F@H Hoe?!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een kleine honderd PCtjes en heb eigenlijk nog nooit actief meegedaan met dit soort projectjes.

Wie kan mij vertellen hoe ik de client (eventueel text-only) hidden (liefst natuurlijk als service) kan draaien via een image?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2002 02:07 . Reden: service-vraagje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:47

Orac

Ik mis je papa.

Hmmm, 100 PC'tjes.... kunnen we hard gebruiken >:). Geen grapje toch? Uh, is al eens een topic over geweest: Folding console is hidden te draaien
Ik heb het nog niet doorgelezen. Welke besturingssystemen draaien op die PC's? En hoe hebben die PC's verbinding met internet? Ik help je hier graag verder mee, maar ik ga nu slapen (om 7:00 uur weer op) :(

[ Voor 0% gewijzigd door Orac op 28-10-2002 02:34 . Reden: internet verbinding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STW
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-08 22:00

STW

Moridin

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 02:01:
Ik heb een kleine honderd PCtjes en heb eigenlijk nog nooit actief meegedaan met dit soort projectjes.

Wie kan mij vertellen hoe ik de client (eventueel text-only) hidden (liefst natuurlijk als service) kan draaien via een image?
hmmm 100 bakjes bij F@H kunnen we goed gebruiken. :9
Er zijn vele manieren om F@H te draaien, de standaard client draait al "hidden", met icoontje rechts onder in.
Maar als je conpleet hidden wilt draaien, als service zeg maar, dan moet je de textconsole gebruiken, en hoe dat ingesteld moet worden hangt af van je OS.
Dus laat even weten welk OS je draait en dan kunnen we je zo verder helpen. Oh ja vertel ook even hoe ze aan internet hangen.

[ Voor 0% gewijzigd door STW op 28-10-2002 09:15 . Reden: typo ]

It is amazing what you can accomplish if you do not care who gets the credit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

Welkom :*)

Quote van iemand van Team BoGoH:
Beetje omslachtige manier...

Gewoon FireDeamon v0.09c downloaden en installeren, hiermee kun je nagenoeg elke executable als service installeren...

Wij hebben bijna al onze ECCp, Think en F@H cliënts op deze manier geïnstalleerd en dat zijn er nogal wat
En FireDaemon is te vinden op: http://www.firedaemon.com/

Fold away!

Zelf niet getest overigens. Vergeet niet bij team nummer 92 in te vullen he :)

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ach, het zijn een stuk of 90 PIII 450's

Er draait Win2k Pro op.

Het gaat om een school. Het is dus de bedoeling dat deze als service (anders stopt ie telkens als ze na een lesuur uitloggen) en onzichtbaar/onconfigureerbaar(?) draait.

Ik wil hier niet telkens met een diskette alles installeren, anders kan dat iedere week bij 90 pc's gebeuren. Het moet dus gewoon via Ghost (image) te verspreiden zijn.

Thnx voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Dit moet zeker kunnen, zou echt vet zijn als je daar folding op zou gaan draaien, google here we come :P

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

Volgens mij heeft Team Bogoh het ook zo gedaan te lezen uit hun post. Misschien kan je contact met ze opnemen?

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 18:19

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

* _DPC_Scorpion heeft gewoon scrippies die automagisch een heel subnet besmetten met DC clients

ben je een beetje handig met batchbestanden dan kun je hem wle ombouwen naar F@H

ik heb hem net omgebouwd van ECCP naar Muon

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_DPC_Scorpion schreef op 28 oktober 2002 @ 13:52:
ben je een beetje handig met batchbestanden dan kun je hem wle ombouwen naar F@H
Ja hoor. Alle hulp is welkom...
Hoe kom ik er aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 18:19

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

mij mailen

ik hou het liever ene beetje "out of Public"

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
You've got mail.

Ennuh... Het moet wel door een ISA-server heen, maar dan zal niet zo'n probleem zijn, wel?
Pagina: 1