Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Is de eerste keer dat ik er van hoor. Ben ook erg benieuwd.
Lijkt me errug Cool zo'n apparaat.
Lijkt me errug Cool zo'n apparaat.
the DP-450 which allows people to burn DivX movies (Version 4.0 and greater) onto discs and watch them.
Als ik kijk naar de codecs used, is het of DivX ;-) 3.11alpha, of XViD, dus heb je niet echt veel aan lijkt me
Als ik kijk naar de codecs used, is het of DivX ;-) 3.11alpha, of XViD, dus heb je niet echt veel aan lijkt me
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
yamakawa heeft ook eentje in de planning die divx ondersteund
Zie nieuws: Standalone DVD-speler met DivX-ondersteuning
Zie nieuws: Standalone DVD-speler met DivX-ondersteuning
jaoh maar als dat eenmaal loopt worden die volgens mij ook snel genoeg ondersteund.
maar toch denk ik dat dit nooit echt door zal breken omdat de divx codec ook continu in ontwikkeling is en ook meegaat met de snellere processors e.d. Daarom zou de divx-speler ook steeds geupdate moeten kunnen worden, en dat kan misschien wel tot op zekere hoogte, maar op een gegeven moment wordt hij gewoon te langzaam verwacht ik.
maar toch denk ik dat dit nooit echt door zal breken omdat de divx codec ook continu in ontwikkeling is en ook meegaat met de snellere processors e.d. Daarom zou de divx-speler ook steeds geupdate moeten kunnen worden, en dat kan misschien wel tot op zekere hoogte, maar op een gegeven moment wordt hij gewoon te langzaam verwacht ik.
Ik houd het wel op DVD-r, dat roeleerd kont
Ey!! Macarena \o/
Jammer dat 95% van mijn collectie 3.11 en Xvid is. Alleen de zelfgeripte zijn 5.02 pro
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
blaat....ik kan weer eens niet lezen
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
ja dus heb je er niet veel aan........
Misschien is dit ding wel te hacken met een andere firmware ofzo? En hoe zou het zitten met srt of sub ondertitels? Volgens mij is een klein divx pctje (via hifi pc
) nog steeds de beste oplossing
Misschien is dit ding wel te hacken met een andere firmware ofzo? En hoe zou het zitten met srt of sub ondertitels? Volgens mij is een klein divx pctje (via hifi pc
Verwijderd
Omzetten naar vcd/svcd is ook een zeer goede optieVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 12:27:
ja dus heb je er niet veel aan........
Misschien is dit ding wel te hacken met een andere firmware ofzo? En hoe zou het zitten met srt of sub ondertitels? Volgens mij is een klein divx pctje (via hifi pc) nog steeds de beste oplossing
Het handige wat ik er aan vind:
- geen extra bedrading nodig van pc naar tv
- Afstandbediening! (Zelf nog steeds geen goede oplossing voor).
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
Dat kan met de PC dus ook, heb zelf een sigmaXcard, met deze kaart kun je ook vcd, dvd en divx(vanaf codec4) op je TV laten zien (hardwarematige decodering).
Ook is deze kaart dus met de bijgeleverde afstandsbediening te bedienen. Grote voordeel van deze kaart tov de TV out op je videokaart is gewoon dat je niks hoeft te veranderen of in te stelen, gewoon play en perfect beeld en geluid op de TV en je PC blijft vrij, je kunt daar gewoon iets anders doen terwijl iemand anders een film kijkt.
En dat allemaal vanaf de bank met de afstandsbediening, gemak dient de mens
Ook is deze kaart dus met de bijgeleverde afstandsbediening te bedienen. Grote voordeel van deze kaart tov de TV out op je videokaart is gewoon dat je niks hoeft te veranderen of in te stelen, gewoon play en perfect beeld en geluid op de TV en je PC blijft vrij, je kunt daar gewoon iets anders doen terwijl iemand anders een film kijkt.
En dat allemaal vanaf de bank met de afstandsbediening, gemak dient de mens
Verwijderd
ik hoor regelmatig de opmerking, ja maar al mijn films zijn in 3.12 codec, nou en?, dan ram je het even door VirtualDub om naar XViD te zetten, kleine moeite hoor, neemt maar half uurtje in beslag(Fast recompress)
Afstandsbediening:toastingnow schreef op 28 oktober 2002 @ 12:37:
Het handige wat ik er aan vind:
http://users.skynet.be/sky50985/
en www.girder.nl
Dan heb je de perfecte remote control oplossing voor je pc.
Verwijderd
Niet echt, als je ze op TV afspeelt zie je geen verschil leuke bijkomstigheid is dat ook de file ineens dus een stuk kleiner is geworden. bv film van ca 720mb in codec 3.11 na omzetten naar 5.02 is ie nog maar ca 550mb.
Ik heb nu inmiddels diverse films omgezet maar kwaliteits verschil is op TV gewoonweg niet te zien om de monitor valt het 100% mee, je moet echt gaan zoeken naar de verschillen tussen 3.11 en 5.02 wil je ze zien, maar dat is dus alleen op de monitor op de TV is gewoonweg niks ervan te zien.
Tsja en je koopt zo'n kaart of DVD speler toch voor de TV niet waar?
Ik heb nu inmiddels diverse films omgezet maar kwaliteits verschil is op TV gewoonweg niet te zien om de monitor valt het 100% mee, je moet echt gaan zoeken naar de verschillen tussen 3.11 en 5.02 wil je ze zien, maar dat is dus alleen op de monitor op de TV is gewoonweg niks ervan te zien.
Tsja en je koopt zo'n kaart of DVD speler toch voor de TV niet waar?
Pagina: 1