Waarom overbodig?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 10:46
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=630443 Ik stel een nuttige vraag die mij persoonlijk nogal aangaat, of ben ik nu ZO erg dat ik QBasic gebruik? Ik vind dit nogal onterecht.

Skat! Skat! Skat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet bepaald, maar je hoeft het niet meteen als een persoonlijke aanval te zien als je overbodig gemodereerd wordt. Ik zie trouwens dat je inmiddels al omhoog gemod wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, die +1 mod (de laatste dus) is van mij... deze mag rustig op +1 blijven staan, 0 is een tikje laag.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
+1 van mij zodat er +2 uitrolt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 21:23:
Niet bepaald, maar je hoeft het niet meteen als een persoonlijke aanval te zien als je overbodig gemodereerd wordt. Ik zie trouwens dat je inmiddels al omhoog gemod wordt.
Inderdaad. D'r zijn een hele hoop mensen aan 't moderen en de eerste moderatie kan fout uitpakken. Er wordt dan soms gepanikeerd en meteen een berichtje in TMF geplaats over hoe dat toch allemaal kan gebeuren.

Dit is al vaker gezegd, als iets fout is gemodereerd wacht dan een paar uurtjes af. Vaak trekt 't 'vanzelf' bij. Staat 't dan nog steeds verkeerd, zet dan hier een berichtje neer. Er is dan nog tijd genoeg om 't een en ander recht te zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Ook even een +1 uitgedeeld. De reactie staat nu op "Score: 2 (Interessant)". Dat lijkt me dus geregeld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-10 10:46
Nu nog een antwoord loskrijgen en ik ben blij. :+

ff wat verderzien en ik zag het antwoord. 8)7

Skat! Skat! Skat!

Pagina: 1