PCTV Pro wie heeft er een ? en kan mij helpen !

Pagina: 1
Acties:

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56
Hay !

Ik heb eergisteren een pctv pro gehaald maar ik loop tegen nogal wat problemen aan ... :(

Mijn afstands bediening van mijn steriotoren verstoord het signaal van de pctv pro .. ( spontaan verspringen van zenden als ik het volume harder zet )

nou dit is op te lossen door het volume van je sterio te laten staan en het volume met de afst van de pctv pro te gebruiken ..

ik heb alleen bij the box en tmf sterio geluid .... en sterio geluid was de MUST waarom ik voor deze kaart gekozen heb ..

ik kan een aantal zenders niet vinden ... zoals MTV ook niet handmatig.

ik kan ook geen drivers ofzow vinden die mijn problemen kunnen oplossen :(

ik heb strepen in het beeld ... dit kan komen omdat er een verkeerd opzetstuk aan de coax kabel zit aan de kant van beneden ( dit is tijdelijk opgelost door een tv splitter verkeerd te gebruiken .. )

in het simpel ik heb nu een female stekker beneden in de muur EN aan de coax ... dus ik heb daartussen een tvsplitter gedaan zodat ik een male van de felmale heb gemaakt .. de kabel is 16 meter lang .. kan het aan de lengte liggen van de kabel ?

ik heb casema dus er is een versterker al aanwezig ..

op me tv in me kamer die ik hiervoor gebruikte had ik ook strepen maar die waren alleen te zien als je met je neus er boven op zat .. de kabels zijn wel goed gemonteerd ( stekkers op de juiste manier op de kabel gemonteerd ) dus daar kan de storing niet vandaan komen.

hellup wie heeft hier nog meer een pctv pro !

• Expander
  • Niet online
Ik krijg zelf ook strepen. Heb zelf precies zo'n ding en zit eigenlijk altijd TV te kijken (in Windows en Linux).

In andere topics is gesproken over het afschermen van je pctv met aluminiumfolie. Misschien is dat een oplossing.. De lengte van de kabel kan enorm schelen, uit mijn ervaringen weet ik dat een TV-signaal nogal gevoelig is, vooral zoals bij ons het geval is bij een brakke, lange kabel.

Wij hebben zelf een powered splitter (1 naar 4, van ene HomeNet ofzo) die het signaal beter (maar nog niet super bij bijv Discovery) maakt.

Stereo geluid werkt altijd (soms nét heb ik het idee) en als je het niet hoort kan dat inderdaad met het signaal te maken hebben.

Je kan ook een ander proggie gebruiken voor TV (en TXT), bijvoorbeeld Dscaler. Ik zelf gebruik echter eigenlijk liever de PCTV applicatie, die werkt nog het lekkerst (onder XP).

Expanding the inexpandable

• 10loser10
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 12:45
Ik heb ook problemen gehad met de ab dat hij spontaan op andere zenders sprong, of begon op te nemen.
Wat bij mij toen geholpen heeft is de "bits per seconde" naar beneden te zetten.
Dit doe je bij apperaatbeheer en dan comporten, je kom poort kiezen, eigenschappen en dan poort instellingen (onder XP).

Probeer het eens...

• Maku
Expander schreef op 27 oktober 2002 @ 20:48:
Ik krijg zelf ook strepen. Heb zelf precies zo'n ding en zit eigenlijk altijd TV te kijken (in Windows en Linux).

In andere topics is gesproken over het afschermen van je pctv met aluminiumfolie. Misschien is dat een oplossing.. De lengte van de kabel kan enorm schelen, uit mijn ervaringen weet ik dat een TV-signaal nogal gevoelig is, vooral zoals bij ons het geval is bij een brakke, lange kabel.

Wij hebben zelf een powered splitter (1 naar 4, van ene HomeNet ofzo) die het signaal beter (maar nog niet super bij bijv Discovery) maakt.

Stereo geluid werkt altijd (soms nét heb ik het idee) en als je het niet hoort kan dat inderdaad met het signaal te maken hebben.

Je kan ook een ander proggie gebruiken voor TV (en TXT), bijvoorbeeld Dscaler. Ik zelf gebruik echter eigenlijk liever de PCTV applicatie, die werkt nog het lekkerst (onder XP).
Alu folie ... teering ik heb een window dat ziet er niet uit :(

• Maku
Niemand ?