Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

voorwaarden Libertel -> Vodafone

Pagina: 1
Acties:

• Suffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-11 08:57
ik kreeg vorige week een brief van Libertel Vodafone dat ik nu onder de voorwaarden van Vodafone val en niet meer onder libertel... Ook stond er in die brief dat het enige verschil was dat de nummering veranderd was en dat de tekst nu beter begrijpbaar was opgeschreven...

nu doe ik al 2 maanden met mn 0,95 eurocent beltegoed (gewoon een keer laten overgaan, dan bellen ze terug) maar sinds die nieuwe voorwaarden heb ik opeens niet meer genoeg beltegoed om te kunnen bellen :? het is fl.2,10 !!!!!

zijn ze gek geworden?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it

Verwijderd

Suffie schreef op 27 oktober 2002 @ 17:13:
ik kreeg vorige week een brief van Libertel Vodafone dat ik nu onder de voorwaarden van Vodafone val en niet meer onder libertel... Ook stond er in die brief dat het enige verschil was dat de nummering veranderd was en dat de tekst nu beter begrijpbaar was opgeschreven...

nu doe ik al 2 maanden met mn 0,95 eurocent beltegoed (gewoon een keer laten overgaan, dan bellen ze terug) maar sinds die nieuwe voorwaarden heb ik opeens niet meer genoeg beltegoed om te kunnen bellen :? het is fl.2,10 !!!!!

zijn ze gek geworden?
Ik zou als ik jou was snel 20 euro beltegoed kopen voordat je je nummer kwijtraakt. Je mag namelijk maar 3 maanden met 1 euro (of minder) beltegoed rondlopen daarna wordt alles afgesloten.

p.s.
Nu niet met een compleet verhaal komen aub of ze gek zijn geworden of zoiets maar gewoon doen wat hierboven geschreven wordt :P Gewoon opwaarderen met 20 euro en je kunt dan een jaar lang mensen opbellen en hopen dat ze jou terugbellen :P

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-11 10:55
offtopic, maar wat ben jij voor een schraper? Beetje op kosten van een ander bellen? Ik zou dus echt niet terugbellenn...

Verwijderd

off topic/ wat bij jij een triest figuur idd helemaal met de persoon hierboven eens.

on topic/ik zou ook maar snel je beltegoed opwaarden met de rabofoon kan dat min. 10 euro en das altijd minder dan 20 euro

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:00
Dr_Frickin_Evil schreef op 27 oktober 2002 @ 18:50:
offtopic, maar wat ben jij voor een schraper? Beetje op kosten van een ander bellen? Ik zou dus echt niet terugbellenn...
Je weet niet waarvoor hij zijn telefoon gebruikt. Misschien is iedereen wel zwaar afhankelijk van 'm. :)

• Suffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-11 08:57
als je niet weet waarom ik ehm een keer over laat gaan dan zou ik maar niet zo snel conclusies trekken

ooit gehoord van bellen op kosten van de zaak misschien?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it

Verwijderd

MetHod schreef op 27 oktober 2002 @ 19:35:
[...]

Je weet niet waarvoor hij zijn telefoon gebruikt. Misschien is iedereen wel zwaar afhankelijk van 'm. :)
Het is geen HIJ ;) In de user details staat namelijk dat het een STUDENTE is. Vrouwelijk dus... Maar nog steeds bijzonder pauper om niet de moeite willen nemen om een 20 euro beltegoed te kopen :P

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:00

Sick Nick

Drop the top!

www.gsmstunter.nl en neem een gratis kpn120 abbo :)

Geen gezeik met andere voorwaarden, het opzeggen van je prepay kaartje of wat dan ook PLUS een jaar lang elke maand 120 minuten gratis bellen. Hoef je ook niet als echte studente op andermans kosten te bellen (ben ook student met gratis abbo :+ )
Pagina: 1