Toon posts:

[Unreal Tournament] Kan niet online spelen :(

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik kan niet met mijn unreal tournament online spelen :( , en er zijn in het spel ook geen dingen van je verbinding aan te passen, alleen type, ik heb kabel, staat er ook, maar ik krijg meteen connection failed, terwijl hij wel mooi alle servers weergeeft en de master ook gewoon op komt, dus in kan loggen, met de all seeiying eye lukt het ook niet, terwijl ut 2003 wel gewoon online komt. Is hier een patch voor nodig? of iets anders? nee ik heb geen firewall of virusscanner (leip he :7 ) of iets anders geinstalleerd dat de verbinding belemmerd.

bedankt _/-\o_

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Zit je toevallig achter een router met harware matige firewall :?

Welk OS heb je...

Verwijderd

Topicstarter
nee nix met firewalls enzo routers, gewoon directe verbinding met kabelmodem, geen firewall, Windows XP pro draai ik, en het gekke is dat ut2003 het wel doet 8)7 :O

• White Dust

White Dust

Je heb de nieuwste UT patch geinstaleert (4.38 zo uit m'n blote hoofd)

Verwijderd

Topicstarter
nee, daar heb je de cd voor nodig, en die heb ik uitgeleend :( maar bedankt in ieder geval, kijk morgen of ik de cd terug kan krijgen |:(

• White Dust

White Dust

Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 23:10:
nee, daar heb je de cd voor nodig, en die heb ik uitgeleend :( maar bedankt in ieder geval, kijk morgen of ik de cd terug kan krijgen |:(
Dat zal dan waarschijnlijk het probleem zijn, De UT versie aan jouw kant moet het zelfde zijn als de UT versie aan de server kant (en de meeste server draaien wel de nieuwste UT versie)... ;)

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
White Dust schreef op 27 oktober 2002 @ 23:09:
Je heb de nieuwste UT patch geinstaleert (4.36 zo uit m'n blote hoofd)

Verwijderd

AllowDownloads=True in je unrealtournament.ini

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-02 12:02
patch 4.36 kan je zonder cd installeren voor zover ik weet... (waren volgens mij 2 verschillende die van 40 mb is het)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 00:45:
wat doet dit dan? kan ik dan die patch installeren , anyway ik probeer het eens. :) weet je trouwens (die ander dan) waar die 40 mb patches te vinden zijn, ik vind alleen die 7 mb waar cd voor nodig is, heel erg bedankt als je me een directe link of in die richting iets kunt geven :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 00:45:
staat hij al op :(

Verwijderd

Topicstarter
ben nu een van 32 mb het downen, er staat bij dat je de cd niet nodig hebt, jullie horen het wel als hij het doet

Verwijderd

Topicstarter
close/ doet het al had patch van 32 mb

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:25
Voortaan graag even je post editten ipv 4 achter elkaar.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.