Toon posts:

Linkshandige muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een muis die geschikt is voor linshandige personen.
Nu doe ik dat sofware matig maar helaas werken dan niet alle progammas.
De muis werkt dan niet meer met Oracle database op het netwerk.
Dus wil ik graag een muis die "default" al linkshandig is.
Ik heb geprobeerd om de draadjes van een muis te verwisselen maar helaas zonder succes. Misschien dat iemand een ander goed iedee heeft.

Groetjes Blissier

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

lees eerst ff dit: Begroeting onder posts & replies

Voor zover ik weet zijn ze alleen maar voor recht en moet je hem softwarematig aanpassen...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 12:08
misschien kun je kijken of je de draadjes om kunt wisselen binnen de muis. Dus de knop links op rechts aansluiten en rechts op links aansluiten. Lijkt me niet zo'n hele moeilijke oplossing.

Verwijderd

Illegal_Alien schreef op 27 oktober 2002 @ 17:11:
lees eerst ff dit: Begroeting onder posts & replies

Voor zover ik weet zijn ze alleen maar voor recht en moet je hem softwarematig aanpassen...
Een begroeting onder de openingspost wordt algemeen geaccepteerd... niet zeuren dus, ga iemand anders pesten

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

t wordt niet geaccepteerd, anders zou t niet in de FAQ staan, deze jongen is duidelijk nieuw hier en wordt op vriendelijke wijze duidelijk gemaakt dat men dat hier liever niet heeft...
niets mis mee lijkt mij!? maakt t voor hem en voor ons alleen maar prettiger...

ontopic:
ik denk dat de oplossing van t omdraaien van de draadjes toch echt de beste is..
ik weet dat er linkshandige muizen zijn, maar deze zijn over het algemeen erg duur en slecht verkrijgbaar.

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-08 17:16

Meneer aard

Porsche rulez!

Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 18:26:
[...]

Een begroeting onder de openingspost wordt algemeen geaccepteerd... niet zeuren dus, ga iemand anders pesten
dat is zo, je bedankt de mensen die erop reageren.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Omdraaien van draadjes???

Stelletje n00b's :P:P

Zeker nog nooit een muis open gemaakt?
De schakelaartjes in een muis zitten namelijk rechtstreeks op het printplaatje gesoldeerd, er is geen draadje te bekennen.....

• cûora
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09-2024
misschien een dom antwoord maar went het niet vanzelf dat je standaard moet "rechtklikken" om gewoon te klikken? een huisgenoot van me is ook links en die gebruikt een normale muis met zijn linkerhand.

Blissier is trouwens niet echt nieuw hier: Geregistreerd op Sunday 18 November 2001 20:33

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 22:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik gebruik zelf de Logitecht cordless mouse zowel links als rechtshandig naar volle tevredenheid. Als ik hem linkshandig zet, doe ik dat met de Mouseware Apparaatsetup. Alle programma's die ik gebruik pakken dat prima.....
Welke muis gebruik je en welke programma's pakken je softwarematige linkshandig ingestelde knoppen niet?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Logitech M-CAA43
Drie knoppen muis zonder wieltje.
Ik werk met windows 2000 op een netwerk.
Op het netwerk draait Oracle database. De muis( als ik hem software matig omzet naar linkshandig) werkt niet met de getoonde schermen in Oracle.
Pagina: 1