[js] speciale rederecting script

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• videodok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 06:02
Ik zal het kort houden, de rets van het verhaal staat in een Internet en telefonie namelijk. Ik ben opzoek naar een script waarmee ik afhankelijk van de ingetikte url, een doorverwijzing maak.

Ik heb dus:

2 url's
1 webspace

Nou wil ik dus een script in de index, die ervoor zorgt dat als men www.site1.nl intikt, men naar index1.html gaat en als men www.site2.nl intikt, men naar index2.html gaat.

Ik heb vele scripts gezien waar aan de hand van browser, resolutie, OS enz doorverwijst naar een compatible pagina. Nu wil ik dit dus ook alleen dan aan de hand van gekozen url.

hmm bedenk me net dat dit misschien in webdesign moet? nou ik hoor het wel als deze dicht moet.

[ Voor 0% gewijzigd door videodok op 27-10-2002 23:37 . Reden: mogelijke misplaatsing ]

• _Thanatos_
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Je kunt het beter oplossen door op de server gewoon de host-headers goed in te stellen, toch :?

日本!🎌

• videodok
  • Laatst online: 26-08 06:02
De rest van het verhaa staat in internet en telefonie, maar waar het op neer komt ik heb 2 verschillende sites en 2 verschillende url's maar 1 webspace bij 1 provider. ze willen wel redirecten naar ip maar niet naar een mapje of bestand. dat is juist hetgeen wat ik wel nodig heb.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

code:
1
2
if (top.location.href=="www.site1.nl") top.location.href = "index1.html ";
  else if (top.location.href=="www.site2.nl") top.location.href = "index2.html ";

:?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08 03:21

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Ik ben opzoek naar een script ...
FAQ:
Kan iemand even ...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als 'kan iemand even een logo maken' of 'wil iemand even een popup-scriptje schrijven' e.d. gaan op slot.

Script requests
Ook de zogenaamde script requests zijn hier niet welkom. Je zult al je scripts zelf moeten schrijven, maar als dat niet lukt kun je best een vraag plaatsen. Je zult ook wel begrijpen dat een vraag als "hoe werkt deze functie?" niet erg opschiet, want dat had je prima zelf kunnen vinden in een tutorial of reference guide.
Lijkt me duidelijk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.