Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
A wise man's life is based around fuck you
Virussen? Scan ze hier!
die adminpak moet je dus niet gaan installeren op een XP pro machine, MS heeft daar een speciale adminpak.msi voor voor XP..wildhagen schreef op 27 oktober 2002 @ 19:59:
Op je Win2K Server-CD staat een file ADMINPAK.MSI (als het goed is in \I386). Als je die installeert krijg je een hoop management tools erbij, waaronder dus de TS-client.
deze moet je dus hebben http://download.microsoft...90/WXP/EN-US/adminpak.exe
whoops, ik had niet gezien dat-ie XP als client gebruikte. Beter opletten wildhagenzwelgje schreef op 27 oktober 2002 @ 20:00:
[...]
die adminpak moet je dus niet gaan installeren op een XP pro machine, MS heeft daar een speciale adminpak.msi voor voor XP..
Idd, dan moet je die bij MS gaan downloaden.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
connect to (computer naam)
Ready
p.s. je kan voor Windows 2000 Pro en Windows 98, 95, NT ook een Remote Destop software downloaden.
http://www.microsoft.com/.../downloads/rdclientdl.asp
echt waar tis heel simpel!!
Veel succes!!
Iemand een simpele how to? VNC is wat dit betreft makkelijker, 1 pakketje, installeren, klaar. Dit gelul kost uren. En ik lees overal "tis heel simpel". Kom maar op met de tips!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Werkt dat wel? Eventueel met IP adres?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
je moet de client hebben... start programs/assessoires/communcations>remote desktop..
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
Start -> Run en tiep:
mstsc
Vul de naam of het IP-adres van de machine in waarmee je wilt connecten, naam en wachtwoord, en voila.
YES! Geweldig! Dit is dus wat ik eigenlijk ECHT zocht! Een VNC look-a-like, maar zowaar 100x sneller. Ik ben (voorlopig)Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 22:02:
Op je XP machine:
Start -> Run en tiep:
mstsc
Vul de naam of het IP-adres van de machine in waarmee je wilt connecten, naam en wachtwoord, en voila.
spaceboy schreef op 27 oktober 2002 @ 22:06:
[...]
YES! Geweldig! Dit is dus wat ik eigenlijk ECHT zocht! Een VNC look-a-like, maar zowaar 100x sneller. Ik ben (voorlopig)helemaal blij, thanks!!!
Vergis ik me nou zo erg dat mstsc gewoon remote desktop is, wat je dus zojuist ook had
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Klopt, maar de interface is wat simpeler (lijkt me zo op 't eerste oog). En je kunt 'm gelijk fullscreen (zonder de MMI interface van Remote Desktops?) bekijken. Maar misschien heb ik 'm niet helemaal door. In elk geval werkt 't nu heel snel. Super!blackd schreef op 27 oktober 2002 @ 22:07:
[...]
Vergis ik me nou zo erg dat mstsc gewoon remote desktop is, wat je dus zojuist ook had
Verwijderd
Blackd vergist zich niet. Blijkbaar moest het gewoon een keer extra verteld worden.blackd schreef op 27 oktober 2002 @ 22:07:
[...]
Of hij heeft ook het Adminpak van Windows 2000 geinstalleerd op de Windows XP machine, maar dat was voor dit doel niet nodig.
En waar VNC ineens vandaan komt.