Toon posts:

[XP] Toetsenbord testen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Mijn Vrouwelijke Collega schuift net een Laptop onder m'n neus en vertelt me dat haar teotsenbord vreemd doet....Hij geeft de verkeerde letters op het scherm weer wanneer ze bijv de 'A' intoets dan gaf ie de 'Z' ...

En ik keek en bleek de toetsen helemaal op de verkeerde plaats te zitten hahaha, maar ok...nu weet ze het wachtwoord niet van haar laptop en kan ik niet inloggen om te zien of alles het nu goed doet....Dus ik kan niet inloggen...

Hoe kan ik op 1 of andre manier zien of het toetsenbord goed is?? (dos ofzo)...want in veilige modus moet je ook een password opgeven....kan ik een sorrt opstartdiskette maken ofzo dat ie in dos komt??

Verwijderd

wat dacht je van de keyboard instellingen...
denk dat die gewoon op een andere taal instelling staat.
(control panel, keyboard)
als je meerdere talen in je keyboard heb zitten krijg je meestal ook een blauw icoontje in je systray... probeer daar maar eens op te klikken.

Verwijderd

Topicstarter
thx voor je aand8 C, maar je hebt niet goed gelezen..maw ik wil XP inkomen of Dos zonder daar een wachtwoord voor op te geven...daar komt het op neer

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mjah, we gaan geen wachtwoorden omzeilen hier he ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:41
als je nou gewoon eerst alle lettertjes terug op hun plaats zet? Of zitten er ook leestekens en zo in?

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
?

Ik snap het hele verhaal niet..

Als het haar laptop is kan je toch gewoon het wachtwoord intypen? Lijkt me geen probleem als de toetsen alleen maar op de verkeerde plaats staan. Of is zij zo stom dat ze de A niet meer kan vinden? :|

edit: nofi maar sommige mensen moeten zoeken op een toetsenbord

Anders zoek je gewoon in de search naar "XP password kwijt" o.i.d.

Expanding the inexpandable

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-09 09:19

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 10:39:
Beste mensen,

Mijn Vrouwelijke Collega schuift net een Laptop onder m'n neus en vertelt me dat haar teotsenbord vreemd doet....
Stoere vent ben jij hoor, nadrukkelijk vermelden dat het om een vrouw gaat maar zelf kan je haar probleempje ook niet eens oplossen??

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
daar gaat het toch niet om sjakie..het gaat erom dat de toetsen op de verkeerde plaats zaten..maar ik kom xp niet in omdat ze ook nog haar wachtwoord niet bij d'r heb snap je....

dus hoe kan ik zonder het wachtwoord in te tikken toetsenbord nog controleren, waar maken jullie je druk om.....

als je me niet verder kan helpen en allemaal zinloze offtopic opmerkingen gaat maken ctrl alt del dan maar met jullie...

zijn er nog wel peepz die mij verder kunnen helpden??dank je wel

Verwijderd

Op de verkeerde plek, of is het een AZERTY of DVORAK keyboard?

Kortom, zijn ze verplaatst, of is het gewoon een andere indeling dan je gewens bent?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:41
je kan ook gewoon in de username het paswoord typen, dan zie je tenminste wat er ingetypt wordt ipv **********.
Als ze het paswoord niet meer weet, heb je pech denk ik.
Pagina: 1