scherm softwarematig aanpassen?

Pagina: 1
Acties:

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
hoi allemaal,

Na verschillende search pogingen toch maar een topic.

Ik heb hier een Scherm van 14". Als ik windows opstart wordt 75% van het scherm gevuld. Er is een knop op het scherm voor beeldvulling, maar dan wordt hij verticaal zo ver uitgerekt dat ik mijn taakbalk niet meer zie.

Ik weet dat er een programmatje bestaat dat je in windows opstart en dat je daarmee je beeldscherm handmatig kan aanpassen. Nu weet ik alleen niet welk programmatje dat is.

Mijn vraag is dus wie weet hoe het programmatje heet en waar ik het kan halen.

Alvast bedankt

Pc: Geen :(

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Powerstrip misschien?
Als het goed is staat het wel op www.voodoofiles.com

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• Rudy_X
Die powerstrip is compatible met alle monitoren??

Verwijderd

Rudy_X schreef op 30 oktober 2002 @ 16:58:
Die powerstrip is compatible met alle monitoren??
Dat is software om je videokaart te oc'en, wat jij ermee wil kan volgens mij niet.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
misschien dat je wat kunt proberen met verschillend refreshrates, maar veel oude monitors kunnen vaak niet het hele beeld gebruiken en blijf je van die zwarte randen zien...

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Powerstrip kan het idd

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
klik * HIER * eens :) ;)

maaruh, je kan met powerstrip custom resoluties draaien :D

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Tweaker.nu
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:26

Tweaker.nu

we all float down here

ik heb ook ooit eens hetzelfde probleem gehad, kreeg het softwarematig niet weg, maar ik heb 'm eens opengeschroefd en met wat pot-meters zitten draaien en daarmee kreeg ik het scherm zowel in de hoogte en in de breedte groter (beeldvullend)
BTW ik heb hier nog drie 14-inch monitoren werkloos staan,belangstelling ? stuur maar een mailtje :)

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

• Rudy_X
Tweaker.nu schreef op 30 oktober 2002 @ 20:30:
ik heb ook ooit eens hetzelfde probleem gehad, kreeg het softwarematig niet weg, maar ik heb 'm eens opengeschroefd en met wat pot-meters zitten draaien en daarmee kreeg ik het scherm zowel in de hoogte en in de breedte groter (beeldvullend)
BTW ik heb hier nog drie 14-inch monitoren werkloos staan,belangstelling ? stuur maar een mailtje :)
Ja maar het is een PC en Scherm in 1, dus een lossen 14-inch zal niet gaan.
Maar je krijgt wel iets zoals dual 14" :9

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Laatst heb ik een dergelijke vraag al gesteld (Powerstrip alternatief (monitor softwarematig instellen)) waar totaal geen reactie op kwam. Ik ga er dan ook maar van uit dat alleen Powerstrip - en heel soms de bij de videokaart geleverde utilities dat kan/kunnen.

Let er wel op dat sommige (zeer) oude videokaarten deze functionaliteit van Powerstrip NIET ondersteunen...

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Pagina: 1