alleen reageert in het bovenste kwart, wat erg vervelend is met gas geven. Dansje ten spijt, het blijft het zelfde gezeur. Vandaar dat ik tijdelijk ff in LOMAC mijn jet plezier haal. De EOS in de russische kisten maakt het nog leuker. Jammer dat F4 dat niet heeft. (Iig voo zover ik weet kan je niet kijken en locken, maar ik kan het mis hebben)
© ocf81 1981-infinity
install sp4.1 en BMS max alle graphics settings en stel in windows ook ff je 3d settings op max AA in enzo en je bent erVerwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 11:47:
Ik vraag mij af hoe ik de graphics zo kan krijgen als een paar posts hierboven met die MiG-27.. Heb nu dus de SP4 eindelijk geïnstalleerd maar het ziet er nog lang niet zo uit zoals hierboven
http://forums.frugalsworld.com/vbb/showthread.php?t=62651
Install guide voor bms 2
[ Voor 29% gewijzigd door Axel666 op 30-06-2004 00:19 ]
9worlds.net @ hattrick.org
Verwijderd
Mijn naam is Bram Nederlof en ik ben nieuw op dit forum.
Ook ben ik nieuw in de update wereld van falcon 4.0. Het spel heb ik al wel jaren maar nu toch ook eindelijk wat verder gekeken dan mijn neus lang is en alle patches toegevoegd.
Nu heb ik daarover een vraag:
Ik heb 1.08, sp4 en sp4.1 toegevoegd. Dat ging goed, het programma werkte. Toen wilde ik nog bms 2.0 toevoegen. Nu kan ik falcon wel opstarten en kom ik tot aan het hoofdmenu. Daarna valt ie uit en gaat ie weer terug direct naar mijn bureaublad.
Wie weet wat ik hieraan kan doen?
Of is het beter de ink te volgen die boven deze post staat en dus compleet opnieuw te beginnen?
Ik hoop op een reactie!
Gr. Bram
Dit is een voorbeeldje. Hier kun je nog wel het een en ander vinden.Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 02:54:
Waarom kan ik Falcon nergens meer krijgenZelfs online zie ik hem nergens
Levertijd 3 weken maar dan heb je wel de echte versie vermoed ik...