Mijn Siemens MT50 heeft een screensaver-optie, aangezien ik het wel grappig vind om er plaatjes op te zetten gebruik ik die screensaver ook. Nu staat er bij mij altijd een plaatje met eronder het netwerk. Mijn netwerk is nu Vodafone NL (ja, ik weet, MT50 is alleen met ben® verkrijgbaar
) Ik was vandaag met de telefoon bezig toen ik ineens een soort van testmenu ontdekte. Als je *#06# invult dan krijg je de imei-code. Als je nu 2 keer op info drukt krijg je een CC-Monitor. Als je in dit venster op 1-9 drukt krijg je verschillende vensters te zien waarvan ik denk dat die zijn om je beeldscherm te testen. Als ik nu snel achter elkaar op 5 druk waardoor het beeldscherm afwisselend van helemaal zwart naar helemaal licht gaat zie ik relatief duidelijk Vodafone NL en en plaatje dat ik erg lang als screensaver heb gebruikt staan. Ik kan ook nog 2 andere plaatjes onderscheiden die ik ooit gebruikt heb, maar die zijn net echt duidelijk, omdat ze door elkaar staan. Bij normaal gebruik van de telefoon merk je er niet zoveel van, maar dit viel mij wel erg op, en dit vind ik vreemd met zo'n display. Het display uitschakelen kan niet, dus brand het gewoon verder in. Is er een of andere manier waarmee dit ongedaan kan worden gemaakt, of zit er een soort van degauss op?
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?