• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mijn telefoon is weer eens een keer met de was meegedraaid (verdomme het 2e toestel dat is meegewassen :( :( ). Mijn vraag is:

Is de cover van het toestel te halen zonder dat de cover te veel beschadigd?

Dan kan ik proberen om de boel een beetje schoon te maken en om te kijken of het nog te redden is

ik heb gezocht maar nix relevants gevonden

[ Voor 0% gewijzigd door Den the Man op 27-10-2002 19:43 . Reden: laatste regel :) ]

Pak je rust!

Verwijderd

ben in den war. dacht dat het s25 was.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:13

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Den the Man schreef op 27 oktober 2002 @ 19:40:
Mijn telefoon is weer eens een keer met de was meegedraaid (verdomme het 2e toestel dat is meegewassen :( :( ). Mijn vraag is:

Is de cover van het toestel te halen zonder dat de cover te veel beschadigd?

Dan kan ik proberen om de boel een beetje schoon te maken en om te kijken of het nog te redden is

ik heb gezocht maar nix relevants gevonden
Ja, dat kan zonder de cover te beschadigen maar daar heb je apart gereedschap voor nodig. (daar bedoel ik niet de torx mee)

Net als Ericsson T28, T29 en T39

Maar als je S45 is gewassen dan kan je het wel vergeten!!!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Den the Man
  • Niet online
:/ :/ :| :'( :'(

Moet ik weer een ander kopen.

't zit me ook niet mee. de vorige (ook een S45 was gestolen) Die daarvoor was ook meegwassen (S35i)

Hier zit ik dus heel erg mee.

Maar alvast bedankt. Ik kan hem dus niet openmaken zonder speciaal gereedschap :(

Pak je rust!

Verwijderd

Den the Man schreef op 28 oktober 2002 @ 15:13:
:/ :/ :| :'( :'(

Moet ik weer een ander kopen.

't zit me ook niet mee. de vorige (ook een S45 was gestolen) Die daarvoor was ook meegwassen (S35i)

Hier zit ik dus heel erg mee.

Maar alvast bedankt. Ik kan hem dus niet openmaken zonder speciaal gereedschap :(
Is hij niet op de zelfde manier open te maken als de S35?

Die is vrij simpel open te maken. Eerst die klipjes onderop open duwen en dan met een platte maar brede schroevendraaier en tussen, door een breede te gebruiken ipv een dunne beschadigd hij minder, het randje te steken en naar buiten wippen.
Daarna pak je bijde kanten goed vast en moet je een beetje wrikkend eraan trekken.
Eventueel daar ook met een schroevendraaier tussen.

Maar in de wasmachine is niet echt fijn voor je toestel. beetje water kan nog wel, maar dit..... ;(

• Xplosive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:34
hmm je kan het wel vergeten hoor waterschade aan de printplaat is funest voor je gsm.
Het vreet langzaam maar zeker je hele printplaat op.

• Den the Man
  • Niet online
Ik heb de telefoon open gemaakt (helaas met wat schade) volgens de manier van GloriX en ik zag allemaal groene aanslag aan verschillende contacten bij chippies en ander grut op de printplaat.

Ik denk dat ie voltooit verleden tijd is :(

Al met al. Het was een toestel naar mijn hart :) een van de beste toestellen die er gemaakt zijn naar mijn weten

Oja, bestaan er ook (handzame) wasmachine bestendige telefoons?

Pak je rust!

Verwijderd

de s45 is niet bedoeld om van frontjes te wisselen dus de kans dat je die er schadeloos af krijgt is zeer klein. Heb er zelf ook 1 maar zou niet weten hoe dat zou kunne :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 16:26:
de s45 is niet bedoeld om van frontjes te wisselen dus de kans dat je die er schadeloos af krijgt is zeer klein. Heb er zelf ook 1 maar zou niet weten hoe dat zou kunne :(
Ach schade is een groot woord. Met een breede platte schroevendraaier is het mogelijk om het knap open te krijgen. En zelfs als hij niet helemaal lekker gaat zit er alleen een rabberig stukje aan de zeikant. Het is een gebruiksvoorwerp dus echt een probleem is dat niet.

iig niet voor mij.

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
maar is ie wel mooi schoon geworden? :)

Denk niet dat ie nog te redden valt :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 16:30:
[...]

Ach schade is een groot woord. Met een breede platte schroevendraaier is het mogelijk om het knap open te krijgen. En zelfs als hij niet helemaal lekker gaat zit er alleen een rabberig stukje aan de zeikant. Het is een gebruiksvoorwerp dus echt een probleem is dat niet.

iig niet voor mij.
agg ja en als hij toch kapot is kan je beter dat doen dan helemaal niets doen

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:58

Meneer aard

Porsche rulez!

Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 16:32:
[...]

agg ja en als hij toch kapot is kan je beter dat doen dan helemaal niets doen
met een hamer gaat alles :+

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Den the Man
  • Niet online
aard schreef op 28 oktober 2002 @ 16:36:
[...]

met een hamer gaat alles :+
stuk

Pak je rust!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-02 22:38

MaDLiVe

.-Observer-.

Weet iemand toevallig ook hoe je een Siemens ME45 openmaakt?

Welliswaar een backup backup phone maar wel een hele mooie die hetzelfde lot heeft ondergaan waardoor het display niet helemaal lkkr meer werkt. Nu hoop ik dat dit te verhelpen is door contacten aan te drukken.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Den the Man
  • Niet online
De ME 45 heeft een wasmachine wel overleeft?

Hmm dat word misschien mijn volgende phone :)

Pak je rust!

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
:p bij de test van eddy zoey bleef de nokia geloof ik het langst doorbellen toen die kerel onder de douche stond :P

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-02 12:28
Kun je niet beter even wachten tot de S55 uit komt?

debeerzietzevliegen.nl

• Den the Man
  • Niet online
debeer schreef op 28 oktober 2002 @ 17:17:
Kun je niet beter even wachten tot de S55 uit komt?
zou ook kunnen. maar de ME 45 is wat goekoper (denk ik).

Pak je rust!

• PingOvercrash77
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-02 12:45
Hoe je hem open krijgt...geen idee ik heb hem niet..
maar een vriend van me had ook een keer zijn tel gewassen en die kreeg toen als advies om alles uit elkaar te halen en dan het een paar dagen in cola (normaal) te zetten en het dan laten drogen in de zon(hebben we niet in NL) en dan weer in elkaar zetten...try it!

-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
xilebo schreef op 28 oktober 2002 @ 17:17:
:p bij de test van eddy zoey bleef de nokia geloof ik het langst doorbellen toen die kerel onder de douche stond :P
Op 1 na, kweet niet meer welke volgens mij Siemens S50 ofzo :)
Nokia 8310 en die andere (Siemens d8 ik dus) bleven het 5 minuten onder de douche doen, en toen pleurde Eddy ze in een emmer water. De Nokia was in het water na 15 seconde dood (iig, gesprek viel weg ;) ) en de Siemens bleef nog een minuut doorgaan onder water. De motorola was na paar seconde onder de douche al kapoet, de regiseur had er ook 1 en die werd onder de douche gesleurd en toen was zijne ook kapot :D

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-02 12:45

Type-R

One Minute Shakin

Den the Man schreef op 28 oktober 2002 @ 16:24:
Oja, bestaan er ook (handzame) wasmachine bestendige telefoons?
Ik dacht dat de Nokia 5210 waterbestendig was, maar niet zeker.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-02 22:38

MaDLiVe

.-Observer-.

sdomburg schreef op 28 oktober 2002 @ 17:30:
[...]

Op 1 na, kweet niet meer welke volgens mij Siemens S50 ofzo :)
Nokia 8310 en die andere (Siemens d8 ik dus) bleven het 5 minuten onder de douche doen, en toen pleurde Eddy ze in een emmer water. De Nokia was in het water na 15 seconde dood (iig, gesprek viel weg ;) ) en de Siemens bleef nog een minuut doorgaan onder water. De motorola was na paar seconde onder de douche al kapoet, de regiseur had er ook 1 en die werd onder de douche gesleurd en toen was zijne ook kapot :D
replace nokia with sony ericsson t68i ;) Dat was de phone die het het langst overleefde.

De ME45 heefthet idd overleeft alleen het display vertoont mankementen (enkele rijen pixels uitgevallen). Dit moet denk ik wel te verhelpen zijn door hem open te maken en contact stukken weer aan te drukken (tenminste dit hoop ik)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:13

Ginz

Trek Superfly 5 powered

MaDLiVe schreef op 28 oktober 2002 @ 17:48:
[...]

replace nokia with sony ericsson t68i ;) Dat was de phone die het het langst overleefde.

De ME45 heefthet idd overleeft alleen het display vertoont mankementen (enkele rijen pixels uitgevallen). Dit moet denk ik wel te verhelpen zijn door hem open te maken en contact stukken weer aan te drukken (tenminste dit hoop ik)
De T68I overleefde het 3 minuten in de emmer met water!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1