Budget BB TV gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-08 19:45

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Ik en mijn ouders willen binnenkort een nieuwe TV gaan kopen. Aangezien BB de toekomst is, willen we er waarschijnlijk een kopen.

Nu hoeven we niet een superdure, maar na een kleine zoektocht heb ik gezien dat er wel meerdere te vinden zijn onder de €500

Welke BB TV's onder de €500 zijn redelijk goed voor z'n prijs?

FF voor de duidelijkheid, ik heb de search gebruikt, maar niet een evenwichtig beeld kunnen krijgen.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

www.kieskeurig.nl , daar al gekeken ?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
ja, heb ik al op gekeken, maar niet alle TV's hadden gebruikersreacties

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Breedbeeld is erg nuttig als je dvd films kijkt omdat die in breedbeeld zijn (vaak nog altijd balken onder en boven, maar minder erg als bij een 4:3 tv). Als je gewoon tv kijkt kan je beter een gewone tv kopen. Diameter van een breedbeeld kan je niet gelijk vergelijken met die van een normale. 72 cm gewoon is 62cm breedbeeld ongeveer, etc. Dus als je veel 4:3 programma's kijkt kan je ervoor kiezen om in te zoomen (gedeeltelijk of niet) of naar balken aan de zijkant kijken.

btw. ga gewoon eerst een kijken, alhoewel niet teveel letten op beeldkwaliteit aangezien tv's vaak in winkels beroerd doorgelust zijn.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
dus, zou je kunnen zeggen, je kan nog beter een DVD kijken op 4:3 formaat met zwarte balken, dan bij gewone TV programma's tegen een kleiner BB formaat aan te kijken?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

probeer het hier eens:
Breedbeeld TV voor max 500 Euro ?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.