macOS 26.2
De prijzen van laptop`s liggen volgens mij niet ver uit elkaar toch?
macOS 26.2
Verwijderd
nee klopt, maar thosiba en compaq zijn wel een beetje de duurdere merken!
Kzeg nu niet dat deze beter zijn, maar ik heb er goed ervaringen mee.
Kzeg nu niet dat deze beter zijn, maar ik heb er goed ervaringen mee.
--- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---
Hier is een heleboel over te vinden in onze GoT-search.
Even kort ontopic: Ik heb zelf inderdaad ook alleen maar goede ervaringen met Toshiba, maar als je iets minder geld uit wilt geven zijn er nog genoeg andere merken. Compaq vind ik persoonlijk niet een van de toppers. Regelmatig problemen mee gehad, zoals bijvoorbeeld accu's die niet meer wouden opladen, moederbordjes die kapot waren. Maar zoals ik al zei, hier is meer dan genoeg over te vinden in de search
.
Hier is een heleboel over te vinden in onze GoT-search.
Even kort ontopic: Ik heb zelf inderdaad ook alleen maar goede ervaringen met Toshiba, maar als je iets minder geld uit wilt geven zijn er nog genoeg andere merken. Compaq vind ik persoonlijk niet een van de toppers. Regelmatig problemen mee gehad, zoals bijvoorbeeld accu's die niet meer wouden opladen, moederbordjes die kapot waren. Maar zoals ik al zei, hier is meer dan genoeg over te vinden in de search
Bedankt voor je mening. Nog iemand die goede of slechte ervaringen heeft met merken.
macOS 26.2
Verwijderd
als je toch al een voorkeur voor asus hebt, kijk dan eens in de pricewatch van www.tweakers.net voor de L3800C en ga van daaruit een vergelijk doen qua prijs/kwaliteit.performance/mogelijkheden. Nu zijn er zeer aantrekkelijke aanbiedingen van andere merken, maar geen een zover ik gezien heb zo compleet als die van Asus. Vaak ontbreekt de interne floppy drive, al helemaal geen seriele COM-poort en de standaard garantie van Asus (pick-up &return) zie je ook niet altijd. Is dat allemaal geen eis of een probleem heb je dus meer keuze....
Ik zelf heb ook een Toshiba. Bevalt me prima (alleen me hd wil nu niet meer).
Dell is ook een goed merk
Dell is ook een goed merk
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Toshiba lijkt me zeker aan te raden. Heb nu al ruim een jaar de satellite 3000 en heb er nog geen problemen mee gehad. Tip: kijk ook eens naar de prijzen in Duitsland. De mijne was er 1/4 goedkoper.
De ASUS 3800C was ik zelf ook al een aantal malen bij uit gekomen.Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 23:17:
als je toch al een voorkeur voor asus hebt, kijk dan eens in de pricewatch van www.tweakers.net voor de L3800C en ga van daaruit een vergelijk doen qua prijs/kwaliteit.performance/mogelijkheden. Nu zijn er zeer aantrekkelijke aanbiedingen van andere merken, maar geen een zover ik gezien heb zo compleet als die van Asus. Vaak ontbreekt de interne floppy drive, al helemaal geen seriele COM-poort en de standaard garantie van Asus (pick-up &return) zie je ook niet altijd. Is dat allemaal geen eis of een probleem heb je dus meer keuze....
macOS 26.2
Helaas kan ik geen gebruik maken van duitslan ook al woon ik er 20 Km vanaf. Ga de comp kopen via een PC PriveImre schreef op 27 oktober 2002 @ 23:25:
Toshiba lijkt me zeker aan te raden. Heb nu al ruim een jaar de satellite 3000 en heb er nog geen problemen mee gehad. Tip: kijk ook eens naar de prijzen in Duitsland. De mijne was er 1/4 goedkoper.
macOS 26.2
Verwijderd
hij staat er echt..... echter hij hoort in de L3 serie thuis, vandaar....error33 schreef op 27 oktober 2002 @ 23:30:
[...]
De ASUS 3800C was ik zelf ook al een aantal malen bij uit gekomen.En ziet er inderdaad volledig uit. Alleen vind ik m bij http://notebooks.asus.com niet terug.
http://notebooks.asus.com/l3series1.asp
[edit]: via een Pc-privé projekt, dit iets?
http://www.multicom-int.n...0combo&productc=Notebooks
Ik heb een HP en opzich werkt ie best goed. Alleen een bekend probleem is dat de behuizing achter t beeldscherm snel barst.
En ik heb een slechte ervaring met de service van HP.
Heb een keer mn laptop laten vallen (shit happens) en er was t een en ander aan kapot. Dus ik vrolijk opsturen naar HP en binnen een bepaalde tijd (weekie dacht ik) kreeg ik een laptop terug.
...een laptop...
niet de mijne, maar die van een 1 of andere Fransman.
Ik had zijn laptop en hij de mijne. Dus t duurde weer een week of twee voordat ik de mijne weer terug kreeg.
een +punt:
heb nooit een factuur gehad
(als je m laat vallen dan valt ie niet meer onder garantie).
En ik heb een slechte ervaring met de service van HP.
Heb een keer mn laptop laten vallen (shit happens) en er was t een en ander aan kapot. Dus ik vrolijk opsturen naar HP en binnen een bepaalde tijd (weekie dacht ik) kreeg ik een laptop terug.
...een laptop...
niet de mijne, maar die van een 1 of andere Fransman.
Ik had zijn laptop en hij de mijne. Dus t duurde weer een week of twee voordat ik de mijne weer terug kreeg.
een +punt:
heb nooit een factuur gehad
(als je m laat vallen dan valt ie niet meer onder garantie).
Ik heb een Acer Travelmate 634XC, geweldige laptop !
Ik zou eerst ook voor een Asus gaan, maar vond het toch te duur.
Heb nu dezelfde kwaliteit, MET software ipv zonder, en minder betaald
Hier nog een Acer-aanhanger... Travelmate 632XC... Heerlijk ding... Erg compleet, mobile CPU, plat, niet duur en 2 jaar garantie...Beekforel schreef op 28 oktober 2002 @ 00:16:
Ik heb een Acer Travelmate 634XC, geweldige laptop !
offtopic:
Dat is ook de reden dat freakstar voor Acer is gegaan ipv Asus
Dat is ook de reden dat freakstar voor Acer is gegaan ipv Asus
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
ik heb hier een promedion 5600 echt een mega lekker ding (wel wat groot en lomp) maar voor waar ik hem nodig voor heb is hij perfect 
ik zou eens kijken op www.de-laptopper.nl heb echt veel verschillende laptops en ook redelijk goedkoop
ik zou eens kijken op www.de-laptopper.nl heb echt veel verschillende laptops en ook redelijk goedkoop
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Nou ik heb een Toshiba Satellite pro 6000
Heerlijk ding, alles zit erop en eraan, prima kwaliteit, mooi design, je kan lang met de accu 3 uur haal je gemakkelijk, weegt niet veel slechts 2,6 kg....
Dus ik raad je gewoon Toshiba aan, kost een paar centen, maar dan heb je ook wat
Heerlijk ding, alles zit erop en eraan, prima kwaliteit, mooi design, je kan lang met de accu 3 uur haal je gemakkelijk, weegt niet veel slechts 2,6 kg....
Dus ik raad je gewoon Toshiba aan, kost een paar centen, maar dan heb je ook wat
To be determined...
Vertel eerst maar eens wat je eisen zijn.
Bijvoorbeeld gamen, office, grafisch. Een lomp ding een rank ding. Zonder dit kunnen we natuurlijk niks adviseren.
Bijvoorbeeld gamen, office, grafisch. Een lomp ding een rank ding. Zonder dit kunnen we natuurlijk niks adviseren.
Verwijderd
Heb hier ook zo'n acer travelmate ( 613txv) staan. Geweldig ding voor een goede prijs. Het enige nadeel vind ik van dat ding dat die processor wat te warm word, en dat het geluid wat beter kan. Wel prachtig model, klein, lekker toetsenbord.
Ik zou zelf weer voor een acer gaan.
Ik zou zelf weer voor een acer gaan.
IK heb op mijn stage gewerkt emt een Dell en een Toshiba, en ik moet zeggend at ik een Dell fijner vond, mooi model, weegt niets en lekker dun.
Gewoon even wat meer gaan zoeken.. Wat reviews gaan lezen, en voor jezelf eerst eens een aantal dingen op een rijtje gaan zetten zoals wat is je budget, wat voor hardware wil je precies hebben, welke eisen stel je aan gewicht / grootte etc.
Dan kun je al een aardige selectie maken. Via de search kun je wel ervaringen met verschillende merken vinden..
succes.
Dan kun je al een aardige selectie maken. Via de search kun je wel ervaringen met verschillende merken vinden..
succes.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()