Hoi,
Ik weet niet waar ik dit topic moet plaatsen, bij mobo of videoplanken.
Ik heb het volgende systeem :
AMD Duron 1200
MSI KTI Pro 2A Lite (vervanging van de Pro 2A)
Asus V7700 Geforce 2 GTS
Terratec SiXpack 5.1+
Windows XP SP1
Ik heb net Windows XP schoon geinstalleerd, alle drivers geupdate.
nVidia 30.87
Via 4-1 4.43
en de laatste versie van de terratec.
DirectX 8.1
Nu heb ik Nolf 2 geinstalled en wil dit spelen, verder dan het knopje play kom ik niet. In 800*600 keert hij terug in de desktop en in 1024*768 blijft het beeld zwart. Tevens heb ik de laatste updates van het spel.
Nu Warcraft 3 geinstalled en halverwege het eerste filmpje loopt hij vast en heb geen geluid wel bij NOLF2.
Denk installeer een oud spel en gooi NFS 3 erop, maar die weigert ook dienst.
Ik denk mijn videokaart is brak, haal die eruit en stop mijn oude Hercules GeForce 2 MX erin. Zet mijn pc aan en kom in mijn desktop en zie dat hij mijn geluidskaart niet meer herkent. In apparaten beheer is hij weg. Elke keer als ik filmpjes afspeel loopt hij ook nog vast.
Ik had eerst al gezeik met een Audigy die dienst weigerde onder elke os.
Nu soort van hetzelfde met de terratec kaart.
Nu is het wel zo dat mijn mobo een aantal maanden geleden is vervangen door die lite versie van de 6330 serie. Daarna begon de Audigy gek te doen en sinds dien loopt het nog steeds niet lekker...
Als ik DXDiag uitvoer en dan DirectDraw test loopt hij ook vast. Zelfde als ik 3dMark 2001 opstart.
Kan het gewoon het mobo zijn dat problemen geeft of is het gewoon de videokaart ?
Ik weet niet waar ik dit topic moet plaatsen, bij mobo of videoplanken.
Ik heb het volgende systeem :
AMD Duron 1200
MSI KTI Pro 2A Lite (vervanging van de Pro 2A)
Asus V7700 Geforce 2 GTS
Terratec SiXpack 5.1+
Windows XP SP1
Ik heb net Windows XP schoon geinstalleerd, alle drivers geupdate.
nVidia 30.87
Via 4-1 4.43
en de laatste versie van de terratec.
DirectX 8.1
Nu heb ik Nolf 2 geinstalled en wil dit spelen, verder dan het knopje play kom ik niet. In 800*600 keert hij terug in de desktop en in 1024*768 blijft het beeld zwart. Tevens heb ik de laatste updates van het spel.
Nu Warcraft 3 geinstalled en halverwege het eerste filmpje loopt hij vast en heb geen geluid wel bij NOLF2.
Denk installeer een oud spel en gooi NFS 3 erop, maar die weigert ook dienst.
Ik denk mijn videokaart is brak, haal die eruit en stop mijn oude Hercules GeForce 2 MX erin. Zet mijn pc aan en kom in mijn desktop en zie dat hij mijn geluidskaart niet meer herkent. In apparaten beheer is hij weg. Elke keer als ik filmpjes afspeel loopt hij ook nog vast.
Ik had eerst al gezeik met een Audigy die dienst weigerde onder elke os.
Nu soort van hetzelfde met de terratec kaart.
Nu is het wel zo dat mijn mobo een aantal maanden geleden is vervangen door die lite versie van de 6330 serie. Daarna begon de Audigy gek te doen en sinds dien loopt het nog steeds niet lekker...
Als ik DXDiag uitvoer en dan DirectDraw test loopt hij ook vast. Zelfde als ik 3dMark 2001 opstart.
Kan het gewoon het mobo zijn dat problemen geeft of is het gewoon de videokaart ?