Heeft iemand dit al eens ondervonden? Ik heb dus een Asus P4t-e met een P4 2.4 400fsb met Samsung rdram welke ik m.b.v. wiretrick op 1.85v op 3ghz kan laten draaien. Dan is die niet echt super stabiel, maar 1 stapje terug op 2.93 kan dag en nacht met seti blijven draaien, tot zo'n 3 dagen geleden. Seti bleef steeds steken op een bepaalt (willekeurig) percentage, ging dan zeer langzaam zo'n 0,02% i.p.v 0.5-1.5% verder per stapje (proc draaide nog steeds op 100 procent) en de temp van m'n proc was ook lager dan het hoorde te zijn. Alsof er een korte oneindige loop bezig was. Ook muziek en films gaven een berg ruis en gekraak opeens. Na vanalles geprobeerd te hebben (wil niet langzamer) werkt het nu wel goed op zo'n 2.7 ghz en dus het geheugen ook langzamer. Is geen temp probleem omdat het nu behoorlijk koeler is dan een tijdje geleden.
Edit: Mijn grens ligt nu opeens dus op 110fsb, was voorheen 125. Hij draait wel als ik hoger ga, maar mp3's, video's en seti worden dus gescrambled.
Edit: Mijn grens ligt nu opeens dus op 110fsb, was voorheen 125. Hij draait wel als ik hoger ga, maar mp3's, video's en seti worden dus gescrambled.