Opnieuw vraagje

Pagina: 1
Acties:

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:39

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Ik las laatst van Sueno, dat hij met zijn personal proxy in een keer 100.000 blokkies kon binnenhalen. Is dat zonder PP ook mogelijk. Dan was ik namelijk van plan een aantal maal 100.000 binnen te halen, die Buff-in meenmen naar het werk en daar de PC'tjes(langzaam uitbreiden misschien) zonder internetaansluiting te voorzien van een BuFF-in van 100K en wanneer ze klaar zijn, diskette+email naar eigen PC en maar flushen!
Zit je naam in de WU gebakken als jet het blokkie gekraakt hebt, of binnengehaald hebt??
Anders mag iemand me wel een paar Buff-in's van 100K sturen!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• snakeye
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:04
De naam zit in de blokies die je gekraakt hebt gecodeerd. Als je dus geen id invult komen ze dus niet op jouw naam. Ook al import je ze in een client waar wel een id in staat.

Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Proxybuffers zijn niet geschikt voor clients.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Wat je wel kan doen, is een perproxy en een client installeren, en dan die client van die perproxy af laten grazen, dan kun je er wel 100k binnen halen...

maar ik weet niet of je voor die perproxy een vaste internetverbinding moet hebben.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 14:50

The Wizard

Moderator Mobile
Nee, je hebt voor een proxyper geen vaste verbinding nodig, hij haalt de gewenste hoeveelheid blokjes op, en verstuurd ze wanneer de gewenste hoeveelheid blokjes is bereikt.

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)