Ik wilde dus voor een toekomstige mod een klein tft'tje in me case bouwen. Maar omdat ik zoals de meeste tweakers niet zoveel geld heb en een 5" schermpie net iets te klein is zoek ik een heel klein ctx schermpie. Ik zoek iets in de richting van 10-12". Mijn enige vraag was: bestaan deze uberhaubt wel? Ik ken ze wel in de zwartwit vorm maar bestaan ze ook in kleur?
http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=
Ze bestaan zeker, maar om te zeggen dat ze echt goedkoop zijn.. nee
Misschien kan je nog het beste 2e hands sites afgaan om er 1 te vinden, want nieuw is een tft zo ongeveer nog goedkoper
Ze bestaan zeker, maar om te zeggen dat ze echt goedkoop zijn.. nee
Misschien kan je nog het beste 2e hands sites afgaan om er 1 te vinden, want nieuw is een tft zo ongeveer nog goedkoper
Verwijderd
Op de PCDumpdag worden de laatste tijd heel vaak 9" SVGA monitortjes aangeboden (voor "slechts" 45 euro).
Heb hier trouwens net een paar LCD schermpies opgeduikeld. 640 x 480 (grijstinten) als je interesse hebt in eentje, hoor ik t wel? (rc.y2k@zonnet.nl)
===
Oeps... ik vergat erbij te zeggen dat je dr een LCD-controller bij krijgt dan! (dus schermpie + controller + aansluitkabel)
(wordt standaard ondersteund)
Heb hier trouwens net een paar LCD schermpies opgeduikeld. 640 x 480 (grijstinten) als je interesse hebt in eentje, hoor ik t wel? (rc.y2k@zonnet.nl)
===
Oeps... ik vergat erbij te zeggen dat je dr een LCD-controller bij krijgt dan! (dus schermpie + controller + aansluitkabel)
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2002 14:22 . Reden: extra info ]
Nou ik heb vandaag al een 9" crt-tje gekocht voor 5 euro
Maar hoeveel wilde je voor die lcd's hebben?
Verwijderd
waar gekocht ?ajampaniki schreef op 28 oktober 2002 @ 17:05:
Nou ik heb vandaag al een 9" crt-tje gekocht voor 5 euro![]()
Via marktplaats.nl. Zullen er vast nog wel meer bij zitten
Hoeveel moet je hebben voor zo'n schermpie?Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 14:17:
===
Oeps... ik vergat erbij te zeggen dat je dr een LCD-controller bij krijgt dan! (dus schermpie + controller + aansluitkabel)(wordt standaard ondersteund)
Verkoopzaken doen jullie maar via mail of anders via V&A. Als het topic op deze manier verder gaat doe ik em dicht
Pagina: 1