Toon posts:

Raar probleem met k7s5a 8)7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik mijn stekker achter in de voeding steek gaat mijn mobo automatisch beginnen draaien en na 4 a 5 sec valt hem dan uit en doet hem niet meer. Er zijn 3 verschillende voedingen op geprobeert niets helpt, en ook processor ligt het niet aan ik heb ondertussen gewoon een nieuw mobo gekocht en daar draaien alle twee de processors die ik heb perfect op waar kan dit aan liggen????
ik wil deze pc graag in orde kunnen maken voor een lan party. :)

bedankt alvast

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Klink heel erg alsof je power knop vastzit... :D

Trek de powerknop connector eens los van je mobo en short de twee pinnetjes ff met een schroevendraaier 10 tegen 1 dat het dan wel perfect gaat :z

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
ja dus ik heb het kabeltje los getrokken en nog steeds dus ook al zit er geen verbinding tussen nog gaat hij aan en vant 4 a5 sec later uit

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Instelling in BIOS.... bij Power up after ... bla bla .....kan dat veroorzaken.....

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
hmm maar ik heb de bios gereset dan zou dat probleem toch moeten weg zijn he?? wel het is gewoon raar dat hij uit valt ik krijg geen beeld of niets cdrom en rw lampjes blijven knipperen en dan valt hij gewoon uit en dan kan ik 5 min niets meer

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Hmm, controleer ff of er niet iets bij de ATX connector de boel zit te sluiten- een verbinding tussen de groene en een van de zwarte draden zou dit ook kunnen veroorzaken.

Ander punt: hoe zit het met je koeler :?
Hoeveel draden heeft de koeler kabel- als het er geen 3 zijn zou ik zoiets ook verwachten.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
hmm koeler heeft 3 kabels het is een Chrome Orb3 , ik zie niets zitten tussen zwart en groen dus het is wel een echt raar probleem
Pagina: 1