LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
HPS1 had ook geen damage, en hier vonden ze het blijkbaar ook niet nodig omdat het Arcade moest blijven
Dit is ook ech teen topic waard
Dit is ook ech teen topic waard

ja maar ik nfs 4 en 5 hebben ze het er ingezet en het was een grote verbetering.Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 16:47:
Volgens mij is dat inderdaad zo, in ieder geval was het wel bij hps1.
dus ik vind het een slechter spel omdat het nu weer minder realisties is.
Je kut ook geen ubrgraids meer kopen zoals in nfs 5.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Auto's kunnen wel kapot, alleen niet zo erg als in NFS4 en met minder (prestatie)gevolgen als in NFS4. Ik heb zojuist nog een ford over de finish gezet met een ontwrichte motorkap.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
k heb toch anders de nodige kreukels in mn auto gehad...
ik ben met 200 kmh tegen een muur geknald en er was nix aan de hand
welke mode was dat ?
Gewoon single race met die eerste Ford uit de reeks. Ik heb inderdaad ook harde klappen gemaakt waarbij er niets gebeurde, dus denk ik dat het maar sporadisch voorkomt. Of misschien heeft niet iedere wagen een damage profiel waardoor alleen bepaalde wagens schade oplopen.Astennu schreef op 27 oktober 2002 @ 16:54:
ik ben met 200 kmh tegen een muur gekand en er was nix aan de handwelke mode was dat ?
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
oke in dat geval tijd voor een ubdateMrE schreef op 27 oktober 2002 @ 16:58:
[...]
Gewoon single race met die eerste Ford uit de reeks. Ik heb inderdaad ook harde klappen gemaakt waarbij er niets gebeurde, dus denk ik dat het maar sporadisch voorkomt. Of misschien heeft niet iedere wagen een damage profiel waardoor alleen bepaalde wagens schade oplopen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.