Toon posts:

Domein overplaatsen + van eigenaar veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medewebdesigners

Ik heb een vraag, voordat ik ga beginnen met de situatie te vertellen e.d. meld ik eerst even dat ik de desbetreffende hostingprovider heb gemailt, maar deze is maar weinig bereid te vertellen hoe ik moet doen wat ik moet doen.

Ook heb ik gezocht op internet naar eventuele uitleg over dit topic, maar ik heb weinig kunnen vinden.

Nu de vraag:
Ik ben webdesigner, ik treed op als intermediar (tussenpersoon). Partij 1 heeft al 3 jaar een domein onder hun naam welke partij 2 wil hebben. Partij 1 is bereid dit domein over te geven aan partij 2. Maar ik als partij 3 wil het domein op naar een andere hostingprovider verplaatsen.

Kan iemand mij vertellen wat de beste aanpak is in deze situatie, ik wil dus zorgen dat het domein in handen komt van partij 2, en daarna wil ik er een hosting pakket bij halen van een andere hostingprovider.

Extra info:
het domein is een .NL domein

Verwijderd

De nieuwe provider kan je hier van alles over vertellen. In het kort moet de huidige eigenaar een overdrachtsformulier tekenen en de dan nieuwe eigenaar een verhuisformulier+vrijwaring. De nieuwe provider kan je dit toesturen.

Kijk ook even op http://www.sidn.nl/ daar kun je ook de procedures vinden.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:27

Pelle

🚴‍♂️

Klopt, even aan je nieuwe provider vragen, die sturen je de benodigde overplaatsingsformulieren. Verder niet echt iets voor W&G dit :)
Succes!

Dit topic is gesloten.