Mega flash advertentie tussen nieuwsposts

Pagina: 1
Acties:

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:38
Er staat een gigantische advertentie voor microsoft tussen de nieuwspostings van tussen die van lindows en "nVidia levert te weinig AGP 4x chips".

Ik neem aan dat die daar niet hoort en dat er weer een adverteerder valsspeelt?

Ik wilde het maar ff melden...

Kan nu geen screenshot plaatsen bij gebrek aan webspace :(

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Die hoort er wel :). Maar het is een kleine campagne dus je zult 'm niet vaak zien.

Professioneel Hyves-weigeraar

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Ik heb hem niet gezien tot op heden, maar zie wel steeds bij 1 van de middelste artikelen 1 lege regel eronder? Hinderlijk :/

Komt beetje bot zo over maar ik bedoel het lief hoor O+

http://flickr.com/photos/itommy/

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:23

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Njah.. reclame? Ik heb een spamfilter in m'n hersens, ik zie geen reclame.

Mwoaah, zie het als de rekening voor het gebruik van tweakers. Soms even clicken.. uit intresse natuurlijk ;)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Wat heb je liever, die witte regel of een enorme flashbanner die ons geen cent opleverd omdat de views niet meetellen? :)

• yared
  • Laatst online: 18-01-2025

yared

No Scope, Bitch!

Ik heb een spamfilter in m'n hersens, ik zie geen reclame
kewl, waar heb je die gedownload? Ben hem nog niet tegengekomen in de meuktracker.

[ Voor 0% gewijzigd door yared op 29-10-2002 19:29 . Reden: tiepvout ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• T. van Beek
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Wouter Tinus schreef op 29 oktober 2002 @ 18:49:
Wat heb je liever, die witte regel of een enorme flashbanner die ons geen cent opleverd omdat de views niet meetellen? :)
Could you hand me the white space please? :)

http://flickr.com/photos/itommy/

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
[img]KNIP[/img]
sorry voor de verneuking maar kweet de code niet meer voor resize :)

zo ik heb in t plaatje gesneden:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/frontpage2.JPG

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 13:15
Poeh hee, die banner was even schrikken. :|
yared schreef op 29 oktober 2002 @ 19:28:
[...]

kewl, waar heb je die gedownload? Ben hem nog niet tegengekomen in de meuktracker.
De t.net crew weert hem vanwege mogelijke inkomstenderving. >:)

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Ik vond het wel een leuk eendje :)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-03 12:13
Um, als dit toch over ads gaat. Vandaag bij mij een popup:
http://www.theforumisdown...iles/1102/t.net.popup.JPG
Ik dacht dat we hier niet aan popups deden? (Ook al is dit voor een onderzoek, in het verleden kwam hier ooit eens een complete .plan over)

En vandaag bij iemand anders 3 ads op 1 pagina:
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/kerstboom.jpg
Ik dacht dat we max 1 ad per pagina deden?

offtopic:
Screenshots zijn brak jah, niet op letten :P

[edit]
Gelukkig kan het altijd nog erger, ik heb nu 4 ads op 1 pagina, jippie :/
http://www.theforumisdown.../1102/t.net.kerstboom.jpg

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
MikeN schreef allereerst op 05 november 2002 @ 20:44:
Um, als dit toch over ads gaat. Vandaag bij mij een popup:
http://www.theforumisdown...iles/1102/t.net.popup.JPG
Ik dacht dat we hier niet aan popups deden? (Ook al is dit voor een onderzoek, in het verleden kwam hier ooit eens een complete .plan over)
Weet je zeker dat deze popup van Tweakers.net is? Je hebt namelijk nog 4 IE vensters open staan. Zou dus zo maar kunnen.
Verder moet je iemand van het MT hebben die hier iets zinnigs over kan zeggen.
MikeN schreef verder op 05 november 2002 @ 20:44:
En vandaag bij iemand anders 3 ads op 1 pagina:
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/kerstboom.jpg
Ik dacht dat we max 1 ad per pagina deden?

offtopic:
Screenshots zijn brak jah, niet op letten :P

[edit]
Gelukkig kan het altijd nog erger, ik heb nu 4 ads op 1 pagina, jippie :/
http://www.theforumisdown.../1102/t.net.kerstboom.jpg
Heb jij even geluk met zoveel ads op één pagina! Kan je lekker vaak klikken. ;) :+

• MikeN
ramH schreef op 05 november 2002 @ 20:59:
[...]

Weet je zeker dat deze popup van Tweakers.net is? Je hebt namelijk nog 4 IE vensters open staan. Zou dus zo maar kunnen.
Verder moet je iemand van het MT hebben die hier iets zinnigs over kan zeggen.
1 FTP dirlisting, nog 1x t.net, en nog 1x een .txt bestand, lijkt me niet dat die popups geven :P

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-03 11:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Die popup klopt. Dit soort onderzoeks-dingen is wel vaker voorgekomen en ook in een popup.
Voor het overige kun je op dit moment inderdaad erg veel banners tegelijk tegenkomen: het is nu Q4 en dus hoogseizoen wat bannering betreft. Er staan nu dus ook banners op posities die normaliter nauwelijks gebruikt worden (skyscraper, bigad (die grote vierkante tussen de headlines) en een grote tekstadvertentie)

• MikeN
Daniel schreef op 06 november 2002 @ 10:13:
Voor het overige kun je op dit moment inderdaad erg veel banners tegelijk tegenkomen: het is nu Q4 en dus hoogseizoen wat bannering betreft. Er staan nu dus ook banners op posities die normaliter nauwelijks gebruikt worden (skyscraper, bigad (die grote vierkante tussen de headlines) en een grote tekstadvertentie)
Ah, dus de eerder door het MT gedane uitspraak "maximaal 1 banner per pagina" hebben jullie laten varen. Jammer.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-03 11:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
MikeN schreef op 06 november 2002 @ 15:34:
Ah, dus de eerder door het MT gedane uitspraak "maximaal 1 banner per pagina" hebben jullie laten varen. Jammer.

Correct. Of het jammer is moet iedereen maar voor zichzelf bepalen.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:09

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is tamelijk lastig om de adserver van WebAds en t.net zodanig in balans te brengen dat er optimaal gebruik wordt gemaakt van de beschikbare bannerviews (alles op één adserver zou een oplossing kunnen zijn). Omdat de advertentieinkomsten tot nu toe niet bepaald geweldig waren, was het geen probleem om maar één soort banner per pagina weer te geven.

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Het is zeer begrijpelijk dat geld ergens vandaan moet komen, hier dan ook alle begrip voor.

Toch vind ik, en zoals ik in me omgeving begrijp vele met mij het erg jammer dat tweakers.net zich niet houd aan eerder genoemde idealen.

Het doet gewoon heel erg af aan de kwaliteit van de site, en als de inkomsten van banners laag zijn dan is een goede oplossing andere inkomsten zoeken en niet meer banners plaatsen. (wat er ook gedaan word dat weet ik)

Natuurlijk is er geld nodig, maar ik heb de indruk dat het op de lange termijn de inkomsten van tweakers.net ook niet te goede komt. Om op deze manier je eigen naam door het slijk te halen.

Een keer zo'n actie kan. Alleen het word steeds vanzelf sprekender, en steeds minder een uitzondering.

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Vergelijk T.net maar met een magazine, maar dan24/7 interactief. Bij bladen spelen dezelfde kwesties min of meer, want ook daar heb je zaken als sponsoring en/of reclame tussen de inhoud. Met als verschil dat als je bij ons een full-abo neemt, je o.a. helemaal geen ads meer tegen hoeft te komen, als je dat niet wilt.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~jon68970/kermis.jpg

dies ook leuk :P

och, het maakt me niet zo veel uit... ik heb ook zo'n ingebouwde ad-filter in mijn hoofd... :)

• Tomas Zwinkels

Tomas Zwinkels

testcase schreef op 06 november 2002 @ 18:04:
Vergelijk T.net maar met een magazine, maar dan24/7 interactief. Bij bladen spelen dezelfde kwesties min of meer, want ook daar heb je zaken als sponsoring en/of reclame tussen de inhoud. Met als verschil dat als je bij ons een full-abo neemt, je o.a. helemaal geen ads meer tegen hoeft te komen, als je dat niet wilt.
Toch zijn de advertenties in magazins stukke minder opvallend, je zal in een magazine niet tussen de inhoudsopgave, en boven ieder artikel een advertentie vinden. Ze zullen niet bewegen en knipperen en doen.

De advertenties bevinden zich op aparte pagina's en op plekken waar je geen last van hebt... je kan er zeer makkelijk overheen lezen, integenstelling tot wat er nu bv de frontpage vervuild.

Internet bied stukke minder mogelijkheden voor advertenties dat snap ik..
maar daarom vind ik de vergelijking tussen de 2 niet erg goed.. Accepteer dan dat je geen magazine bent, en dingen dus een andere oplossing nodig hebben..

Natuurlijk is een abonoment een oplossing, een waar ik ook met plezier gebruik van zou maken, toch is het ook feit dat ik zeer regelmatig, op school, thuis op een andere pc, bij vrienden ook even pagina's wil bezoeken. En om dan met die dingen om je oren geslagen te moeten worden iig voor dat je ingelogd bent, maar vaak zal je dat gemaks halve niet doen..

Verder is het discutabel of je dan de site voor de niet betalers dan een groot opdring, en aanbiedingen paradijs moet laten worden.

Het is jullie overweging, en hoe je hem maakt maak je hem..
Toch denk ik dat een minder comericieel gerichte instelling tweakers.net beter past, of iig zou moeten passen..

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Mja, het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit altijd zo blijft.

Twee redenen:

- We zijn er zelf ook niet al te happy mee

- Als er zoveel vraag was naar grote banners dat we dit het hele jaar zo konden doen, dan hadden we uberhaubt geen geldproblemen.

Het is gewoon zo dat het nu topseizoen is met de naderende feestdagen, en daar willen we gewoon even van meeprofiteren, want de rest van de 10 maanden die in het jaar zitten is het meestal maar heel erg magertjes.

• MikeN
Mja, ik hoop idd dat dat de argumentatie is, en niet zoals testcase zegt dat "je geen ads meer hebt als je een full abbo neemt", want dat kan geen reden zijn om meer ads te plaatsen.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Nee, we gaan echt geen reclame maken voor willekeurige bedrijven puur om de bezoekers te pesten, dat doen we alleen als er een flink tarief tegenover staat ;). Banners zijn een middel, geen doel. Wat testcase bedoelt is dat als je je er echt heel erg aan stoort je dan binnenkort een abo kunt nemen. Wat 'ze' dan ook willen betalen om aandacht te krijgen (en op dit moment is dat gewoon duidelijk veel meer dan de rest van het jaar), jij wordt er dan niet mee lastig gevallen :).

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-03 21:20

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

MikeN schreef op 06 november 2002 @ 21:55:
Mja, ik hoop idd dat dat de argumentatie is, en niet zoals testcase zegt dat "je geen ads meer hebt als je een full abbo neemt", want dat kan geen reden zijn om meer ads te plaatsen.

Ik denk dat je de reply van testcase een beetje verkeerd leest en dat hij iets anders bedoelt :). Het is nu eenmaal zo dat dit voor adverteerders de meest actieve dagen zijn, waarin Tweakers.net wel moet meegaan om wat geld in de la te krijgen.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Tomas Zwinkels

Tomas Zwinkels

Wouter Tinus schreef op 06 november 2002 @ 21:50:
Mja, het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit altijd zo blijft.

Twee redenen:

- We zijn er zelf ook niet al te happy mee

- Als er zoveel vraag was naar grote banners dat we dit het hele jaar zo konden doen, dan hadden we uberhaubt geen geldproblemen.

Het is gewoon zo dat het nu topseizoen is met de naderende feestdagen, en daar willen we gewoon even van meeprofiteren, want de rest van de 10 maanden die in het jaar zitten is het meestal maar heel erg magertjes.
Ok, dat maakt het voor mij al wat beter verteerbaar moet ik zeggen, misshien is er een manier om users beter op de hoogte te houden van tja, de overwegingen? Niet dat ik er zelf een weet hoor ;)

Toch kan ik ook niks anders zeggen als, Schiet op met die betaalde service, ik denk dat best aardig wat mensen het er over voor zullen hebben.

Toch moet je uitkijken met dat je met het plaatsen van dit soort banners je image niet verknalt, ik zelf heb erg veel met het steunen van bedrijven die ik goed vind/waar ik achter kan staan. Door het meer geld gerichte image wat je op deze manier uitstraald verlies je dat soort goodwill bij mensen wel.. En ik denk dat het erg belangrijk is die goodwill wel te houden.

Door z'n formaat begint tweakers.net z'n Underdog image, en de sfeer van ik word er lid van omdat dat gewoon leuk is (Waarom je vroeger lid werd van een Bulltin Bord, ;) de mensen die dat gedaan hebben snappen wat ik bedoel :) ) raakt het echt kwijt.

Kijk dus echt hiermee uit, de sfeer van een "comunitie" begint der simpel weg door de massaliteit al af te raken, het is dus niet handig om dit wegebben van zo'n gevoel nog te stimuleren door deze hoeveelheid reclame..

Verder snap ik natuurlijk ook dat er bij iedere banner die net iets verder gaat even geslikt word, en mensen zoiets hebben van ach het moet maar. Ja der zullen wel weer wat mensen gaan zeiken in een of ander topic >:) ;) Maar dan lullen we het wel recht :P

Kortom: Alle begrip, maar ben wel voorzichtig, en misshien voorzichtiger als nu :)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het is wel overwogen om te waarschuwen voor een tijdelijke toename aan banners, maar we wilden geen slapende honden wakker maken :o.

Pagina: 1