[UT2003]crasht na laden map

Pagina: 1
Acties:

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Topicstarter
jah als ik de demo van UT2003 opstart en ik doe INSTANT ACTION en laad het level dat ik wil spelen crasht het spel :( soms crasht het voordat hij helemaal uit geladen is en soms op het moment dat ik in het level "val".
als hij gecrasht is staat er dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
UT2003 Build UT2003_Build_[2002-09-13_17.31]

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1225 MHz with 127MB RAM
Video: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 (4071)

General protection fault!

History: RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- RenderLevel 
<- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render 
<- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick 
<- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

doe ik iets fout of hoe zit het? als ik alles op LOW zet blijft het hetzelfde het lukt me niet de game te starten :( ik hoop dat jullei weten wat het is :)
(ik heb een beetje weinig RAM op het moment maar ligt het daaraan?)]

EDIT:
specs: AMD Duron (morgan) 1000@1220
128MB SDRAM
Abit kt7a mobo
Geforce 2 MX400 64MB

windows XP professional NL met SP1 geinstalleerd.
als ik hem terug klok naar 1000Mhz geeft dat hetzelfde effect dus dat is het niet.

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Burning_acid schreef op 27 oktober 2002 @ 17:31:
(ik heb een beetje weinig RAM op het moment maar ligt het daaraan?)
Dat lijkt me niet, aangezien je PC dan gewoon gaat swappen als je RAM vol zit, dan gaat het wel veel trager, maar het is geen reden om te crashen :P

Met UT1 had ik ook wel eens zulk soort vage errors, vaak werd dat wel opgelost als ik het spel opnieuw installeer. Heb je dat ook al geprobeerd? :P

Verder kan het ook wel eens helpen als je wat specs geeft (Welk OS, nieuwste drivers, etc)

🌞🍃

Verwijderd

probeer eens opengl als je direct3d gebruikt of visa versa, want hij heeft problemen met beeldopbouw zo lijkt het.

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
Toch eens proberen om meer RAM in je pc te proppen. Kheb deze foutmelding ook gehad op een P3 1 GHz met 128 MB RAM. Ik propte er nogmaals 128 MB bij.... et voila.. probleem verholpen...