[win98] Tweaking start menu

Pagina: 1
Acties:

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 15:22
Enkele vraagjes:

Zou het mogelijk zijn om zonder extra software het start menu te tweaken, maw. dus bij win98 iets maken zoals bij winXP, + andere startknop? dmv. vervangbestand ofzo?

Verder bij desktopx staan er een aantal ddl's (bijv. digitale klok enz) die je kan gebruiken indien het programma zelf geladen is, maar is dit ook mogelijk te gebruiken bij windows zonder al die zware software?

ook tweaken van taskbar enz. is dit mogelijk?

p.s. mijn search opdrachten voldeden niet wat ik zocht,
alvast bedankt

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Volgens mij kan dat niet nee.

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Kan wel maar heb je wel software voor nodig
Je kan niet zomaar je start balk er anders uit laten zien ...

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:56

BCC

google maar eens op windowblinds

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• lavagiant
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 07:51

lavagiant

...

Het moet idd met software. Een nadeel is wel dat die software (zoals windows blinds) altijd op de achtergrond draaien en dus negatieve invloeden hebben op je systeemprestaties.

Verder ben ik zelf een beetje argwanend voor zo'n dingen. Stabieler zul je er iig niet op worden.

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
In Win 95 gebruikte ik altijd Winhacker. Daarmee kon je onder andere het woord 'start' vervangen door een ander woord van 5 letters. Dit programmaatje draaide niet op de achtergrond mee en zal er vast wel in Win '98 versie zijn.

• lavagiant
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 07:51

lavagiant

...

offtopic:
Ik snap dat het woord start eigenlijk nergens op slaat (kon beter menu zijn)

Maar waarom zou je het zo graag aan willen passen?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat te denken van een gewone regediyt? staan er volgens mij zat (ook deze) op http://www.jsiinc.com

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

lavagiant schreef op 28 oktober 2002 @ 11:49:
Het moet idd met software. Een nadeel is wel dat die software (zoals windows blinds) altijd op de achtergrond draaien en dus negatieve invloeden hebben op je systeemprestaties.

Verder ben ik zelf een beetje argwanend voor zo'n dingen. Stabieler zul je er iig niet op worden.
ik merk er weinig van... maarja.

Het is wel leuk zo`n proggie. Maar ik werk er niet harden van of zo. het oog heeft alleen weer wat leuks om naar te kijen :P

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2025
met een gewone hexeditor kan je het woord start veranderen.
in win98 NL op lijn 28C2E van explorer.exe
vb.
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/racer/download/start.bmp
Pagina: 1