Zo, deze stats zijn even om te herstellen, de stats zijn niet over de goeie periode. Morgen is alles weer goed. Maar goed, wel veel nieuwe leden afgelopen paar dagen, en veel ervan flushen ook nog! En DPC gaat echt als een raket omhoog!! Help mee tegen TBC (Tuberous Sclerosis Complex): download en installeer vandaag nog de D2OL client, en meld je aan bij de Dutch Power Cows!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - TRI Stats hosted by: griz |
WOEI! Mijlpaaltje! 
Euhmm... In de Teams Overall mis ik daar niet onze rekengekke oosterburen met 256,606 candidates op de 4e plek
Euhmm... In de Teams Overall mis ik daar niet onze rekengekke oosterburen met 256,606 candidates op de 4e plek
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Woei anandtech voorbij
op naar boven ..... straks is er ff een groot gat maar dat maakt niet uit dat dichten we in een weekje
op naar boven ..... straks is er ff een groot gat maar dat maakt niet uit dat dichten we in een weekje
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
. () 326 DPC_Noizy_Cows 6396 (1)
uhm...YAIKS
uhm...YAIKS
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Heel aardig van diegene die nu de stats publiceert. Maar de site is wel gigantisch traag.
Is die bak soms zo druk met TSC bezig dat hij de stats niet snel genoeg kan genereren?
Of heb je -als goede TU student- een drukke FTP?
Want de ping ishiervandan slechts 22 ms, dus dat lijkt het probleem niet.
Is die bak soms zo druk met TSC bezig dat hij de stats niet snel genoeg kan genereren?
wie biedt dan een snelle server aan, aan GrizArmEagle schreef op 28 oktober 2002 @ 10:18:
Heel aardig van diegene die nu de stats publiceert. Maar de site is wel gigantisch traag.
wat is sneller.
Moet die bak in realtime die grafiekjes maken en hoeveel wordt die nou gebruikt?
Ik denk dat zn server het ergens anders druk mee heeft. Je moet je prioriteiten stellen hoor.
Moet die bak in realtime die grafiekjes maken en hoeveel wordt die nou gebruikt?
Ik denk dat zn server het ergens anders druk mee heeft. Je moet je prioriteiten stellen hoor.
Nee zijn bak heeft het echt zo druk met die stats. Zijn upload is ook maar 16 kb/s en hij host ook de d2ol stats, de website van ons team (TCF) en nog wat andere websites.
Griz gaat binnenkort als hij wat tijd heeft wat aan de statscode scripten zodat het iets geoptimaliseerder loopt.
De bak waar het nu op draait is een AMD-K6 500 met 384MB ram.
Griz gaat binnenkort als hij wat tijd heeft wat aan de statscode scripten zodat het iets geoptimaliseerder loopt.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Ik vermoed ook dat als je een pageopvraging van de stats van vandaag bv doet, hij op nodeID de info van de TSC site trekt, dat kost ook ff wat tijd
Anoniem: 26550
Donderdag en vrijdag tentamen, volgende week hoop ik mijn statscore om te kunnen gooien en zo de load te verminderen. Het is zo dat ColdFusion server heel wat resources trekt, en ik die resources nu eenmaal niet heb op de server. En een hardware update zit er voorlopig echt niet in, helaas.
Nee dat is niet waar. 's Nachts (rond half een) trek ik alle info van de TSC (en de D2OL) site en die sla ik op in een database. Alle statistieken worden gegenereerd uit deze database, dus bij het opvragen van stats komt er geen enkele request naar een andere site aan te pas. Misschien dat ik de database nog wat kan optimaliseren, zou ook nog load kunnen schelen!ParaNoiMia schreef op 28 oktober 2002 @ 10:43:
Ik vermoed ook dat als je een pageopvraging van de stats van vandaag bv doet, hij op nodeID de info van de TSC site trekt, dat kost ook ff wat tijd
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 26550 op 28-10-2002 10:54 . Reden: reactie op paranoimia ]
Ok, veel succes ermee griz Ik hoop dat het snelheidswinst oplevert.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
vage stats, wij hebben gister 144 gedaan als ik het zo ff bekijk
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Anoniem: 26550
Zoals ik al eerder zei, dit zijn niet de goeie stats. Morgen zal het ook nog niet allemaal kloppen maar vannacht kan ik gewoon weer een normale statsrun doen. Dus vanaf overmorgen klopt alles zeker weerJustMe_ schreef op 28 oktober 2002 @ 12:50:
vage stats, wij hebben gister 144 gedaan als ik het zo ff bekijk
Zou extra geheugen helpen? Ik heb hier wel wat geheugen liggen wat je tijdelijk kan lenen!? Of zit het probleem daar niet in?Anoniem: 26550 schreef op 28 oktober 2002 @ 10:52:
Donderdag en vrijdag tentamen, volgende week hoop ik mijn statscore om te kunnen gooien en zo de load te verminderen. Het is zo dat ColdFusion server heel wat resources trekt, en ik die resources nu eenmaal niet heb op de server. En een hardware update zit er voorlopig echt niet in, helaas.
[...]
Nee dat is niet waar. 's Nachts (rond half een) trek ik alle info van de TSC (en de D2OL) site en die sla ik op in een database. Alle statistieken worden gegenereerd uit deze database, dus bij het opvragen van stats komt er geen enkele request naar een andere site aan te pas. Misschien dat ik de database nog wat kan optimaliseren, zou ook nog load kunnen schelen!
* Mobster heeft daar niet zo'n verstand van.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ok, als we nu eerst eens weten wat voro compu griz heeft...
Anoniem: 21125
Ik ben trouwens tot de conclusie gekomen dat de TSC client niet goed loopt op een PIII met Windows NT workstation 4.0 SP6.
Ik had voor het weekend twee pc's met een volle queue, nar het weekend waren beide queue's leeg, en ik datch dus lekker 200 candidates te kunnen flushen. Bij elkaar waren het er ongeveer 90
Die stomme clients gooit dus gewoon maar wat candidates weg.. Ik hoop dat hij ze niet eerst uitrekend, want dat is dan nog zonde van de tijd ook
Ik heb vandaag de queue's weer gevuld en het proggie tsccheck er even op los gelaten. Alle candidates in de queue waren OK.... Dus het zal wel een gewone bug zijn..
PS ik hed hetzelfde probleem ook al op een andere pc met NT, dus dit maakt 3 probleemgevallen...
Ik had voor het weekend twee pc's met een volle queue, nar het weekend waren beide queue's leeg, en ik datch dus lekker 200 candidates te kunnen flushen. Bij elkaar waren het er ongeveer 90

Die stomme clients gooit dus gewoon maar wat candidates weg.. Ik hoop dat hij ze niet eerst uitrekend, want dat is dan nog zonde van de tijd ook

Ik heb vandaag de queue's weer gevuld en het proggie tsccheck er even op los gelaten. Alle candidates in de queue waren OK.... Dus het zal wel een gewone bug zijn..
PS ik hed hetzelfde probleem ook al op een andere pc met NT, dus dit maakt 3 probleemgevallen...
Dat stond er toch alArmEagle schreef op 28 oktober 2002 @ 17:07:
Ok, als we nu eerst eens weten wat voro compu griz heeft...

ColdFusion schreef op 28 oktober 2002 @ 10:32:
hmmz, die stats worden hier ook realtime bijgehouden?? lijkt me handiger dat je een "screenie" maakt van de einstand van 27 oktober, nu zie ik stats van 28 oktober, vandaag dus
Heineken: Als ik het goed onthouden heb was jij met een FAQ bezig. Misschien is het verstandig om er ook wat tips in te zetten voor Linux-gebruikers.... of zeg ik nou iets doms?
Ik ken namelijk geen linux, maar krijg er wel vragen over 
De vraag die ik net kreeg is welke startfile er gebruikt moet worden met debian...
Is dus net alweer gevonden, maar bij het initialiseren komt de volgende error naar voren:
UNEXPECTED THROWABLE: Log4jLogger.log
java.lang.OutOfMemoryError
<<no stack trace available>>
Iemand een oplossing
De vraag die ik net kreeg is welke startfile er gebruikt moet worden met debian...
Iemand een oplossing
Totale Modjesgekte
Woeiii jongens dit gaat egt goed zo!! Keep ut the good work
12 Dutch Power Cows 47,799
13 RIVAL_Earth2025 46,633
14 Team Ninja 46,421
We zijn ze dus voorbij
13 RIVAL_Earth2025 46,633
14 Team Ninja 46,421
We zijn ze dus voorbij
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Hier had Sossa Ook al last vanAnoniem: 21125 schreef op 28 oktober 2002 @ 17:13:
Ik ben trouwens tot de conclusie gekomen dat de TSC client niet goed loopt op een PIII met Windows NT workstation 4.0 SP6.
Ik had voor het weekend twee pc's met een volle queue, nar het weekend waren beide queue's leeg, en ik datch dus lekker 200 candidates te kunnen flushen. Bij elkaar waren het er ongeveer 90![]()
Die stomme clients gooit dus gewoon maar wat candidates weg.. Ik hoop dat hij ze niet eerst uitrekend, want dat is dan nog zonde van de tijd ook![]()

Ik heb ook niet veel verstand van Linux, maar alle tips voor de faq zijn welkom.Freakertje schreef op 28 oktober 2002 @ 17:18:
Heineken: Als ik het goed onthouden heb was jij met een FAQ bezig. Misschien is het verstandig om er ook wat tips in te zetten voor Linux-gebruikers.... of zeg ik nou iets doms?Ik ken namelijk geen linux, maar krijg er wel vragen over
De vraag die ik net kreeg is welke startfile er gebruikt moet worden met debian...Is dus net alweer gevonden, maar bij het initialiseren komt de volgende error naar voren:
Iemand een oplossing

ArmEagle leest weer eens te snel. (Heb ik van een Software Engineering docent geleerd, alleen doe ik het verkeerd...)

Anoniem: 61461
1 Dutch Power Cows 3,619 72,380
2 Team-TNT.net 3,223 64,460
3 TSC@Hope 3,004 60,080
:):):):):):) 1ste
2 Team-TNT.net 3,223 64,460
3 TSC@Hope 3,004 60,080
:):):):):):) 1ste
Ff een vraag misschien is ie al vaker langs geweest maarre hoe zit dat nu met D2OL en TSC.
Ik heb de TSC client geinstalleerd maarre daar staat onderin ook iets van D2OL doe ik daar nu ook aan mee oid ??
Ik heb de TSC client geinstalleerd maarre daar staat onderin ook iets van D2OL doe ik daar nu ook aan mee oid ??
TSC gebruikt dezelfde software als D2OL (deze heet D2OL), dat is de enige connectie. Verder is het totaal anders.Struis schreef op 28 oktober 2002 @ 19:24:
Ff een vraag misschien is ie al vaker langs geweest maarre hoe zit dat nu met D2OL en TSC.
Je doet mee met TSC, en niet met d2ol.
TSC maakt alleen gebruik van dezelfde client als d2ol, en ze zijn vergeten
om die naam even netjes aan te passen.
TSC maakt alleen gebruik van dezelfde client als d2ol, en ze zijn vergeten
offtopic:
wat gaat dat bier altijd snel
wat gaat dat bier altijd snel
Totale Modjesgekte
Anoniem: 37655
Ligt het soms aan mij, dat als je in het taakbeheer D2OL.exe en javaw.exe op real-time zet, de prestatie vooruit lijkt te gaan?
Oja, heeft TSC eigenlijk echt een oplossing, zoals ECCp? Of blijft het maar doorgaan?
Het staat erin, bedankt voor de tip!Freakertje schreef op 28 oktober 2002 @ 19:38:
Heineken: Voor in de FAQ
geintje in "DPC TSC-hitparade van 23 oktober"
Hier is dat iig niet het geval. M'n hele pc loopt dan vast.Anoniem: 37655 schreef op 28 oktober 2002 @ 19:42:
Ligt het soms aan mij, dat als je in het taakbeheer D2OL.exe en javaw.exe op real-time zet, de prestatie vooruit lijkt te gaan?
Als er een goed medicijn gevonden is of als de candidates op zijn stopt het project.Thanatos schreef op 28 oktober 2002 @ 19:48:
Oja, heeft TSC eigenlijk echt een oplossing, zoals ECCp? Of blijft het maar doorgaan?
Kheb ff kort getest, maar bij mij maakt het dus geen hol uitAnoniem: 37655 schreef op 28 oktober 2002 @ 19:42:
Totale Modjesgekte
Ik ben degene met dit probleem dus ik dacht laat ik maar ff precies uitleggen wat er gebeurd... misschien dat dan wat mensen hebben zo van ... ja dat is het antwoordFreakertje schreef op 28 oktober 2002 @ 17:18:
.....
De vraag die ik net kreeg is welke startfile er gebruikt moet worden met debian...Is dus net alweer gevonden, maar bij het initialiseren komt de volgende error naar voren:
Iemand een oplossing
Nou het installeren gaat gewoon goed, de installer wordt gewoon gestart en alles wordt gewoon goed geinstalleerd. Daarna start hij automatisch het programma en wordt er gevraagt om het email adres wat gebruikt moet worden... gaat allemaal goed
Hij start verder door en begint met de queue binnenhalen en begint met "grazen"
Ik zet mijn pc uit... sluit gewoon goed alles af... start ik mijn pc weer op wil hij het programma niet meer starten... eindelijk start het programma en dan geeft hij die error
Hierna blijft hij die error geven net zolang totdat ik hem met ctrl c afsluit... ik dacht dus dat het een geheugen probleem zou zijn dat mijn geheugen te vol zou zitten ofzo... maar daar lag het niet aan... ik heb hem nu opnieuw geinstalleerd maar heb zodra ik hem weer afsluit hetzelfde probleem... Dus als iemand iets weet laat het plz weten

Woei !! Mijlpaaltje !!
Bij mij begint het nu pas lekker te draaien.. Heb een paar keer gehad dat het progje vastliep ofzo.. heeft ie een nacht niks gedaan
Bij mij begint het nu pas lekker te draaien.. Heb een paar keer gehad dat het progje vastliep ofzo.. heeft ie een nacht niks gedaan

Volgens Dspy is mijn beste result -203,70, maar die zie ik in mijn persoonlijke statistieken niet verschijnen. Is dit gebruikelijk?
mijn persoonlijk beste is wel aangepast met andere wu (tegelijk verstuurd). Dat was alleen niet zo'n schokkende (ging van -10,90 naar -11,14)
mijn persoonlijk beste is wel aangepast met andere wu (tegelijk verstuurd). Dat was alleen niet zo'n schokkende (ging van -10,90 naar -11,14)
Anoniem: 58821
Members
Rank Member Nodes Cands Confs
122 DPC_Noizy_Cows 75 7,324 146,480
169 DPC_Team_Switch 30 5,482 109,640
231 glurp_oc 6 3,805 76,100
277 VFRmaniac 5 2,959 59,180
281 DPC_Team_ColdFusion 19 2,919 58,380
283 DPC_Clan_of_ToeT 13 2,912 58,240
286 DPC_Kippie 5 2,849 56,980
301 QUCCC 26 2,589 51,780
399 DPC_Team_Westfriesland 7 1,624 32,480
434 Heineken 2 1,431 28,620
At the top
time 22:30 date 27-10'02
Rank Member Nodes Cands Confs
122 DPC_Noizy_Cows 75 7,324 146,480
169 DPC_Team_Switch 30 5,482 109,640
231 glurp_oc 6 3,805 76,100
277 VFRmaniac 5 2,959 59,180
281 DPC_Team_ColdFusion 19 2,919 58,380
283 DPC_Clan_of_ToeT 13 2,912 58,240
286 DPC_Kippie 5 2,849 56,980
301 QUCCC 26 2,589 51,780
399 DPC_Team_Westfriesland 7 1,624 32,480
434 Heineken 2 1,431 28,620
At the top
Anoniem: 61461
kan iemand eens deftig uitleggen hoe je kan megaflushen in TSC ik kan mijn pc s nu niet meer 24/24 laten draaien en heb geen goesting om iedere dag maar 30-40 puntjes te sturen zou lievere een weekje wachten en dan boem de stats binne stormen
zet gewoon je uints op 100 of maak gebruik van nodes die je nog niet toegevoegd heb aan je account
(opnieuw installen) ...dat doe ik dus komende 7 november ook zodat ik hopelijk op #1 binnen DPC kom op 8november
(opnieuw installen) ...dat doe ik dus komende 7 november ook zodat ik hopelijk op #1 binnen DPC kom op 8november
Ik ga het niet eens proberenAnoniem: 37655 schreef op 28 oktober 2002 @ 19:42:
Dockwin.exe is het deel van de software dat druk aan het rekenen is.
Die andere twee horen haast niks te doen, en zeker de javaw.exe niet. Dit laatste is de executable van het mooie venster met draaiende moleculen enzo. Dit kan 25% van je CPU belasting kosten als je hem open zet (en dan staatie nog niet eens op realtime)... en daar gaat dockwin.exe echt niet sneller om.
Zo maar wat cijfers;
dpc 12-10 578 candidates
dpc 20-10 1738 candidates
dpc 28-10 5378 candidates
per 8 dagen het 3 voudige; Ik ben heel benieuwd naar de stats van 05-11
dpc 12-10 578 candidates
dpc 20-10 1738 candidates
dpc 28-10 5378 candidates
per 8 dagen het 3 voudige; Ik ben heel benieuwd naar de stats van 05-11
Valt best mee.
Ik had vroeger al een 8 op mijn rapport voor statistiek
Ik deel graag mijn bevindingen met mijn mede koeien.
Op dit moment duurt het nog 7,48 dagen tot plaats 11
Berekening t/m 0:16
Op dit moment duurt het nog 7,30498 dagen tot plaats 11
Berekening t/m 0:48
..
...
....
.....
......
.......
Volgens mij moet ik mijn pillen weer innemen.................
Wordt vervolgd....... hoop ik....................
Anoniem: 17029
Ik snap wat je bedoeld. kheb ong. hetzelfde. Client herinstalluh heeft geen zin, en als de candidates op zijn dan download ie zelluhf geen nieuwe, dan mot ik eerst de client afsluiten en daarna gaat ie pas up/downloaden.Anoniem: 21125 schreef op 28 oktober 2002 @ 17:13:
Ik had voor het weekend twee pc's met een volle queue, nar het weekend waren beide queue's leeg, en ik datch dus lekker 200 candidates te kunnen flushen. Bij elkaar waren het er ongeveer 90![]()
Die stomme clients gooit dus gewoon maar wat candidates weg.. Ik hoop dat hij ze niet eerst uitrekend, want dat is dan nog zonde van de tijd ook![]()
Het lijkt wel of de TSC client voor geen meter draaid op een pc met NT als OS.
Zijn er hier misschien meer mensen die TSC op een NT bak draaien en tegen dit soort problemen aanlopen?
Heb hier bak met 2000 en ben er dus ook net achter gekomen dat ik stel candidates ben kwijtgeraakt. Zelfs m'n queue is bijna leeg geweest. Had vanochtend queue gevuld tot in de 60 en net stond hij weer op 5 terwijl er volgens mij niets is verstuurd..
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
Ik denk dat we dit ff op het forum van die gasten moet knallen want zo verliezen we veels te veel output
* _DPC_Scorpion neemt de internetgolf en surft naar het forum
* _DPC_Scorpion neemt de internetgolf en surft naar het forum
Ok hij doet het nu zonder problemen... waar ik denk dat het probleem zat is dat ik hem niet in de standaart directory wou installeren.,.. ik had zelf een directory aangegeven waarin hij kon installeren, ik verwacht dat hij niet de complete rechten daar had waardoor hij de eerste keer wel kon runnen omdat dat standaart in de installatie wizzard zit... maar dat hij zodra hij afgesloten werd de rechten niet meer had... ik heb geprobeerd de rechten in de directory te veranderen maar dat pakte hij niet echt...Riannuh schreef op 28 oktober 2002 @ 20:08:
[...]
Ik ben degene met dit probleem dus ik dacht laat ik maar ff precies uitleggen wat er gebeurd... misschien dat dan wat mensen hebben zo van ... ja dat is het antwoord
.... verhaaltje
Dus overnieuw geinstalleerd met alles standaard en hij loopt lekker
Pagina: 1