Live kraakt na afspelen midi op website

Pagina: 1
Acties:

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
heb even iets heel vaags ontdekt en wil weten of meerdere mensen dat hebben, en hoe dat kan.

Als ik op de site www.totalgsm.net bij een liedje klik op "listen ringtone" (dus dat ie hem in de browser gaat afspelen), werkt dat alleen niet, maar daarnaast gaat heel m'n soundblaster flippen!
de geluiden die windows afspeelt (die je dus kan afspelen en instellen in het configuratiescherm) spelen helemaal verneukt af.
Winamp lijkt goed te gaan, maar het vreemde is: dat doet ie om en om. het ene nummer wel, de volgende niet, of bij elke zoekactie in hetzelfde nummer, dan speelt ie om en om goed en fout af. Winamp doet dit alleen als hij via directsound afspeelt. Windows media player doet het altijd goed, bsplayer niet (zal wel via directsound gaan dan).

ik heb windows xp pro sp1 en sb live player 1024 met de laatste drivers die ze op de soundblaster ervoor hebben (van 17 juli 02)
Aangezien aardig mensen hier denk ik wel een live met deze drivers en xp hebben, vroeg ik me af jullie dit ook kunnen proberen.

edit: dit is uiteraard na een restart verholpen, maar steeds reproduceerbaar

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
niemand die dit even wil proberen?