Toon posts:

Aan LuNaTiC

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn topic is gesloten. Vind ik best, maar de suggestie dat het een warez request is werp ik ver van mij. Het ging er enkel om dat een nieuwe CD bestellen weer een hele tijd gaat duren terwijl het met 1 file opgelost zou zijn.

Zou je mijn e-mail uit mijn post willen verwijderen?

(LuNaTiC heeft geen e-mail in z'n profile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

lunatic@tweakers.net

{modnaam}@tweakers.net (zie anders organisatie overzicht in MED)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
lunatic@tweakers.net denk ik.
te laat

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Anders contacten via ICQ/IRC/MSN :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Het vragen om een file is toch niets anders dan een warez request? Dat je de cd in origineel hebt of zou hebben is niet controleerbaar. Zonder je van iets te beschuldigen, kan dit toch niet anders behandeld worden als een warez request. Aan inhoudelijke toetsing wordt (terecht) niet gedaan op dit punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

emailadres verwijderd. Verder maakt het mij niet eens zoveel uit of je hem legaal of niet hebt, GoT is gewoon geen plaats waar men dit soort bestanden uitwisselt. Het is niet te controleren of je het legaal hebt of niet, en al zou je het wel legaal hebben, dan nog mag je het hier niet vragen (aangezien het een vragen en discussieforum is, en geen uitwisselforum ;)).

Als je verder nog vragen hebt, moet je maar ff mailen naar me.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.