Cyberhome ch 402 dvdspeler beeldkwaliteit?

Pagina: 1
Acties:

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:08
Ik heb dus een vraag over de cyberhome ch 402.
Ik heb deze dvd speler gisteren voor mijn vriendin haar verjaardag gegeven en hij pakt echt alles zelfs *.jpg , maar bij dvd speler vind de beeldkwaliteit toch beduidend minder dan mijn playstation 2 , terwijl dit nog geeneens een echt dvd speler is.

Het lijkt wel of er een lichte waas over heen hangt , en ook geeft hij een soort scramble (of zoiets) wat je bij slecht gecodeerde divx ook heb.

Dit heb ik niet bij alle dvd's maar bijvoorbeeld Shrek doet hij het perfect , maar gooi ik dan predator erin , dan zie je soms die scramble dingen vooral in donkere stukken.
Iets wat ik niet zoveel heb bij de ps2.

Zouden jullie mischien tips hebben wat ik eraan kan doen of hoe zijn jullie bevindingen, of lig het gewoon aan mij?

Alvast bedankt!!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• mfrancke
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 11:31
Kunnen dvd spelers ook jpg plaatjes tonen ??

• henkyyyyyyy
Deze wel maar iemand ander mischien een suggestie?

• henkyyyyyyy
klein schopje!
Ik wil hem straks denk ik toch gaan terugbrengen , want ik vind de kwaliteit niet echt lekker hoor.

Hier een plaatje van de binnenkant!

Afbeeldingslocatie: http://planetpink.bei.t-online.de/player2002/cyberhome402/pix/inside1.jpg

Hier staat een review in het duits , maar daar waord ik ook niet wijzer van!

http://planetpink.bei.t-o...02/cyberhome402/main.html

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb zelf een A-merk speler gekocht omdat ik nooit zo gek ben op die vage merken, maar meestal lees je er wel redelijk positieve dingen over. Misschien is het exemplarisch? Vragen of je een ander exemplaar mag proberen en anders gewoon geld terugvragen.

Even gezocht:
Wat een bagger ding, hij speelt DVD's in een veels te hoge helderheid af, hij geeft menu's niet goed weer, hij gaat soms niet eens aan, ook niet nadat ik de firmware heb geflashed. Ik heb vaker negatieve recensies over deze speler gelezen. Kortom, niet kopen, misschien dat nieuwere modellen beter zijn.
Ik heb deze dvd speler gekocht en na het afspelen van ca. 4 dvd's hield hij ermee op en deed helemaal niets meer. Ik terug naar de winkel en ik kreeg een nieuwe, want het was garantie. Na het neerzetten en opstarten van de nieuwe speler voldeed deze prima was het niet dat er toch bij het afspelen van dvd's het beeld plotseling bleef stilstaan en er niks anders opzat dan de speler uit en aan te zetten. Ook het beeld schokte soms verschrikkelijk en bleef het geluid achter bij het beeld. Na ongeveer 7-8 dvd's gaf deze ook weer helemaal de geest. Ik heb zelf nog de kast opengemaakt om te kijken of er een zekering was gesprongen maar ik kon niets anders vinden dan een gesmolten printplaat , en tot mijn grote verbazing zat er gewoon een dvdrom speler van een pc in. Mijn advies spaar even door en koop er een van een gerenomeerd merk.
Commentaren over een Cyberhome speler.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• henkyyyyyyy
Oke hartstikke bedankt , ik heb hem zaterdag gekocht bij media markt .

Geld terugvragen, is dat geen probleem daar?

Ik denk dat ik wel een beter merk haal want dit vind ik niks!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op 28 oktober 2002 @ 13:35:
klein schopje!
Ik wil hem straks denk ik toch gaan terugbrengen , want ik vind de kwaliteit niet echt lekker hoor.

Hier een plaatje van de binnenkant!

[afbeelding]

Hier staat een review in het duits , maar daar waord ik ook niet wijzer van!

http://planetpink.bei.t-o...02/cyberhome402/main.html
Woei.. Ik had er wel es wat over gehoord dat ze er een pc dvdtje in drukten maar ik had dan nog wel een beetje verwacht dat ze de casing omweg zouden halen :|

• henkyyyyyyy
Nou ik heb hem terug gebracht en heb deze er maar voor gehaald http://www.dvdmagic.net/players/p350.html
Stukken beter , alleen moesten we een kwarier wachten voor het regiovrij maken , thuis aangekomen blijken regio 1 dvd's het niet te doen!!!!

Ben ik iets vergeten of ???
hebben jullie mischien een oplossing?

Alvast bedankt!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:52

Exirion

Gadgetfetisjist

henkyyyyyyy schreef op 28 oktober 2002 @ 20:21:
Nou ik heb hem terug gebracht en heb deze er maar voor gehaald http://www.dvdmagic.net/players/p350.html
Goeie keus, die heb ik ook gekocht :D De zilverkleurige... topding.
Maar helaas niet regiovrij dus ik kan je niet helpen.. Mij boeit die regio's ook weinig.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• henkyyyyyyy
Nou , hij was dus nog niet regiovrij , maar dat hebben ze nu dus gedaan !

Maar nu komt het, het totale beeld is ten eerste zwart wit met de normale kabel en met de scartkabel geeft hij wel kleur maar is het toale beel 1 cm naar links geschoven.

Bij de playstation had je dit ook soms en kon je in het menu , het beeld naar recht verplaatsen. Hier gaat dit dus niet!!

Hebben jullie mischien een oplossing of zal ik zo verder moeten kijken.(wat niet erg storend is, maar toch)

Of zou dit gewoon aan mijn tv liggen???

Verwijderd

Bijna alle svcd/vcd/mp3 standalone spelers hebben een computer-speler d'r in. Daarom lezen die spelers ook geen beveiligde muziekcdtjes die niet afspeelbaar zijn in een computer/mac.

Dat was laatst bij het consumentenprogramma RADAR :).

• henkyyyyyyy
henkyyyyyyy schreef op 29 oktober 2002 @ 18:15:
Nou , hij was dus nog niet regiovrij , maar dat hebben ze nu dus gedaan !

Maar nu komt het, het totale beeld is ten eerste zwart wit met de normale kabel en met de scartkabel geeft hij wel kleur maar is het toale beel 1 cm naar links geschoven.

Bij de playstation had je dit ook soms en kon je in het menu , het beeld naar recht verplaatsen. Hier gaat dit dus niet!!

Hebben jullie mischien een oplossing of zal ik zo verder moeten kijken.(wat niet erg storend is, maar toch)

Of zou dit gewoon aan mijn tv liggen???
Iemand een tipje mischien, anders moet ik hem weer terugbrengen !

Pagina: 1