Ik heb een netwerk gelegd tussen mijn oude en nieuwe PC. De één draait Windows XP en de andere draai Windows 98 SE. Na het netwerk geconfigureerd te hebben zien ze elkaar nog steeds niet. Ik heb ze beiden in dezelfde werkgroep gezet maar als ik net view doe dan zie ik de andere PC er niet bij staan. (dit geldt voor beide PC's). Ik kan gewoon op geen enkele manier toegang krijgen tot de andere PC.
De verbinding is goed, want toen ik perongeluk op beide PC's hetzelfde IP instelde gaf ie aan dat het IP al in gebruik was op het netwerk. Hij maakt dus op een bepaalde manier wel verbinding.
Ik heb zo'n beetje alle handleiding op het internet doorgenomen, maar kan niet tot de oplossing komen. Wie wel?
De verbinding is goed, want toen ik perongeluk op beide PC's hetzelfde IP instelde gaf ie aan dat het IP al in gebruik was op het netwerk. Hij maakt dus op een bepaalde manier wel verbinding.
Ik heb zo'n beetje alle handleiding op het internet doorgenomen, maar kan niet tot de oplossing komen. Wie wel?