Wouter Tinus schreef op 06 november 2002 @ 21:50:
Mja, het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit altijd zo blijft.
Twee redenen:
- We zijn er zelf ook niet al te happy mee
- Als er zoveel vraag was naar grote banners dat we dit het hele jaar zo konden doen, dan hadden we uberhaubt geen geldproblemen.
Het is gewoon zo dat het
nu topseizoen is met de naderende feestdagen, en daar willen we gewoon even van meeprofiteren, want de rest van de 10 maanden die in het jaar zitten is het meestal maar heel erg magertjes.
Ok, dat maakt het voor mij al wat beter verteerbaar moet ik zeggen, misshien is er een manier om users beter op de hoogte te houden van tja, de overwegingen? Niet dat ik er zelf een weet hoor
Toch kan ik ook niks anders zeggen als, Schiet op met die betaalde service, ik denk dat best aardig wat mensen het er over voor zullen hebben.
Toch moet je uitkijken met dat je met het plaatsen van dit soort banners je image niet verknalt, ik zelf heb erg veel met het steunen van bedrijven die ik goed vind/waar ik achter kan staan. Door het meer geld gerichte image wat je op deze manier uitstraald verlies je dat soort goodwill bij mensen wel.. En ik denk dat het erg belangrijk is die goodwill wel te houden.
Door z'n formaat begint tweakers.net z'n Underdog image, en de sfeer van ik word er lid van omdat dat gewoon leuk is (Waarom je vroeger lid werd van een Bulltin Bord,

de mensen die dat gedaan hebben snappen wat ik bedoel

) raakt het echt kwijt.
Kijk dus echt hiermee uit, de sfeer van een "comunitie" begint der simpel weg door de massaliteit al af te raken, het is dus niet handig om dit wegebben van zo'n gevoel nog te stimuleren door deze hoeveelheid reclame..
Verder snap ik natuurlijk ook dat er bij iedere banner die net iets verder gaat even geslikt word, en mensen zoiets hebben van ach het moet maar. Ja der zullen wel weer wat mensen gaan zeiken in een of ander topic

Maar dan lullen we het wel recht
Kortom: Alle begrip, maar ben wel voorzichtig, en misshien voorzichtiger als nu
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::