Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Chrome Molding

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
zie foto:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~s.broerse1/cpufailure1.jpg

Dat wil ik dus ook, die chrome molding! Ik heb de search al gebruikt voor een aantal adressen. Degene die ik gevonden heb zijn:

www.louis.nl ( geen bestellingen onder de 15 pleuro :( )
www.wallabie.com ( molding per 64 cm = te kort :O en verzendkosten 10 pleuro! )
www.oc-shop.nl ( schijnt het te verkopen maar ik zie alleen rubbere molding )
www.caseetc.com ( vage site waar het niet op te vinden is en verzenden toch niet naar nederland )

Verder heb ik heel google al afgezocht maar nx dus!
Is er misschien een IA of weet iemand waar het wel te krijgen is per 2 a 3 meter? tegen een redelijke verzendkosten.. THNX alvast

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

uhme... volgens mij kan je et beste ff mailen naar oc-shop, langsgaan bij louis, de verzendkosten accepteren, laupro.nl checken en voor de rest weet ik et niet...

al bij xxlcases.nl gekeken??

Electronics development

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
ik denk toch dat je meer motorsites moet afstruinen, het wordt (zoals je misschien wel weet) vaak voor buddyseats gebruikt en dan vooral bij de wat oudere motoren.

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11 21:30

JayVee

shibby++!

Woah! Ziet er redelijk vet uit!!! Shibby

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

als je het vind.. meld het dan :) das mooi :)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Eskimootje
  • Laatst online: 10:07
* Eskimootje is op zoek naar verchroomde ijzerdraden als je die toevallig tegenkomt in je speurtocht hou ik me aanbevolen.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

persoonlijk[-lees: ik] vind ik het niet eens zo mooi, maar das mijn mening

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
3lmowww schreef op 27 oktober 2002 @ 21:39:
uhme... volgens mij kan je et beste ff mailen naar oc-shop, langsgaan bij louis, de verzendkosten accepteren, laupro.nl checken en voor de rest weet ik et niet...

al bij xxlcases.nl gekeken??
Mailtje gestuurd naar oc-shop: reactie post ik hier binnekort wel
verzendkosten accepteren doe ik nie, toch te duur
laupro had geen IA hiervoor :(

Mailtje:

Voor de afwerking van mijn raam aan de zijkant van mijn kast ben ik op zoek naar chrome molding met een u-profiel.

Via via heb ik gehoord dat het via deze site te krijgen is, ik zie helaas alleen rubbere molding.

Kunt u de chrome molding nog wel leveren? Zoniet, weet u waar ik het wel kan bestellen?

Met vr gr, Richard Broerse

::edit::

xxlcases.nl verkocht alleen complete window-kits :'(
dan maar motorzaken afgaan..

::/edit::

Verwijderd

Topicstarter
Eskimootje schreef op 27 oktober 2002 @ 21:49:
* Eskimootje is op zoek naar verchroomde ijzerdraden als je die toevallig tegenkomt in je speurtocht hou ik me aanbevolen.
Ik doe mijn best :)

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

vindd t niet eens echt mooi, hangt denk ook wel af wat voor case het is.

• Eskimootje
  • Laatst online: 10:07
Bij voorbaat dank.

Verwijderd

wrom koop je hem niet gewoon bij louis.nl en dan vraag je of er nog een tweaker interesse heeft...snij je hem in 2e en stuur je de helft naar die andere tweaker ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.louis.nl/pics/fotoGroot/10006086.jpg

op de site zoeken naar "randprofiel"

Verwijderd

Topicstarter
't zou een oplossing kunnen zijn, 'k heb er ook al over na gedacht..
maar die inzamelings acties duren altijd zo lang, en als het ff kan wil ik er wel zaterdag/zondag mee aan de gang.

Tenzij er nu een aantal mensen zijn die er ook interesse in hebbe en ff met een aantal tegelijk in kopen, dat kan wel. (dus geen grote inkoopactie om het voordeliger te krijgen!)

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
mm loop bij de eerste de beste autohandelaar of autoshop of motorwinkel binnen en vraag naar randprofielen chrome.. dikke kans dat je dit krijgt voor 3,90 de meter.. :) *hoe weet ik dat> heb het vorige week zelf gehaald :P

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Topicstarter
kijk dat zijn de berichten! :) scheelt weer verzend kosten en een week wachten!
wat kost dat per 3,90 meter?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 22:12:
kijk dat zijn de berichten! :) scheelt weer verzend kosten en een week wachten!
wat kost dat per 3,90 meter?
3,90 euro de meter..

Verwijderd

Eventueel wil ik wel een metertje met iemand delen hoor ;)
Een meter is namelijk wel veel als je het alleen maar voor blowholes gebruikt......

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik was niet helemaal wakker. |:(
Komt denk ik doordat de tijd verzet is.. 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 11:04:
[...]

Oke, ik was niet helemaal wakker. |:(
Komt denk ik doordat de tijd verzet is.. 8)7
:) ik was ook een hele dag in de war.. maargoed. genoeg offtopic. Ik vind het er zelf ook wel mooi uitzien, dat chroom, maar niet bij alle kasten. moet wel een bepaalde kleur kast hebben, wil dat chroom er mooi uitspringen..

Verwijderd

die gekleurde zijn vet vooral die roze...
past mooi bij een pimp bak :D , roze ccfletje erbij. hmmmmmmm

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 11:28

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Da Monkey schreef op 27 oktober 2002 @ 22:10:
mm loop bij de eerste de beste autohandelaar of autoshop of motorwinkel binnen en vraag naar randprofielen chrome.. dikke kans dat je dit krijgt voor 3,90 de meter.. :) *hoe weet ik dat> heb het vorige week zelf gehaald :P
Inkoopactie misschien?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Demoniac schreef op 28 oktober 2002 @ 15:02:
[...]

Inkoopactie misschien?
als iemand em start ben ik wel geïnterresseerd in dat blauwe (mettalic) type molding.

Verwijderd

doe mij maar zwart :P Voor de mensen die zwart willen ; koop een stuk snoer en maar daar met een stanley mes een snee in. Dan heb je ook raamrubber :)

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 14:38
Hoe krijg je die molding zo mooi om de hoekjes (bijvoorbeeld bij een blowhole)? Lijkt mij dat het niet echt buigzaam is zoals rubber.

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-11 13:06

spacy

+++

kleinelievewolff schreef op 29 oktober 2002 @ 14:27:
Hoe krijg je die molding zo mooi om de hoekjes (bijvoorbeeld bij een blowhole)? Lijkt mij dat het niet echt buigzaam is zoals rubber.
als ik die foto bekijk lijkt het op een rubber binnenkant, met een dun kunstoffen chroom kleur laagje,
want het leek mij ook al slecht buigbaar voor hoekjes....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 21:51:
[...]

Mailtje gestuurd naar oc-shop: reactie post ik hier binnekort wel

Mailtje:

Voor de afwerking van mijn raam aan de zijkant van mijn kast ben ik op zoek naar chrome molding met een u-profiel.

Via via heb ik gehoord dat het via deze site te krijgen is, ik zie helaas alleen rubbere molding.

Kunt u de chrome molding nog wel leveren? Zoniet, weet u waar ik het wel kan bestellen?

Met vr gr, Richard Broerse

::edit::

xxlcases.nl verkocht alleen complete window-kits :'(
dan maar motorzaken afgaan..

::/edit::
Ik heb een mailtje terug gehad, ze hadden weer 100 meter van dat spul besteld >:)
Ze hebben het nog niet binnen gekregen, als ze het binnen hebben bieden ze het weer aan op de site 8)

Verwijderd

koel ik moet dat spul ook hebben

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-11 21:52
even na een paar maanden een schop.

Ik wil dit spul van Louis.nl (www.motozoom.nl) ook gaan kopen, maar t kost €9,95 per 3 meter. Nu wil ik een soort koeienvlekken in mijn Chieftec Bigtower zijkant gaan dremelen, of een grote X. Is dan 3 meter genoeg :? Is 't verstandig om wat meer te bestellen? En dan kan ik het nog gebruiken voor andere dingen :)

Als je ook dit spul wilt hebben, mail me dan ff. Kunnen we t samen doen ;)

..::System Specs::..

Verwijderd

nog een geinteresseerde hiero :P

• Casejunkie
  • Laatst online: 09:26
ben ook wel geinterreseerd in een zwarte

19x 300Wp Trina Solar + 12x 320Wp Q-cells op een SolarEdge SE7K

Verwijderd

Wil wel een stukje chroom hebben denk ik. Enig idee hoe breed dat spul is? Een koffermod met chroom afwerking is cool natuurlijk, maar niet als dat spul 2cm breed is...

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

Misschien klein ideetje voor een inkoopactie? :*

Verwijderd

Topicstarter
Heey mijn topic leeft weer ... 8)

ik heb het spul nog niet gekocht.. omdat ik heb gelezen dat je het niet goed kunt buigen enzo... dan gaat het in de bochtjes bobbelen.... :(

'k heb nu gewoon mijn hele zijkant van plexie ... :P

Verwijderd

Hmm, als t bobbelt kan ik er niks mee... wil 2 80mm gaten in een koffer afwerken. Naja, met zwart kan ook prima...

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

ik heb gehoord dat je het wel goed kan buigen.. mits je er een föhn opzet. als je het maar een beetje warm maakt. is het goed buigbaar voor ronde windows

dus geen hoeken van 45 graden.

ik vind dat zilver wel cool :P , dat valt tenminste goed op bij een zwarte case. :P

Verwijderd

zou je het niet verstek kunnen snijden? of zou dan die lak erafspringen op de snede......mmmm wel cool spul...binnenkort ff struinen leuk leuk.....en dan zo'n blonde motorchick op me kast regelen....een echte :D hehehehe

[edit] sgreivvoudjus

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 18:28 ]

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 18:27:
zou je het niet verstek kunnen snijden? of zou dan die lak erafspringen op de snede......mmmm wel cool spul...binnenkort ff struinen leuk leuk.....en dan zo'n blonde motorchick op me kast regelen....een echte :D hehehehe

[edit] sgreivvoudjus
\

ik heb er zelf geen ervaring mee.. maar ik zou zeggen dat je het met een figuurzaagje wel verstek zou kunnen snijden om daar 45 graden hoeken mee af te werken. maar het wordt er natuurlijk niet mooier op. de naden zul je altijd blijven zien.

ik ben benieuwd of ik aan 3 meter van deze "rotzooi" wel genoeg heb.... denk het wel :P

• EvilVoicez942
  • Laatst online: 12-05-2021
Vorige week besteld, nog niet binnen. Razorblade bedankt voor het argument randprofiel, anders was het niet te vinden op die site. Vaag dat hier nog geen inkoopactie voor is opgezet. We zien wel of het spul een beetje bewerkbaar is.

3 mter niet genoeg? wat voor megawindow heb jij dan wel niet?

P4°2.0blablablablabla

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

EvilVoicez schreef op 20 February 2003 @ 14:06:
Vorige week besteld, nog niet binnen. Razorblade bedankt voor het argument randprofiel, anders was het niet te vinden op die site. Vaag dat hier nog geen inkoopactie voor is opgezet. We zien wel of het spul een beetje bewerkbaar is.

3 mter niet genoeg? wat voor megawindow heb jij dan wel niet?
niet alleen voor mijn window... maar je weet maar nooit met mij ... of het wel in 1x goed gaat 8)

ik wacht even af hoe het bij jou verlopen is :P

• EvilVoicez942
Gvd 3 meter is idd niet genoeg :|
Heeft er iemand nog een metertje over of een inkoopactie zou niet gek zijn.
Het spul is wel redelijk te bewerken, een hete luchtverwarming helpt wel :)
Plaatjes komen nog wel

P4°2.0blablablablabla

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik heb het bij comptechworld (op Campzone2002) gehaald.
Mischien dat zij nog wel iets op voorraad hebben?
Ik zag het liggen en die gasten wisten zelf niet eens wat het was. ik heb geloof ik iets van 5 euro per meter betaald.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/p.vandegoolberg/mod/case/DSCF0002a.JPG

• EvilVoicez942
bij motoshop (louise) kosste het 9,99 per 3 meter. je moet alleen wel voor min 15 euro bestellen. Toevallig nix over?

P4°2.0blablablablabla

• XyonN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-03-2022

XyonN

Onderkin zul je bedoelen....

Die zilveren zijn wel cool op mijn pa's chieftech en op mijn Lian-Li.
Ik vraag me af of die ook bij hein gericke te koop zijn. Die is om de hoek. Mijn pa zoekt dit al een tijdje voor zijn Mod, en ik voor de mijne. :)

Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!

Verwijderd

XyonN schreef op 17 March 2003 @ 20:39:
Die zilveren zijn wel cool op mijn pa's chieftech en op mijn Lian-Li.
Ik vraag me af of die ook bij hein gericke te koop zijn. Die is om de hoek. Mijn pa zoekt dit al een tijdje voor zijn Mod, en ik voor de mijne. :)
Zozo, hele fam aan het modden geslagen :D (Altijd leuk natuurlijk)
Effect van die strips heeft wel wat, is iig beter dat die standaard zwarte strips

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 23:20 ]

Verwijderd

Deze randen zijn maar bij een paar shop's verkrijgbaar, ben hier in de stad alles al af geweest en nergens hadden ze bruikbare raamrubbers. Ik ben daarom ook geinteresserd in die raamrubbers, alleen die verzendkoster zijn vrij hoog. Mail me als er een actie op touw wordt gezet. De kleur maakt mij niet zoveel uit, maar die chrome is natuurlijk wel behoorlijk :9~

Verwijderd

Als ik in belgië ga kijken voor raamrubbers denken ze dat ik een nieuw autoraam wil gaan steken :-S
Die raamrubbers zijn wel cool. Ik wil zo ook wel een paar meters

Verwijderd

Stel dat ik de chrome-molding van motozoom koop, dit zit maar aan een kant open, hoe moet ik dit verwerken als ik er een window in wil hebben?

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08 20:36

t-h

denk je dat ze bij wallabie.be die molding per 64cm binnen krijgen? ik denk het niet (hoewel het een rare verkoopmaat is). heb je ze al een mailtje gestuurd of ze je als je bv 3stuks koopt ze je het in één lang deel kunnen zenden?

@FUZZEMZ: dat ziet er gaaf uit zeg..
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 22:03:
Stel dat ik de chrome-molding van motozoom koop, dit zit maar aan een kant open, hoe moet ik dit verwerken als ik er een window in wil hebben?
je vouwt het om de gedremelde rand heen in je side-panel (of weet ik waar je het gat in hebt gemaakt). vervolgens plaats je het raam tegen het sidepanel aan waardoor je een mooi afgewerkt effect krijgt. je klemt dus niet het raam in de molding, maar die druk je er tegenaan :) (zie ook de foto van fuzzemz zijn case hier enkele posts boven)

[ Voor 61% gewijzigd door t-h op 30-08-2004 22:11 ]

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:39

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik heb mijn spul bij een inkoopactie vandaan..

Afbeeldingslocatie: http://www.pisang.demon.nl/images/case9.jpg

het is tot op zekere hoogte wel redelijk buigbaar, een 80mm fan hole is wel redelijk het maximum wat je ermee kan doen.. en wat ik me meer afvraag is hoe mensen hun raam erachter monteren? ik heb hem zelf geplakt met dubbelzijdig tape

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Pagina: 1