Toon posts:

Ohooo

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie net dat een groep japaners het voor ons heeft verpruts :( , we staan maar met een paar man in de top 100 participants yesterday slecht 7 man ... :( .

Verwijderd

Klopt, ik zie het ook net, ze hebben we verschrikkelijk veel geflusht.

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
Het was al een beetje te verwachten dat er meer teams zouden zijn die op 1 april een mega flush zouden houden.
Vooral Japan heeft een uitbarsting gehad.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

grr /me haat jappanners...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

Lecram jij hebt echt humor!!!!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 14:50

The Wizard

Moderator Mobile
We will kick 5 mei some Japanese asses!!!! :)

7740 kWp, 3 subsystemen (20x 320 Wp / 2x 230 Wp / 2x 440 Wp)

• pinball
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Damn.
Pinball is NOT amused.

Wel een strakke samenwerking van zo'n beetje alle japanse teams. Heel de top 100 vol met [JAPAN].

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

Ja .. laat dat strak organiseren maar aan de Japanners over :) :(

(wel orgineel btw... :) )

• pinball
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Aan de andere kant, waarschijnlijk flippen die japanners wel enorm van dat ene Dutch team in de top 5. Anders hadden ze echt een cool rijtje gehad.
Wil iemand die japans kent ff wat forums checken :)

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Wat ik zo zie (verschillende mensen aanklikken in de stats) deden ze eerst afzonderlijk verschillende MF's, maar schijnbaar is het nu of een heel speciale dag in Japan, of hebben ze iets gezamelijk afgesproken. Maar als ik zie hoe lang sommige al aan het sparen zijn denk ik het eerste.

[removed]

Verwijderd

Die debiele Jappen hebben een heel jaar lopen grazen voor die Megaflush: http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=95733
Kijk maar es bij dat Japje, normaal heeft ie maar 15 wu per dag.
We hebben een verkeerde dag uitgekozen, wie wist er dat 1 april een nationale flushdag is in Japan?
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Ik bespeur hier en daar een lichte verachting/onwetendheid voor de Japanners.
Terwijl het hoogst waarschijnlijk op iets is gebaseerd waarvan je niks vanaf weet/of WO2.

Betreur het een beetje. WE kunnen nog een hoop van die gasten leren, en dan niet op wetenschappelijk gebied.

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Ze hadden ons goed te pakken, terwijl je het uit die hoek niet verwacht. Vind het eigenlijk wel grappig. Verwachten we dat het ONZE dag wordt in het Dnet circuit, pakt het toch heel anders uit....

Maar we pakken die gasten en de rest wel terug, als we het zooitje zelf even kraken.

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:59
Graast er toevallig niet iemand die japans kent hier, dan kunnen we dat voortaan voor zijn, en iemand die russisch,arabisch enz..

Nou ja we hebben toch maar voorkomen dat die japanners 1 tm 7 staan in de dagstats.
Zij zitten nu te schelden over die hollanders die zo maar ertussen staan op 3

Misschien ook wel leuk idee voor de nieuwsbrief, wat andere teams zeggen over ons, speciaal met megaflushes.
(Dus evt japans en andere talen lezenden...)

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:39

ChUcKiE

Dus........

Ik stel bij deze meteen een naamsverandering voor:

Dus niet: ChUcKiE [Dutch Power Cows]

Maar: [DPC] ChUcKiE

Als je kijkt naar die Japanners, dan staat dat veeel beter IMHO.

Oja Neo2K, volgens mij heb jij het mis hoor, hij is pas vanaf 1 feb 2000 bezig met sparen en haalt in 2 maanden toch nog mooi 97k blokkies!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

ho....geen negatieve verhalen hier hoor,aangenomen dat dit een mmflush ( mini-mega flush ) was hebben we het toch goed gedaan ( jochie ).Inderdaad een paar jappen zullen goed balen.

En daar gaat t toch om...

Verwijderd

Ik doe nu al bijna een jaar mee met grazen van blokjes, maar dit is de eerste keer dat die Japanners zo massaal een MF gedaan hebben en dan ook nog met een stuk of wat teams te gelijk. FF onthouden voor volgend jaar dan gaan we met DPC op zijn minst 5M flushen op 1 april.

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:13
Jep, voor 2 weken sparen hebben wij die massale japanse megaflush flink bezoedeld! :) :)

Verwijderd

Volgens mij zijn wij de enigste die 5 mei als *speciale* dag hebben, dus dat lijkt me een uitstekend idee om daar iets spectaculairs van te maken toch?

zoiets als "5 may freedom of the dutch cows"

tja... :D

Obi

Verwijderd

ga mooi niet meer bij de japanner;(eten en 5 mei gaan we iedereen eens laten zien wat een MF is :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Voorstel : we dumpen op 4 mei.

Moet er wel één proxy openstaan, bij voorkeur die van Sueno. Sueno ? Chaos ?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

hanabi-day

rotjappen

:)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik stem voor Sueno's proxy, die heeft een stuk betere verbinding dan de mijne.

Verwijderd

he jongens SUENO is vet,oke maar wie howie gaat die 2 idns lijnen betalen ??
allemaal ff 5a10 gulden en robert.demon .nl is online
het is zo de jonge groeit het geld ook niet op de rug

Verwijderd

he jongens SUENO is vet,
ECH NIE!

Ik ben bezig met een oplossing voor een paar permanente proxies... een voor wekelijkse vlutzen en een voor Megavlutzen.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kijk da's nog eens goed nieuws :)

Virussen? Scan ze hier!

• redwing
  • Nu online
Ik ben het trouwens met chuckie eens dat [Dutch Power Cows] naam beter staat dan andersom. Vooral als we straks met de volgende Megaflush weer een hoop mensen in de top 100 hebben.

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
Ja mee eens, hebben we toch nog wat van de jappen geleerd ,i.p.v. dat ze ons kopieeren :) :)

[DPC]Burnin'cows jeehhaaaaaaa !!!!

• Chakotay
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Ik zal me naam ff omdraaien :)
en mijn vader werkt op een bedrijf met veel jappen, ik zal ff kijken of ie daar iemand tegen kan komen die iets van RC5 afweet :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Pagina: 1