RA2 "internal error" ???? wat moet ik nu?

Pagina: 1
Acties:

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 23:07
Ik heb RA2 maar ik krijg ome de haverklap als ik speel een "internal error"

dan sluit het hele spel plots automatisch af...

Hoe kan dit? aaaarggghhh

mvg,
BNX

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:53
Ik weet het niet, maar kreeg het gister ook :(

Flickr | Lego collectie

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 08:28
1x gehad, daarna nooit meer...

misschien kan iedereen die dat krijgt z'n systeem specs geven?

• Robert
  • Laatst online: 19-02 09:11

Robert

You have your answer..

heeft ook te maken met illegale shit als je het mij vraagt.

Maar het is een heel vage error.

Had hem een paar keer in een uur en daarna ineens nooit meer..:( zeeer vaag

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• BNX
System Specs:

Abit BE6
Celeron 433@541
256 MB PC-100
Asus Riva TNT2 Ultra TVR 175/200
SB AWE64
Quantum Fireball KA 7200 rpm

ik krijg het nu niet meer om de 5 min, maart wel minimaal om het half uur???

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

• Speedy
Tocool, mijne is de fl 99,95 versie, niks geen illegale bullshit

Athlon 800
KT7 RAID
GeForce 2 GTS
128MB SDRAM
IBM 7200rpm/Maxtor 5400rpm
A3D geluidskaart

Flickr | Lego collectie

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 08:28
misschien iets met nvidia drivers te maken? op die pc waar ik het ook op had, heb ik er een (normale) tnt2 inzitten.

Verwijderd

ik heb het altijd als ik online hebt gespeeld en terug keer naar de lobby ik heb hem orgineel ik had het ook al met tiberian sun ik dacht ook dat het aan illegaal shit lag maar dat blijkt dus niet.

pentium 3 500@500 intel 128 intern geheugen

• Wiggie
  • Laatst online: 14-04-2025
Ik heb het bij Tiberian Sun meegemaakt. Bij mij bleek het aan een rot geheugenreepje te liggen, want na een nieuw reepje geplaatst te hebben geen last meer van.

Tag User In

• Robert

Robert

You have your answer..

ligt in ieder geval niet echt aan 1 bepaald hardwareonderdeel want ik heb die crash dus ook wel eens gehad en ik heb een heel andere config.

Ligt gewoon aan een softwarefoutje.. :)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Ik heb het 1 keer gehad, en dat was de eerste keer dat ik hem speelde. Dusss, misschien gaat het vanzelf wel over? ;)

• BNX
Tocool, mijne is de fl 99,95 versie, niks geen illegale bullshit
[/quote]

Nou, ik heb ook de legale "winkel" versie, mat als enige reden: goede spellen en hun fabrikanten moet je steunen, net zoals ik FIFA 2001 in de winkel ga kopen...

ik moet zeggen dat ik nu al na 3 uur skirmisch te hebben gespeeld NOG geen internal error heb ontvangen van heren Westwood... Dus hopelijk is het over... Wel zeer kl**te fout, want ik heb wel eens een spelletje gehad dat een top spel niet goed werkte (zoals LeMans 25h, iets met de TNT2 problemen) , en dat is niet leuk :-(

• Speedy
Ik heb em ook nog niet weer gehad, ook niet op mijn andere pc met TNT2 Ultra en zelfde N'Vidia drivers, zal wel weer zo'n bug wezen :(

Flickr | Lego collectie

• Robert

Robert

You have your answer..

ik heb ook de legale winkel versie..

deels omdat het gewoon een vervolg op mijn fav. rts game is.

Maar vooral zodat ik hem heel snel al heb..heb isdn dus downloaden gaat niet echt en als ik hem van iemand anders krijg ben ik ook weer 2 weken verder.
Nu kan ik hem voor behoorlijk wat geld lekker doorcopieeren aan mensen die hem ook snel willen hebben, heb die 100,- er zo uit >:)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 19:28 schreef Wiggie het volgende:
Ik heb het bij Tiberian Sun meegemaakt. Bij mij bleek het aan een rot geheugenreepje te liggen, want na een nieuw reepje geplaatst te hebben geen last meer van.[/quote]lijkt mij wel gek als dit het probleem is want ik heb alleen bij tiberian sun en red alert2 en hij zegt in het begin dat mijn 128ram OKE is

Verwijderd

als je computer opstart he

• Wiggie
  • Laatst online: 14-04-2025
Ik moet er wel bij vermelden dat ik een hele hoop problemen had die met het plaatsen van nieuw geheugen zijn opgelost. Wel kreeg ik altijd keurig de melding bij het opstarten dat het geheugen o.k. is. Het duurde ook heel lang voor dat ik er min of meer toevallig achter kwam dat het aan het geheugen lag, omdat ik op dat moment de beschikking had over een ander reepje om eens te testen of het misschien aan het geheugen lag. En JA!

Tag User In

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Internal Error bij TS/RA2 is gewoon een andere melding voor software fout, dus access violation, maar ook andere dingen.
Ik had hem bij RA2 omdat mijn swap files max 128 mb was (met 64 mb RAM) en hij meer wilde hebben.

Met TS heb ik het heel vaak als ik in de lobby zit en dan naar de desktop ga met alt-tab. Ik heb ook een TNT2.
TS had zoiezo al problemen met task switching, want met een V3 op 32 bit kleur bleef het scherm soms zwart als ik van de desktop naar TS switchte.
Pagina: 1