Asus P4PE, P4 2.4 @ 2.8Ghz, 1024 Mb PC2700, Maxtor 120 Gb + 80Gb 7k2, Asus v7700 Deluxe Geforce 2GTS, Plextor 24x10x40 CD-Rw, Nec DR-1100a DVD+Rw, 19" Iiyama, APC Backups 500EI Noodstroom
You can't have everything. Where would you put it?
Welke patch bedoel je? Ik heb geen patch kunnen ontdekken voor de Photosmart 1000. Graag linkje erbij.tweakerbee schreef op 28 oktober 2002 @ 10:47:
Er is een patch beschikbaar, heb je deze geinstalleerd?
Asus P4PE, P4 2.4 @ 2.8Ghz, 1024 Mb PC2700, Maxtor 120 Gb + 80Gb 7k2, Asus v7700 Deluxe Geforce 2GTS, Plextor 24x10x40 CD-Rw, Nec DR-1100a DVD+Rw, 19" Iiyama, APC Backups 500EI Noodstroom
Verwijderd
Ik heb zelf ook een photosmart. Namelijk de P1100. Dat is dezelfde als de P1000. Ik ken het probleem dat het overladen van foto's via de printer langzaam gaat. Ik ben ben benieuwd of dit sneller gaat.
Verwijderd
Verwijderd
de topic starter zegt dat er in 5 minuten 5 MB word geladen, dus dat is per 60 sec, 1 MB dus 1/60 = 0,01667 MB/s het ligt er dus niet aan dat de printer op 1.5 Mbits/sec loopt.
Bij HP had iemand eenzelfde klacht en de reactie was simpelweg dat de card-readers in de printer gewoon traag zijn en dat ze nooit de snelheid van een dedicated card-reader kunnen halen....Te triest voor woorden eigenlijk.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Verwijderd
Waarom is dit te triest voor woorden?YellowCube schreef op 02 januari 2003 @ 16:03:
ik heb hetzelfde probleem en het enige wat ik erover kon vinden was dat het niet aan de USB verbinding ligt, maar aan de printer.
Bij HP had iemand eenzelfde klacht en de reactie was simpelweg dat de card-readers in de printer gewoon traag zijn en dat ze nooit de snelheid van een dedicated card-reader kunnen halen....Te triest voor woorden eigenlijk.
Dezee printers worden continue in de gaten gehouden of ze gereed zijn om te printen, hoe vol de patronen zijn en of er geen fout is en gedurende printen kun je nog steeds van de kaart lezen en gaat de transfer dus nagenoeg net zo snel zonder het printen te onderbreken
Conclusie er is gewoon maar een deel van de 1.5Mbit/sec gereserveerd voor de cardreader en hij zal dus nooit de snelheid van een losse reader halen
die naar alle waarschijnlijkheid een fullspeed apparaat is en dus de volle 12Mbits/s tot hun beschikking hebben
Maargoed, dat is m'n enige commentaar op de printer...verder ben ik zeer te spreken over wat de printer moet doen, namelijk printen.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Verwijderd
Je stelling dat je het idee wordt gegeven dat hij ook kan dienst doen als externe cardreader is juist, maar dat kun je ook, nergens worden er snelheidsclaims gedaan
Oergens wordt er meer nadruk gelegd op het feit dat je zonder tussenkomst van PC toch kunt printen, vandaar dat er ook Jetsend Ir op zit en op de nieuwe modellen Directprinting poort aan de voorzijde