Ik heb al een tijdje een Hauppauge Wintv Theater die dee het gewoon goed voorheen, maar toen ik naar composite in Dscaler schakelde liep Dscaler en dee me Tv kaart het niet meer. Het probleem is dat ik hem niet meer werkend krijg. Ik heb de driver en Dscaler al geRe-installed maar hij doet het nog niet.
OS?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Dit heb ik ook gehad bij mijn Pinnacle PCTV Pro, ik weet niet of die dezelfde chip gebruikt uit m'n hoofd.
In mijn geval konden de programma's totaal niet overweg met de WDM drivers die ik voor de kaart gebruikte. Die heb ik dus eraf gesloopt, toen een Win98 driver geinstalled onder Win2k (kon echt niet anders) die ik dan kon upgraden naar een Windows 2000 (niet WDM) driver waarmee die wel wilde werken.
In mijn geval konden de programma's totaal niet overweg met de WDM drivers die ik voor de kaart gebruikte. Die heb ik dus eraf gesloopt, toen een Win98 driver geinstalled onder Win2k (kon echt niet anders) die ik dan kon upgraden naar een Windows 2000 (niet WDM) driver waarmee die wel wilde werken.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
ik Heb WinXP en de WDW 3.31 en het was al eerder gebeurt maar toen dee ie het opeens weer(weet niet waarom)
nieuwe drivers downloaden?misschien XP probleem (mijn tv kaart doet het ook niet onder XP)
-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-
Het zijn al de nieuwste drivers en hij heeft het een hele tijd goed gedaan onder XP maar toen ik bij de nieuwe Dscaler(4.o1 pulblic Alpha) naar composit switchte liep ie vast.
opnieuw je pc installen helpt altijd
-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-
Pagina: 1