Wat te doen bij het vervoeren van een pc.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.812 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 23:41

siggy

Wait.... what?

Topicstarter
Ik heb eens gelezen dat je voor het vervoeren van je pc de koeler voor je proc eraf moet doen. Nou vind ik het zelf niet zo prettig om die koeler eraf en weer erop te doen elke keer als ik naar een lan ga dus ik vraag me af hoe ik mijn proc kan beschermen zonder de koeler eraf te doen.
Zijn er verder nog tips mbt harde schijven, kaarten en koelers?

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Mwah als je de pc laat liggen hoef je de koeler er niet af te halen :) Behalve als je HEEEL fanatiek alle drempels wilt gaan nemen :+

Ik vervoer me pc altijd gewoon met alles erin :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

ja ik gooi hem zo op de achterbank van de auto en gaan ermee....nog nooit iets beschadigd :)

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Goed vastzetten en (enigzins voorzichtig) normaal rijden. Zorg dat de pc niet al teveel klappen krijgt.
Wat jij zegt over de cooler eraf halen, kun je het beste wel doen wanneer je een hele zware cooler hebt (bijv. eentje met veel koper ofzo)

• Fire69
  • Laatst online: 23:33
Koeler kopen die de gaten in je mb gebruikt, dan moet je je nergens zorgen over maken.

Verwijderd

ik leg em altijd of plat in de kofferbak (wel zo dat de koeler naar boven steekt :+) of ik zet em gewoon op de achterbank. Daarna gewoon rustig rijden. Voordat ik dat ben waar ik wezen moet (k ga elke maand lannen) heb ik zo'n 10 drempels gehad, en alles werkt nog steeds :). k zou me daar niet zo druk over maken.

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-08 17:33

tweakerbee

dus..?

Het is wel handig om op je monitor te letten. Het zou niet de eerste keer zijn dat er een kast door je scherm vliegt. :) (zelf ook een keer gezien, gelukkig zat er alleen een put in het scherm)

You can't have everything. Where would you put it?

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 14:52
Ach je hoeft alleen je koeler los te maken als je een oude volvo hebt met van die lekkere stugge schokdempers. Maar zonder gekheid mijn pc is ook al naar meerdere lan's geweest en doet het nog steeds prima.

• siggy
  • Laatst online: 08-08 23:41

siggy

Wait.... what?

Topicstarter
aha oki, thnx allen

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

• Rekenmachine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
Jaja, een pc door een beeldscherm... 8)7

Je weet zeker niet dik die beeldbuizen aan de voorkant zijn....... |:( |:( |:( |:( |:(

Als ie nou aan de achterkant de kast van het beeldscherm breekt en vervolgens het elektronenkanon aan stukken breekt, alla, dat kan wel :Z

https://www.enwatbenjedan.nl/

• Reley
  • Laatst online: 21:37

Reley

Zoom Zoom

Rekenmachine schreef op 28 oktober 2002 @ 10:53:
Jaja, een pc door een beeldscherm... 8)7

Je weet zeker niet dik die beeldbuizen aan de voorkant zijn....... |:( |:( |:( |:( |:(

Als ie nou aan de achterkant de kast van het beeldscherm breekt en vervolgens het elektronenkanon aan stukken breekt, alla, dat kan wel :Z
En dan moet het nog heel hard gaan...

Verwijderd

nadd schreef op 28 oktober 2002 @ 10:46:
Ach je hoeft alleen je koeler los te maken als je een oude volvo hebt met van die lekkere stugge schokdempers.
ik heb zo'n oude volvo (340GL) en dat gaat prima :+ :D _/-\o_

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Fiat Tipo

Gewoon op de voorstoel in de gordels . en karren maar .......... nooit problemen

Iperf

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:12
Belangrijkste, vind ik, dat je je monitor moet beschermen. Just in case je monitor van de achterbank op de grond duvelt.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Zorg dat het moederbord aan de onderkant zit, als de bank schuin is de onderkant van de kast aan het laagste punt, Monitor uit de buurt van de speakers houden , en als het kan, na trip de case even open maken om te controleren of alles nog zit waar het hoort te zitten.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 11:09

Noper

That's a noper...

Gewoon de boel tussen de voorstoelen en achterbank plaatsen werkt ook goed. Beetje zorgen dat het niet kan schuiven en klaar is kees. En niet te hard rijden natuurlijk!

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-06 08:36

Elwood Blues

87167191

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 12:38:
[...]

ik heb zo'n oude volvo (340GL) en dat gaat prima :+ :D _/-\o_
hehehe ja precies, hier ook: 340 DL uit 1984, met van die lekker subtiele bladveren :)
Maar daar vervoer ik idd ook regelmatig mijn kast (AMD met zware Zalman koeler) in en dat gaat prima. Zolang je em maar netjes met de onderkant onder en liefst op de achterbank legt. Maar ook in de kofferbak gaat het prima als je rustig door bochten gaat en over drempels rijdt enzow.. :)
Pagina: 1