N64 copybox vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-11-2025
=> Is er enig kwaliteitsverlies met het gebruik van een dergelijke copybox? Geen vertragingen of iets dergelijks?

=> Is het nog steeds mogelijk spellen te saven, dus niet via mempack maar gewoon 'ingame'? Hoe werkt dat dan?

=> Verder nog benoemenswaardige dingen?

THX!

" Play the violent strings of my symphony "

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Nee, er is geen kwaliteitsverlies. Let er echter wel op dat je alleen Europese "Roms" gebruikt, want anders krijg je een heel raar beeld. Heb je een 100 Hz TV o feen US N64, dan maakt dit niet uit (heb ik gehoord)

De meeste spellen zijn niet groter dan 256 MBit. Spellen die wél groter dan 256 zijn : Conker's Bad Fur Day, RE2. De rest is volgens mij allemaal 256 Mbit of kleiner.

Saven ging dacht ik niet ingame, omdat je vanaf CD's speelt, dit weet ik echter niet meer zeker.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Symphony-X schreef op 27 oktober 2002 @ 17:15:
=> Is er enig kwaliteitsverlies met het gebruik van een dergelijke copybox? Geen vertragingen of iets dergelijks?
Nope.
=> Is het nog steeds mogelijk spellen te saven, dus niet via mempack maar gewoon 'ingame'? Hoe werkt dat dan?
Ja dat is mogelijk, hoe dat licht aan de copybox, bij de Z64 wordt op een ZIPdisk gesaved, de CD-copyboxen zoals de CD64 en Doctor V64 hebben een extra tussenstuk (memorybank) wat in je N64 gaat waarop wordt gesaved dacht ik.
=> Verder nog benoemenswaardige dingen?
Z64 rules!! :P [/copybox wars]
THX!
Alsjeblieft.
GolbeZeromus schreef op 27 oktober 2002 @ 17:21:
Nee, er is geen kwaliteitsverlies. Let er echter wel op dat je alleen Europese "Roms" gebruikt, want anders krijg je een heel raar beeld. Heb je een 100 Hz TV o feen US N64, dan maakt dit niet uit (heb ik gehoord)
Ahh voor de 6 miljoenste keer, je hebt geen 100Hz TV nodig voor NTSC ondersteuning mensen :Y)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Vincent_Valentine
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-10-2025
Er is geen kwaliteits verslies in de games omdat het spel in het geheugen van je copybox wordt geladen (daarom is die zoveel mbit ook zo belangijk) en daardoor dus in princiepe hetzelfde werkt als een gewone cardridge..

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:21

DoctorV64

Cosmopoliet

Op de Game DoctorV64 kun je je game saves op je memorykaart saven door middel van een programmaatje. De naam ben ik even kwijt, lang niet meer gespeeld. De gamesaves worden dus in eerste instantie op de Game DoctorV64 gezet, waarbij je zelf het moet overzetten op je mem-card voordat je het apparaat uitzet!

Trouwens de Game DoctorV64 heeft een mogelijkheid om NTSC-spellen op een PAL tv af te spelen!!

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-01 23:17
Waar kun je die copyboxen verkrijgen en hoe duur zijn ze ? want zo zou je dus ook amerikaanse import spellen konnen copyen en alsnog spelen op me pal n64je ?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Pagina: 1