Machteloosheid in online gaming land... Deel je ervaringen.

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-01 13:36

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Soms gebeuren er wel eens dingen in online gaming land, waar je verstand bij stil staat... En je kunt er niets tegen doen, want je bent machteloos...

Laatst deed ik mee aan een Midtown Madness 2 toernooi op de Zone. Een collega van mij speelde een game die al tijdens het opstarten faalde (crash). Terug in de game room zei hij tegen niemand in het speciaal "This game was fucked :-("

Wat doen de tegenstanders? Ze maken een screenshot van de chat room, sturen het op naar de toernooi organisator (een zogenaamde zone + member) en mijn collega wordt gebanned van het toernooi wegens vloeken. Hoe diep kun je zinken om zoiets te flikken? Die tegenstanders verdedigden zich met 'je moet niet zo zeuren, dit gebeurt wel vaker.' (zij waren ervaren toernooi gangers en mijn collega niet, alhoewel hij in dit gametype wel stukken beter was dan zij)
Hier kan ik zo kwaad om worden. Echt om te :r :r :r

Als je ook een dergelijke ervaring hebt meegemaakt waar vooral de machteloosheid je razend maakte, plaats 'm hier, zodat wij kunnen meegenieten...

Dit dus.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-01 18:58

Phydomir

Dennis

jep... het zuigt... Beetje triest, maar d'r is niet veel aan te doen...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 19:28
zelfde als je een beetje goed bent in CS en je n00b tegenstander denkt dat jij cheat en is toevallig vriendjes met de admin..
dat lees ik echt zo vaak...

zelf nooit echt zoiets tegengekomen.. hooguit dat ik machteloos was ingame :) (lees: ik werd ge-owned)

Bier, Whiskey en Metal!!

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Tijdens matches gebeurt dit aan de lopende band:

Als je wint gebeurt het bijvoorbeeld heeeeeeel erg vaak dat er opeens wordt gezegd: "We waren nog niet klaar", en dan krijg je het hele gezeik over je heen.

Ook wel eens gebeurt: Mijn team 0wnde een war. Op een gegeven moment ging het ff verkeerd (ook de admin viel weg). Wij wachten omdat dat wel zo netjes was, zeggen ze opeens halverwege het spel dat we al zijn begonnen. 4 minuten door onze neus geboord, terwijl we duidelijk hadden aangegeven dat we zouden wachten. Gewonnen met 7-1, maar het zijn dat soort dingen die de fun uit het gamen haalt. Je kan het allemaal wel weer gaan bewijzen met demo's en zo, maar gaming was voor ons het gezeik niet waard...

Toen ik nog volop in een clan speelde stonden wij tenminste bekend om onze goeie houding. Zoiets zou normaal moeten zijn, en niet moeten opvallen!

Mensen zijn erg triest. :(

Verwijderd

Ik irriteer mij mateloos aan mensen die gewoon 1 doel hebben, namenlijk de boel verzieken. Teamkillen, cheaters en campers zijn echt vervelend. Ik speel trouwens vooral Unreal en de sfeer is op geen enkele server nou echt goed te noemen, vooral omdat er altijd wel 1 persoon is die de boel verziekt...

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Ik kan niet tegen bad losers.

Bijvoorbeeld op Quake 3 Arena.. ik speel dat al heel lang online.. 1 vs 1 en dan alleen met de railgun.

Ok. Dan ga je tegen een redelijk goeie waar je echt goed tegen moet spelen anders 0wned hij je en dan win je alsnog.. dan is het altijd zoiets vanne ja... me muis deed vaag man.. of als hij mij killed zonder op het platform te hebben geschoten (betekend dat je klaar bent) en ik zeg "kill jezelf ff.. " en dan tegen mij zegt dat ie allang op het platform had geschoten, dat ik moest opletten.. terwijl dat echt nie zo is..

Ik wil gewoon 1v1 Rail only fair play, de beste wint.

dat is echt leuk...

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Ik ben gekapt met online spelen omdat ik echt schijtziek werd van die 14 jarige rukkende puisterige etter ventjes die dan een grote bek hebben met "m3 0wnzorzz j00 sux0rs blaat t00t" en andere kut 1337 taal. En dat terwijl ze dus echt nix voorstellen......

Verwijderd

Dat is ook een van mijn voornaamste redenen geweest om te stoppen...

Verwijderd

Me 2, hoe kan een game verneukt worden door een paar cheaters...

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Klopt zelfde met SOF2 demo van die fucking barrelcampers dat is ook zwaar irritant.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

De enige oplossing?? :
Join een clan met een eigen server, er zullen altijd van die pubers langskomen maar als je in het bezit bent van de admin passes of iemand kent met de passes is dat probleem snel opgelost.
En echt ik ben sinds ik mijn mohaa clan gejoined heb nooit meer op een andere public server geweest.
Er wordt door alle leden dan ook een zeer fair policy gehouden op de server nb:
-Vreemde en aanstootgevende usernames-->kick!
-Teveel onnodig zuigen en schelden--- kick!!
-Teamkill -->kick!
-etc etc

Omdat veel mensen dit weten hebben wij een zeer select groepje mensen die dagelijks terug keren wegens de zeer goede sfeer op de beide servers.

• LordMithril
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 12:52:
Ik ben gekapt met online spelen omdat ik echt schijtziek werd van die 14 jarige rukkende puisterige etter ventjes die dan een grote bek hebben met "m3 0wnzorzz j00 sux0rs blaat t00t" en andere kut 1337 taal. En dat terwijl ze dus echt nix voorstellen......
dat lees ik niet eens meer joh
als ik UT (2k3) speel sta ik meestal in de top 3, en dan zijn er idd van die gastjes die tijdens het spelen gaan spammen met "cheater" (in breezer dialect) en mer van dat soort dingen..
ik let er niet eens meer ik, ik zit daar om te spelen niet om te praten over hoe goed ik ben en dat ik niet cheat.. als ik daaraan begin eindig ik als laatste

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

als je het niet over Owned worden hebt, weinig, wel eens dat ze gaan lamen (bv in quake3 alleen maar shaften (lightning) of campen ofzo) en als je er iets van zegt gaan ze zeiken van "dit is maar een spelletje" of ze gaan je kapot spammen in de chat, waardoor je verdomme moet reconnecten

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-01 19:12
IK vindt het altijd prettig als je 5 niet zulke goede spelers in je team hebt. Dan probeer je er nog wat van te maken maar dan wordt je alle kanten op geschoten door je teamgenoten of ze gaan met zn allen ervoor staan :/ op zich niet zo erg maar ze raken nooit iemand. (was allemaal net :P). En die spawn killers die zijn echt :r

• LordMithril
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 15:22:
als je het niet over Owned worden hebt, weinig, wel eens dat ze gaan lamen (bv in quake3 alleen maar shaften (lightning) of campen ofzo) en als je er iets van zegt gaan ze zeiken van "dit is maar een spelletje" of ze gaan je kapot spammen in de chat, waardoor je verdomme moet reconnecten
wat is er lame aan 1 wapen gebruiken?
dat lijkt me meer iets in de richting van totaal geen skils hebben.
en campen, tja het licht eraan in wat voor gametype
CTF kan ik perfect mee leven
DM tja zodra men weet waar je zit ben je de lul
CS campen/snipen das zo ie zo al een verschil, en je kan elkaar soms zo verschrikkelijk mislopen in levels, als dan 1 iemand een leuk donker hoekje vind en hij weet dat de ander rondloopt.. tja.. pech voor die ander dan.

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

bij global ops starten ze altijd kick votes tegen de top 3 echt om te :r

• Fed-Ex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-12-2025

Fed-Ex

Hakuna Matata

Hmmmm ik vind cheaters altijd wel lache joh, beetje de kneus uithangen... toch leuk om zo'n gast neer te knallen als je weet dat er een cheater rondloopt pas je je tactiek aan ga campen of zo of ga zwaar gemeen doen laat de game niet verpesten door cheaters man dat is hun doel maak er het beste van en als je genoeg er van hebt ga naar een andere server. Hmmm campers ? jah tuulk het is kut maar wel deel van de game (Tactische games heb ik het over CS-TO) het is gewoon onoplettendheid als je word geragd door een camper. als je van iemand weet dat ie campt ga dan niet als een of andere kamikaze dude ergens heen maar doe langzaam aan (lopen niet rennen, campers gaan op geluid af) Zie het als een nieuwe uitdaging als je irri gasten tegenkomt een beetje gamer kan zijn tactiek wel aanpassen in tactical shooters met andere guns enzo. Dan hebje nog wel de teamkillers daar is gewoon geen zak aan daar kun je ook niks tegen beginnen, maar schiet niet terug ! dat is hun doel als je geen aandacht geeft kappen ze of gaan ze door maar dan is iedereen meestal wel bereid om te voten (in TO wel CS is meestal moeilijker)

Soms zit het mee, Soms zit het tegen.

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Als iemand steeds opnieuw begint te voten, zo irritant is dat. En dat we dan steeds weer door eht voten van map verwisselen. En cheaters zijn ook heel irritant :(

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02-2025
Campen is in CS,DOD,TO een normaal iets het zijn ook tactical shooters waar je bij na hoort tedenken.Ik speel in day of defeat meestal aan de duitse kant als MG-Schütze en dat is een classe waar je niet mee gaat rennen maar een mooi plekje zoekt en ondersteuning vuur geeft.Ik stoor me daarom ook niet aan campen hoort er gewoon bij in dat soort spelen.Cheaten is een ander verhaal dat soort kneusjes mag je van mij voor de rest van hun leven bannen.

Verwijderd

Ik speel al een jaar MOHAA online op clanbase.......bijna iedere match is er wel een conflict...vooral als de tegenstander aan het verliezen is....ze beschuldigen je overal van wat maar in ze opkomt....gelukkig zijn er nu in sommige gevallen admins bij.....toch wel triest eigenlijk |:(

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:45
laatst was ik aan het csen op een server
komt er iemand met dezelfde naam in het spel ( ik had de L en hij de I hoofdletter is cs kan je hier mee dezlefde naam creeren)

begint hij een potje te schelden, wordt ik van de server gebanned :\ dit slaat echt nergens op admins nemen niet eens meer de tijd in cs om te kijken wie nou wie is

daarom haat ik admins in cs dan :p :). Ze zijn er niet als je ze nodig hebt en wel als je ze niet nodig hebt :\

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 19-01 09:40

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik speel nooit online eigenlijk. wordt een beetje dure grap met isdn. Maar als ik het zo lees hoeft het van mij ook niet. wat een losers lopen daar rond zeg... :r

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ach ja, in tegenstelling tot wat ik hier boven zie, ben ik nooit iemand tegen gekomen die cheater riep.. Ben wel een paar spawnkillers tegen gekomen, maar als je eenmaal weet dat ze daar zitten gaan ze erg vaak dood, meestal eindigen ze ook ergens helemaal onderaan >:)

Hangt er ook af waar je gaat spelen, ik heb erg slechte ervaringen met de Clanbase servers, omdat iedereen daar altijd admin schijnt te zijn, ook al hoort dat helemaal niet

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
ik word ziek van gasten in NFSHP2 die alleen maar lopen te beuken.... dan ga ik gelijk roepen dat ze motherfuckers zijn, draai ik mn auto om en ga ik keihard tegen ze in rijden. dan maak ik een joekel van een crash op ze (waardoor de hele weg versperd is, ik parkeerde em op een smal stuk waar je erg snel kon en iedereen lag bij elkaar) iedereen boos en ik ging weg :)

Verwijderd

vooral bij mohaa: ik speel vrij goed, dan begint het gezeik van "cheater" hier en daar, terwijl ik ABSOLUUT NIET CHEAT! Als je goed blijft verderspelen, dan kicken ze je van de server !!! ;-( ;-(

Verwijderd

Wat zijn Spawn killers?

Ik haat Teamkillers, echt zooooo irritant, vooral in sof2. enige leuke is ze ontwijken, bazooka gebruiken of ze naar je toe lokken en zorgen dat ze de afgrond in pleuren >:)

• LordMithril
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 21:39:
Wat zijn Spawn killers?

Ik haat Teamkillers, echt zooooo irritant, vooral in sof2. enige leuke is ze ontwijken, bazooka gebruiken of ze naar je toe lokken en zorgen dat ze de afgrond in pleuren >:)
spawn killer zijn die mensen die bij spawnpoints gaan staan en op t moment dat jij repawned je afknallen.. dat je dus niet eens de kans hebt om te reageren.
in CS zal je die btw nooit tegenkomen ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Ik speelde eerst veel Cs..vooral op een engelse, niet nader te noemen k*tserver. Maar vanwege het irritante gedrag van veel van die irritante heikneuters....met hun cheater of camper.

cheaten is gewoon erug triest, als je niet kan winnen, ga dan naar een noob server. En campen hoort nu eenmaal bij ut spelletje.... ik ga nu eenmaal niet met me sniper geweertje op een legertje agenten afrennen

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 21:04:
vooral bij mohaa: ik speel vrij goed, dan begint het gezeik van "cheater" hier en daar, terwijl ik ABSOLUUT NIET CHEAT! Als je goed blijft verderspelen, dan kicken ze je van de server !!! ;-( ;-(
Had ik bij CS ook vaak.. en alleen maar omdat ik nooit bij een clan wou ofzo?
Ik zat dus niet bij een clan.. had [NIN] ervoor voor de lol (hun muziek ruled).
Maar ben je een beetje goed hun horen niet vaan [NIN] (dus n00b in hun ogen)
Toen kwam CS tjieters tijdperk en ja hoor.. ik was ook een cheater.. ben vaak gebanned... :(

Zuigt gigantisch hard.. ben er na 2 jaar maar mee gestopt :'( goeie ouwe tijd......

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Een admin van een smurfer moet dus -samengevat- nu ook al scheidsrechter gaan spelen zo te zien.. Mensen erger je niet aan n00bs, maar vertel ze rustig wat ze wel/niet moeten doen, en oordeel dan pas. Er is immers een tijd geweest dat ook jíj ge0wned werd door mensen.

Ik ben net begonnen met DF:BHD te spelen, en het is gewoon moeilijk in het begin om meteen met 'de besten' mee te doen. Alleen door volharding en luisteren naar de beteren kan je zich bij hen voegen en overtreffen. Ik klink misschien als een leraar, maar er zijn zoveel voorbeelden die ik jullie kan noemen wat betreft dat soort grappen, net zoals mijn n00b style WC3...

Leer ermee leven, we zijn pas in het begin van het 'leven' op VR gebied... het wordt allemaal nog intenser, en het moet niet een agressief leven beginnen te leiden.

Deze plek is te koop.

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
Gister nog een irritante actie, was ik op Gaypoint met CS lekker aan het spelen in de_train, stond op een gegeven moment 18-0 na twee keer geautoteamd te zijn, meteen natuurlijk 1 n00b die meteen cheater roept maar zelfs z'n teammates zieden stfu dus daar had ik geen last van. Loop ik dus met m'n 18-0 voorsprong lekker door de level te lopen (niet rennen!) kom ik op een gegeven moment langs terr base en gvd 5 (!!!) basecampers met awm die op me beginnen te raggen, meteen d00d dus aangezien ik liep. Dan word ik echt super geirriteerd en tik ik meteen quit in in console. :r @ (awm-)basecampers.

Als admin ga ik dus niet scheidsrechten spelen, heb een aantal binds gemaakt met standaard uitspraken (admin_tsay's) die ik 1 keer gebruik en dan *kick*. In het geval wat iemand hierboevn beschreef van lui die ruzie gaan lopen maken om een naam ofzo dan haal ik de vaste spelers op de server er zo uit, kick aan de ander of als het twee onbekenden zijn gewoon allebei stil of allebei kick. Dan is er meestal wel 1 stil, andere kick of ze zijn beide stil :) Weg gezeik, lekker spelen :)

• LordMithril
het enige waar ik me laatst aan ergerde online was mn eigen clan..
ik zit in een UT2k3 insta clan. (just add water 8)7)
en laatst een friendly match tegen een NW (normal weapons) clan..
ech na 1 minuut begon iedereen al te zeuren dat ze insta wilden en dat ze dan zouden ownen (nu werden we geowned).. nu weet ik hoe ze met insta spelen.. en dan zuigen ze ook :).. maar echt de hele match door "INSTA!!!!!!!" in t chat scherm...
en daar zit je dan bij in de clan |:(

Bier, Whiskey en Metal!!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:45
kijk dit soort dingen had je never nooit met quake 2 ( heb het erug lang gepeeld)
behalve de frustraties die soms erg waren :) je wou gewoon je computer het raam uit flikeren.

Je was gewoon een noob of je was gewoon goed, je had lui waarvan je afvroeg waarom ze nooit meededen aan zon tournooitje waar je geld kon winnen :)
Sommige zijn of waren gewoon echt te goed :) btw cheaten was daar ook bijna onmogelijk :P ;)

goeie tijden waren dat

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
Ja, dat weet ik nog wel... Maar bij Quake2 had je ook lame gedrag hoor. Ik kwam er vrij laat bij en werd dus altijd ge0wned door die gasten die het al jaren speelden. Soms was dat frustrerend, maar ik deed gewoon mijn best en heb toen een goede basis gelegd voor RTCW.

Een voorbeeld van het lame gedrag: op een gegeven moment joinde ik een server... er was daar iemand bezig die verschrikkelijk skilled was. Ik een potje tegen hem spelen, uiteraard was ik helemaal nergens. Achteraf begon ie tegen mij dat ie het goed van me vond dat ik gewoon bleef spelen, ondanks het verschil in niveau. Hij was een demo aan het draaien om het lame gedrag van spelers vast te leggen. Voor mij waren er al een stuk of 3, 4 spelers geweest die gewoon disconnecten omdat ze het niet konden winnen. Ik was de eerste die het potje gewoon netjes afmaakte. O-)

Quake2 was cool, hoop relaxte gasten, maar ook daar was men niet veilig voor lamers.

Verwijderd

Ik speel al een tijd op publieke RtCW servers. Cheaters heb ik bijna nooit gezien en over het algemeen zijn het aardige mensen daar.

Denk ook dat het komt doordat RtCW MP echt een teamspel is, de verschillende klassen zijn mooi in balans. Er is ook minder egotripperij en breezertaal.

Behalve op grote 64+ servers met FF uit waar er onevenredig veel noobs met panzer lopen.
En op servers met vaste (goede) kliek waar gespammed en geTk-ed wordt door kinderen, waar het votes is gedisabled

Verwijderd

Ik speel nog steeds Team Fortress. Over het algemeen wordt dit vandaag de dag alleen nog maar door liefhebbers gespeeld (nadeel: weinig servers) en dat zorgt ervoor dat er niet zoveel lamers rondlopen als bij nieuwere, populairdere spellen wel het geval is. Ik vermaak me dus nog prima! Veel sportieve lui, echt. Complimentjes als je goed bezig bent ipv de hele tijd uitgemaakt worden voor cheater, goede teamplay, echt vet. Multiplayer zoals het bedoeld is, althans dat vind ik dan. Hopelijk gaat het met Battlefield ook zo straks, want damn, wat is dat een vette game (moest er ff uit :D).

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 16:40
Kwam QW ctf maar terug ;(
Die tijden zullen nooit meer herleefd worden
offtopic:
hier wilde ik dus een R.I.P. smiley plaatsen maar kan nergens 1tje vinden

Systeem Specs

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

mjah, die tijd is er niet meer,

de tijd van rustige sportieve wars (q1/q2 voor de helft), je leert ermee omgaan, alhoewel er nog steeds dingen zijn waar ik echt geirriteerd door raak (niet willen restarten als er iemand niet klaar is, gewoon doorgaan als er iemand niet klaar is)

de normen en waarden vervagen ook op het online gaming gebied, dat ligt verder niet aan de meeste mensen (alhoewel je toen ook al erg grote verschillen zag tussen bepaalde clans) maar meer aan hoe de tijdsgeest zich nu verwezenlijkt.

het gebeurt.. enige wat je kan doen is gewoon respect blijven tonen en niet mee gaan in wat er nu gaande is, maar dat is heel moeilijk, vooral omdat er zoveel andere mensen zich gewoon gewonnen geven en geirriteerd gaan reageren en mee gaan doen met terugschelden etc.

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• FunkyTrip
  • Laatst online: 19-01 13:36

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Topicstarter
Het is vaak ook de overdosis ongeduld die me mateloos irriteerd. Dan verzamel je in de game lobby om een spel van 30 minuten op te starten en dan moet je soms een minuutje of 3 wachten tot de room vol is. Komen er gasten binnenhuppelen die meteen "GOGOGOGOOOOOOO" gaan roepen als er bij wijze van spreke pas 4 binnenzijn. :r

Dit dus.

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Je zou toch zeggen... is het niet allemaal gewoon een spelletje ?? Wat maakt het nou uit of je verliest...

Deze plek is te koop.

Verwijderd

:( weet je hoe irritant dit is om te lezen voorat je koffie op hebt :P

Maar het spelen voor de lol wordt aardig bedorven door die irritante ventjes...ben gister a lweer 3 keer gekicked, omdat ik zogezegd zou cheaten???

Verwijderd

Ik kan me zo irriteren aan die eikels die hele tijd zeuren van Camper dit en Camper dat. Ik speel alleen met sniper rifle in mohaa, en moet me ook gedragen als een sniper. so Hello!!!!! |:( wake up call for the atari generation. in het echt moeten snipers ook dagen campen om hun targets neer te knallen. En jullie verwachten van mij dat ik met een sniper rifle heel stoer ff in het open ga rond lopen... think again zou ik zeggen, want geheid dat ik mijn kop vol met kogels krijg. als een kerel met een smg zit te campe oke get your ass in gear bum...maar met sniper moet je wel want ik schiet alleen 1 kogel af.. :| maar toch blijf ik een camper :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 09:56:
Ik kan me zo irriteren aan die eikels die hele tijd zeuren van Camper dit en Camper dat. Ik speel alleen met sniper rifle in mohaa, en moet me ook gedragen als een sniper. so Hello!!!!! |:( wake up call for the atari generation. in het echt moeten snipers ook dagen campen om hun targets neer te knallen. En jullie verwachten van mij dat ik met een sniper rifle heel stoer ff in het open ga rond lopen... think again zou ik zeggen, want geheid dat ik mijn kop vol met kogels krijg. als een kerel met een smg zit te campe oke get your ass in gear bum...maar met sniper moet je wel want ik schiet alleen 1 kogel af.. :| maar toch blijf ik een camper :?
Helemaal gelijk. Snipers zijn nu eenmaal een onderdeel van het spel, gewoon een extra moeilijkheid voor mensen die liever met een spray weapon rondlopen. Tuurlijk, het is heel makkelijk om een beginnende sniper te zijn, maar je hebt echt skills nodig om een echt goeie sniper te worden.
Dit verhaal is ook te houden voor diverse andere manieren van spelen (rocket launcher fanaten etc.)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

CyberNinja schreef op 30 oktober 2002 @ 09:56:

wake up call for the atari generation.

:? :? :?

Weet je zelf wel waar je het over hebt?

Wat mij frustreert is dat er mensen lijken te spelen met als enige doel om op alles te zeiken. soms lijkt een potje sof2 wel meer op een chatroom dan op een online spel.

bv op die pelleporti sever daar staan rpg en mm1 enabled dus iedereen loopt daarmee te hakken. Ja wel een weird spelletje dan maar je zal weg gek zijn als je daar met je AK tussen gaat staan. Desondanks roepen er dan een heleboel mensen NO RPG NO MM1 etc. Ga dan naar een server waar die wapen disabled staan......

aimbot en cheat accusations daar wordt je ook gek van. Iemand met een beejte goede stats is meteen een cheater. Roept er 1 cheater, meteen iedereen roepen: WU CHEATS??? KICK! kick! zonder zelf even te verifieren of het waar is.

Etc.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Yep net weer meegemaakt. IK kill 4 personen achter elkaar en ja hoor gelijk gekickt :? ik dus terug aan die gast vragen waarom.

youre using aimbot en dit en dit :r :r

bah sommige mensen kunnen het gewoon niet hebben dat anderen beter zijn als hun.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 19-01 09:40

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Nou zo te lezen word ik dan ook snel voor camper uitgemaakt als ik online zou gaan spelen. Ik ben van nature ook een sniper... Ben ik veel beter in dan met bijv. een minigun ergens rond te gaan huppelen. :/

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Kouwe_Arie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-01 20:12
in een belangrijke halve finale van een cup van firearms.. was een half jaar terug ongeveer
1e ronde stonden we voor en in de 1e ronde kon je ook de meeste punten halen want dat is de kant waar je de meeste punten kan halen. 2e ronde waren we dus de verdedigende kant, we begonnen heel goed.. maar toen kregen we ineens last van lag en steeds connection problems enzow, dus we verloren op het laatste moment nog, net geen finale
maar we zijn nog wel 3e geworden :)

Verwijderd

Waar je je allemaal al niet aan kan ergeren in online gaming land. Begint een beetje de vormen aan te nemen van een heuse (nederlandse?) maatschappij. B)

Zelf speel ik ook regelmatig online (Mohaa, ut2003) maar kan mezelf niet zo ergeren als dat hier allemaal beschreven staat. De meeste dingen zitten gewoon in de aard van het spel (spawnkillen, campen), als je weet dat ze campen pas je dan gewoon aan, en als het basecampers zijn, ga er dan lekker niet op in, ze verliezen het uiteindelijk toch wel (bv. bij Mohaa obj. games). Voorderest (teamkillen, cheaten) geen aandacht aan besteden dan gaan ze vanzelf weg (mochten ze niet allang weggegaan zijn).

Waar ik me wel aan kan ergeren is dat de wat minder goede spelers (waaronder ikzelf :+) die wel eerlijk spelen en ook wat fun willen hebben altijd worden afgekafferd (met van die zielige taunts, bv.: <<<==n00b @l3rt==>>>) en misschien wel worden gekicked.

Ben het met keez eens, we hebben het allemaal moeten leren.

• Galahad|IA
  • Laatst online: 20-08-2007
Ik speel zo nu en dan online, de laatste tijd veel UT2003. Heb de bovenstaande klachten in mindere mate meegemaakt. Ben een keer uitgemaakt door 1 persoon voor cheater uitgemaakt. De rest negeerde hem gelukkig. Zal wel geweest zijn omdat ik 2 stond en dat met mijn 56 modem ;). Verder ben ik ook wel eens van die lame personen tegengekomen, die de vlag van de vijand pakken en dan gewoon blijven staan, zodat jiij niet kan scoren.

Wat betrreft het campen; dat hoort gewoon bij de meeste spellen. In UT2003 in de Facing World map is er gewoon meestal naast de CTF-strijd een sniper-strijd gaande. Vind ik zelf wel leuk :D

• Galahad|IA
  • Laatst online: 20-08-2007
Double post.

Verwijderd

ik lekker online csen (ik ben n00b :+ ) ik was ct en was druk bezig een nade in een tunnel te kijlen komt er een teammate vet te schelden nou k*t n00b ga die tunnel in n00b. nou hij werd gedood en ik niet >:) ronde daarna. agh k*t mistix waarom ga je niet naar n00b server je bent toch slecht en je bent niet goed in CS |:( |:( |:( daar kan ik WOEST omworden }) :X :X

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-01 11:57

William/Ax3

We are Starstuff

Weet je wat pas frustreerend is?

Al jaren willen online gamen en gewoon doordat je geen snel internet kan krijgen het nooit kan doen.

Das pas frustreerend.

En als je het dan probeerd, gewoon zo'n slechte verbinding hebben dat je gewoon inplaats van loopt/rent tegen het plafon aan blijft hangen alsof je vliegt :(

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01 20:44

Maxow

Hidden Sound System

poos terug al weer, was op drome9, wij met een clan van 4 lui, was dus een compo-war UT, moesten we tegen andere clan, was ook 4 lui, had 1 van ons problemen met UT, dus wij zeggen zo ingame dat we problemen hebben met iemand enzo, die andere lui hele tijd schelden enzo, was die kerel eindelijk klaar, start de war dus, (kweet niemeer welk level :? , d8 deck16 ofzow) liepen hun dus de hele tijd met die wapen1 (kan ff niet op naam komen) en dan door die gangen heenrennen en tegen mensen oplopen. (ook teamkills) maar zo stonden ze echt heeel ver voor, terwijl wij dus met de gewone wapens bezig waren. Dat is echt zo lame, om dan met die guns te gaan spelen :( . Daar kan ik me echt aan ergeren

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 15:46
Wat heel erg irri bij BF1942 is, men schiet liever een vliegtuig kapot dan dat jij er eerder inzit. Of je rijdt in een tank, effe uitstappen om te repairen en ze jatten um onder je neus vandaan (heb ik het over teamgenoten)

Gebeurt nog maar weinig dat je in teambased games echt als een team speelt. Misschien toch maar eens een clan joinen om leuk te kunnen spelen.

Verwijderd

Hoi lui.

Ik heb dit probleem ook gehad. cheaters(remember aimbot)
maar dat probleem is moeilijk te tekelen, hoe kom je er namelijk achter dat iemand cheat? ik wil namelijk bewijzen als ik iemand kick of ban.

oh reden wanneer ik kick is teveel irritatie opwekken bij anderen, AFK voor meer dan 10 min is kick. TK = kick later nog een TK is ban.
voor de rest moeten ze gewoon normaal doen en campers worden doorgaans genomen. reageren net te laat.

aanvaller is in het voordeel.

tenminste met sof2.

Maar goed.

sinds ik bij goede servers zit heb ik er weinig last van. en doorgaans zit er weinig jeugd tussen. hooguit 2 a 3. en die worden eruit gekick als ze niet normaal doen.

dat moet eigenlijk bij elke goede clan.
zo houden we het gamen leuk.
en humor moet altijd kunnen zoals slap lullen is toegestaan! :)

kom een langs bij >WP< euro bites back
gezellig een extra kopje thee :) (anijs smaak ook hier verkrijgbaar)

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

Ik geloof dat tribes2 wat betreft cheaters redelijk rustig is. Waarschijnlijk omdat het allemaal wat gecompliceerder is en minder voldoening geeft voor lamers die alleen maar even wat willen narren (tempo ligt lager). Feit dat je een key nodig hebt (dus een legal aangeschafte game) en dat je gekicked kan worden zal ook wel schelen.

In UT is het veel erger maar daar heb je geen team damage dus stoor ik me er ook niet aan. En campers..... ik weet niet waar mensen zich druk om maken. Laat ze toch lekker. In CTF is camping zowieso tactisch verantwoord.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Na ruim 4 jaar unreal/ut met 36- -2 verliezen |:(
Welliswaar tegen rox, maar toch heel frusti ;)
Pagina: 1