ATI Radeon 32Mb steeds duurder?

Pagina: 1
Acties:

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:42

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
Waarom wordt deze kaart steeds duurder? Je zou nu toch een prijsdaling moeten verwachten. Als concurrent van de Geforce2 zal hij toch een stuk goedkoper moeten worden neem ik aan? Of moet ik gewoon geduld hebben tot hij goedkoper wordt?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:47
Ik heb zo'n vermoeden dat de kaart populairder is als men had verwacht en daardoor niet zoveel kaarten heeft ingekocht. Wat leidt tot het aloude economie regeltje : weinig aanbod + veel vraag = hoge prijs . (zie je wel ik had een veel hoger cijfer op mijn eindexamen Economie moeten hebben.) Heb trouwens zelf een ATI Radeon 64mb ddr besteld bij Asci voor 750 piek stond niet op de prijslijst maar na navraag kwam dit eruit en hij was geloof ik maar 75 gulden duurder dan de 32mb versie....

"Better ask questions before you shoot"

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:42

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
En wanneer ie weer fatsoenlijk leverbaar is wordt ie een paar honderd gulden goedkoper???

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ