Toon posts:

Help graag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanochtend een post geplaats over pasta...allemaal leuke reacties...ik smeer zoals gezegd een heeeel dun laagje op me koeler...sluit alles weer aan...start op..maar geen beeld meer en ook geen biepjes :( :(

heb ik nu me mooie Duron verneukt?

• gp007
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 13:10

gp007

greetings

weet je zeker dat het alleen op de proc. zit??
want coolpasta is ook geleidend..:)

Q9450@3.52 - Gainward GTX295

Verwijderd

Topicstarter
ff me proc erbij pakken (en de koeler)...yeps..zit alleen op de proc, de core zit het op..en een beetje erom heen

kan het mobo ook kapot zijn?

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 07:38
alleen koelpasta met zilver of koperdeeltjes is geleidend. de standaardprut niet.

helemaal geen beeld? dan zal het wel niet aan je proc liggen maar aan je mobo.

wat gebeurt er precies?

Verwijderd

Topicstarter
hij start op zoals ie normaal opstart..dan hoort me beeldscherm aan te springen en beeld weer geven en verder gaan , maar dat doet ie dus niet :( :(

ik hoop niet dat me mobo kapot is :( aangezien er een paar elko`s best wel krom staan :( maar zo stonden ze voordat ik begon met koelpasta ook al

• gp007

gp007

greetings

bijna iedere pasta is geleidend...:)
heb het zelf ook een keer gehad met die STANDAARD PRUT...:)
daarom.....gelukkig was da in mijn p233 tijd maar toch..:)
ik denk ook eerder aan je mobo..:(:(

Verwijderd

Topicstarter
hmz...ik hoop niet me mobo...die was duur :(

• gp007

gp007

greetings

dus als ik het goed begrijp....heb je alleen je heatsink eraf gehaald en daar onder coolpasta gedaan??
verders niks??:)

• aatos
ik heb ongeveer hetzelfde gehad, probleem was toen brakke voeding.

het zou erg toevallig zijn maar het is het wel waard om ff te proberen een andere voeding eraan te hangen voordat je een nieuw mobo koopt...

Verwijderd

Topicstarter
voeding lijkt mij stug...heb die voeding net een maandje ofzo :( net als me mobo en me proc :(

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-09 14:14
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 15:12 schreef Taco2001 het volgende:
...yeps..zit alleen op de proc, de core zit het op..en een beetje erom heen [/quote]Een beetje erom heen :?
Als het in aanraking komt met de L-bruggen (L1 t/m L7) dan heb je een probleem.

Het moet alleen op de core zitten, niet er omheen

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• aatos
hmm als er iets mis is met de proc zou je toch nog wel in de bios moeten kunnen komen?

• rvbcrs
  • Laatst online: 24-03-2024
Ik wil niet twijfelen aan je kunnen, maar ik heb het zelf ook al wel eens meegemaakt, weet je zeker dat de processor weer goed in het slot gedrukt zit, zonder processor krijg je namelijk nix geen beeld uit je pctje.

http://blog.morrison.nl/

Verwijderd

Topicstarter
dank je dat je niet twijfeld :)

maar de proc zit goed in z`n slot..koeler zit er goed op...alles zit eigenlijks wel goed...ik hoor em ook booten..alsof ie gewoon boot maar ik krijg geen beeld :(

ik zou al bijna denken dat het me monitor is
(het is te vergelijken als je je duron niet goed inkleurd en toch de multyplier verandert, maar dan heb je de mogelijkheid dus om de stekker er even uit te trekken waardoor die weer op de normale snelheid draait....dat doet ie bij mij dus ook niet meer :( )
Pagina: 1