Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] glowpad probleem (barstjes in zijkant)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat dus om de voorste plaat van men glowpad voor men muis.Na ongeveer 7 kleine uren prutsen om het Final fantasy 8 logo erin te priegelen met een stanly mes was dan toch eindelijk het gewenste( ok bijna gewenste ) resultaat bereikt.

1 brakke pic van het logo

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=23090

nu kun je het daar misschien al op bespeuren maar om het even duidelijk te maken merk ik 1 week nadat ik het ding gemaakt heb dat er barstjes in de linkerzijkant en bovenkant zijn gekomen.Wie het gedaan heeft of hoe het gekomen is is me een raadsel
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=23092

hier zijn de 2 voornaamste barstjes goed te zien.

nu mijn vragen.Is hier nog wat tegen te doen waardoor het niet verder inscheurt maar dat je niets van de oplossing kunt zien ( dus geen duck tape).In de linker zijkant zitten 4 barsten die ongeveer hetzelfde als op het laatste plaajte zijn.Ongeveer 0.25 cm groot tot een halve centimeter groot.In de bovcenkant zitten 13 barstjes met een groote van 1 a 2 milimeter.

Is hier niets tegen te doen , dan sta ik open voor suggesties.sorry voor mijn n00bie post.De glowpad was nog niet af ( ik moest de ledjes nog binnenkrijgen) en ik zou het erg jammer vinden als ik weer zeven uur moest gaan prutsen en dit weggooien.De randen afzagen is trouwens ook geen optie.De schroeven hebben dan namelijk geen bevestigingspunt meer.

edit:
Image tag blijkt niet te werken :?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.crosswinds.net/~dbpower3000/wasmooi.jpg

Je MOET er http:// voor zetten... Anders werkt ie niet...

Verwijderd

Topicstarter
pics komen er nog aan , iemand een server .The forum is down doet het namelijk niet

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 22:43:
pics komen er nog aan , iemand een server .The forum is down doet het namelijk niet
Hij doet het prima hoor...

Andere plaatje :
Afbeeldingslocatie: http://www.crosswinds.net/~dbpower3000/breukje.jpg

Sorry, Hij doet het inderdaad niet, Had de plaatjes al rechtstreeks bekeken, Daarom doen ze het bij mij wel...

De plaatjes zijn hier WEL te bekijken :
http://www.crosswinds.net/~dbpower3000/wasmooi.jpg
En
http://www.crosswinds.net/~dbpower3000/breukje.jpg

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Mhh de plaatjes doen het helemaal niet..

Maar hoe heb je het plexiglas bewerkt ? Ik bedoel, hoe gesneden

• PingOvercrash77
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-10 13:25
uhh ik zie geen pics...

-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-

Verwijderd

Topicstarter
ze staan nu op twente server maar gaat zeer langzaam.Maar toch iemand suggesties of een heel goed idee?

edit:
ik ga pitten trouwens

Verwijderd

Meestal komen die barstjes erin doordat er druk op staat.. Waarschijnlijk gebruik je acrylglas, daarvan is de kwaliteit een stuk minder dan van lexan of plexiglas... Maar is wel een stuk goedkoper... Je zou fff wat kleine U profieltjes kunnen halen om eromheen te doen, deze worden verkocht bij de betere modelbouw winkel...

• C4M1
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2022

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Wat ook nog wel s wil werken is precies bij het einde van het barstje een klein gaatje boren. Hier wordt de spanning verdeeld over het oppervlak rondom het gaatje, en zal het niet verder scheuren. Succes :)

Orange & Red

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Koop een stapel plastic nopjes en zorg voor betere ondersteuning.

Nu buigt ie tijdens gebruik waarschijnlijk door waardoor deze barstjes onstaan groter worden. Met betere ondersteuning kan je dit voorkomen.

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Verwijderd

Topicstarter
ik zal even dehele situatie uitleggen.De pad bestaat dus uit 2 platen.1 met het logo en rechtsonderin Master jack gekrast en 1 plaat die ruw geschuurd is voor het goed functioneren van de muis.De druk bij zo'n pad ligt voor , dus bij de voorste zijde , en daar zitten dus 3 ondersteun punten.Hij buigt praktisch niets door aan de voorkant ( tenminste niet merkbaar).De onderste geschuurde plaat is compleet in orde terwijl deze van het zelfde materiaal is.

digiboy: De 2 plaatjes zijn idd acryglas ( als ik die gammasticker mag geloven) en die barst en schilfert nogal snel tijdens bewerking.Er zaten echter nog geen krassen of barsten in toen ik ermee klaar was.Vraagje over die U profielen.Hoe dik zijn die.Je moet namelijk gewoon met je muis verder kunnen werken zonder dat je merkt dat je op die profielen zit.Zijn die niet al te dik of wordt dat weer een kwestie van inleggen in het acrylaat?

C@m!k@z3 : die gaatjesoplossing is misschien zeer efficiënt maar dan ben k helaas het gewenste ontwerp kwijt

Interstice : misschien dat er ongzien idd toch nog druk op staat.Dit is echter niet de reden waarom er barstjes in zitten volgens mij.Ik had namelijk an eenlan party de mousepad 3 dagen niet gebruikt.Ik heb vrijdag nog even gekeken hoe ik de ledjes ging opstellen en toen zaten de barstjes er nog niet in.Niets ruws mee gedaan en weer weggelegd.Ik kijk gister avond en er zitten op eens 15 barstjes in ( alleen bovenkant en linkerzijkant :?weird).Hoe het gkomen is is me nu nog steeds een raadsel

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
jammer van je glowpad...

Verwijderd

secondenlijm in de gaatjes (en barstjes) wil ook wel eens helpen. Scheurt ie niet verder, en als je t goed doet, zie je de scheurtjes ook niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
ja het zijn alleen barstjes.Weet jij een manier om daar secondelijm in te duwen?Zo ja, Dan zou ik die heel erg graag horen.Een beetje omhoogkrikken van 1 deel p[laat zou waarschijnlijk fataal zijn voor de plaat.

silentsniper : moet ik hieruit opmaken dat ik beter een nieuwe kan maken?(zeg alsjeblieft van niet :'()

• Bezzerk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:39
Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 11:19:
ja het zijn alleen barstjes.Weet jij een manier om daar secondelijm in te duwen?Zo ja, Dan zou ik die heel erg graag horen.
goed vol laten lopen en later bijschuren lijkt me het beste...

Verwijderd

Topicstarter
heb geprobeerd om het erin te laten lopen.Dit doet het echter niet en het gaat meer over de zijkant stromen ik ben nu dus nog verder van huis dan eerst :'(

Verwijderd

cool barstjes, dat wil ik ook :) je kan het misschien zo bewerken dat het lijkt dat het erom gedaan is. heb ik ooit gedaan voor een werk voor school. was ook met acryl geloof ik, en er waren krasjes op gekomen. IK heb dan ff schuurpapier genomen en het zo afgewerkt dat het uiteindelijk mat werd. en het zag er toch nog redelijk uit.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

effe warm maken, dan gaat de spanning eruit en staat het niet meer op springen
Pagina: 1