[photoshop] Batch voor massa crop?

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14
Kan iemand mij vertellen hoe ik een boel foto's kan optimaliseren en croppen door 1 druk op de knop? (vermoedelijk een batch command)

Eerst moet er 'auto levels' overheen en tenslotte croppen van 4:3 naar 3:2
(in mijn geval van 2048x1536 naar 2048x1365)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Open je plaatje, ram rechts onder 'actions' op new, geef 'm een naam, rag op records; doe al je bewerkingen, druk op stop. Vervolgens sluit je je file, ga je naar het file-menu, naar batch, batch actions, en rag je je bron- en targetmap er doorheen.

F1 is je vriendje, en als je er geen relatie mee wilt hebben zul je er toch geregeld langs moeten gaan voor een bak koffie ;) (c)Oogst

[ Voor 0% gewijzigd door HunterPro op 27-10-2002 17:08 . Reden: typo 8)7 ]

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14
|HunterPro| schreef op 27 oktober 2002 @ 17:06:
Open je plaatje, ram rechts onder 'actions' op new, geef 'm een naam, rag op records; doe al je bewerkingen, druk op stop. Vervolgens sluit je je file, ga je naar het file-menu, naar batch, batch actions, en rag je je bron- en targetmap er doorheen.

F1 is je vriendje, en als je er geen relatie mee wilt hebben zul je er toch geregeld langs moeten gaan voor een bak koffie ;) (c)Oogst
bedankt ;)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:31

Pelle

🚴‍♂️

F1 google search handleiding tutorial manual achtig iets :)

Dit topic is gesloten.