Ik heb een aantal nieuwsgroep proggies geprobeerd...search gebruikt op GoT... maar niks lukt.    Ik wil dingen downloaden van de nieuwsgroepen, ook de grotere dingen van honderden megabytes.
Forte Agent blijkt het gemakkelijkst, maar ik heb nog niks kunnen downloaden, er wordt veel gedownload, maar er zijn gewoon geen files, terwijl ik wel een aanwezige download directory heb gevonden. Ook zijn mijn downloads volgens Forte Agent compleet, die ik na veel moeite gevonden heb, aangezien van 99% iets mist
Er zijn mensen die zweren bij nieuwsgroepen, maar het lukt hier gewoon niet. Zijn er tips? Kom nou niet aanzetten met News Bin, daar heb ik nu nog een trauma van. Die programma's hebben véél te veel instellingen en opties. Ik wil gewoon een lijst van complete files die er in een nieuwsgroep staan, en met een simpele klik de boel leechen. Is dat nou te veel gevraagd?
            Forte Agent blijkt het gemakkelijkst, maar ik heb nog niks kunnen downloaden, er wordt veel gedownload, maar er zijn gewoon geen files, terwijl ik wel een aanwezige download directory heb gevonden. Ook zijn mijn downloads volgens Forte Agent compleet, die ik na veel moeite gevonden heb, aangezien van 99% iets mist

Er zijn mensen die zweren bij nieuwsgroepen, maar het lukt hier gewoon niet. Zijn er tips? Kom nou niet aanzetten met News Bin, daar heb ik nu nog een trauma van. Die programma's hebben véél te veel instellingen en opties. Ik wil gewoon een lijst van complete files die er in een nieuwsgroep staan, en met een simpele klik de boel leechen. Is dat nou te veel gevraagd?
:strip_icc():strip_exif()/u/21733/slk-icon.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/21590/icon4.gif?f=community) 
            /u/14390/photo.png?f=community) 
            /u/1889/mousecat.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/17599/vlag.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/29415/crop5f23497c619bd.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/21040/foxfireq.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/12778/lotus.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/5144/crop5645f2a784ed8.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/9591/space.jpg?f=community) 
            /u/21638/crop626ad1243c0f9_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/57106/crop5bbdcd833a819_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/25855/PP.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/73/koelkast-lach.gif?f=community) 
            /u/30977/crop654a08a5866a6_cropped.png?f=community) 
            /u/18178/logo-60x60.png?f=community) 
            :strip_exif()/u/39334/goticon.gif?f=community) 
             Dit topic is gesloten.

Dit topic is gesloten.