Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[el]Hardwarematige keylogger bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-09 20:06
IVM het te weten komen van het admin password op school lijkt het me leuk om een hardwarematige keylogger te bouwen.

Ik heb wat gezocht op internet naar info over het signaal dat er uit een toetsenbord komt en volgens mij kan zoiets wel gemaakt worden met een simpele PIC ofzoiets.

Maar heeft iemand daar ervaring mee? En het is natuurlijk de bedoeling dat 'ie zo klein mogelijk wordt.

Wat helemaal kewl zou zijn, is een keylogger die de veranderingen in het magnetisch veld opneemt (oid) en dus gewoon om de keyboard kabel heen gedaan kan worden (zou er dan uitzien als zo'n ontstoor-ding). Maar ik weet niet of dat mogelijk is. Iemand ideeen?

Verwijderd

waar wil je de gegevens in opslaan dan? Je zou der een gecasemodde PDA aan motte hangen :+
Je hebt wel duidelijk teveel startrek gekeken want het electromagnetische veld van het kabeltje bestaat uit een aantal signalen, waaronder de clock, het signaal dat je wilt hebben en een +5 volt die ook nog gaat variëren als je een toetsje indrukt.
Opzich zou een soort 'tussenstukje' voor de PS/2 aansluiting mogelijk moeten zijn, het probleem is: waar sla je al die gegevens in op?
Je zou der natuurlijk ook een WiFi ding van kunnen maken en buiten de deur met je PDA gaan staan :+

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 23:47:
waar wil je de gegevens in opslaan dan? Je zou der een gecasemodde PDA aan motte hangen :+
Je hebt wel duidelijk teveel startrek gekeken want het electromagnetische veld van het kabeltje bestaat uit een aantal signalen, waaronder de clock, het signaal dat je wilt hebben en een +5 volt die ook nog gaat variëren als je een toetsje indrukt.
Opzich zou een soort 'tussenstukje' voor de PS/2 aansluiting mogelijk moeten zijn, het probleem is: waar sla je al die gegevens in op?
Je zou der natuurlijk ook een WiFi ding van kunnen maken en buiten de deur met je PDA gaan staan :+
als je dan toch buiten de deur gaat staan, kijk dan gewoon mee :O :+

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 21:22
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 23:47:
WiFi :? Wie heeft er nou teveel startrek gekeken ?

opslaan ? al een van geheugen gehoord ?

http://www.thinkgeek.com/gadgets/electronic/5a05/

Repareren doe je zo.

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

die dingen zijn ook te koop en zo klein als zo'n tussenstukje, ze kosten wel iets van 40 pleuro:/

Verwijderd

Allochtoon schreef op 28 oktober 2002 @ 00:43:
die dingen zijn ook te koop en zo klein als zo'n tussenstukje, ze kosten wel iets van 40 pleuro:/
IDD, ik heb er ook wel eens naar gekeken, zijn zeer klein! Ong 2x zo groot als het PS2 stekkertje :D, Succes ermee.

• ntsx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02-2024
OMG hoe geil dat ding! kep er gelijk eentje besteld.

too fly for a white guy

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11 19:56

xychix

FreeBSD Rules !

Allochtoon schreef op 28 oktober 2002 @ 00:43:
€40 nah $79, dan nog wel ff ietje meer.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Krankenstein schreef op 27 oktober 2002 @ 23:39:
IVM het te weten komen van het admin password op school lijkt het me leuk om een hardwarematige keylogger te bouwen.
[..]

Dat soort help zoek je maar ergens anders!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.