[XP] Sluit niet af :?

Pagina: 1
Acties:

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
als ik nu probeer mijn computer (PC1) af te sluiten (start-->turn off dus), doet hij dat niet! :?
ik kan alleen afsluiten door Switch User te kiezen, of Stand By, en dan afsluiten. Bij de rest van de knoppen gebeurd er dus 'niks'.
norton antivirus wordt wel afgesloten, diskettedrive wordt gescanned, maar de rest van de programma's die open staan (mirc, ie) blijven gewoon vrolijk doordraaien
Ik vermoed dus dat het afsluitprocess ergens bij het afsluiten van een service blijft haken, want hoe lang ik ook wacht, er gebeurd verder helemaal niks.
De enige dingen die ik draai zijn NA (ccApp.exe, ccRegVfy.exe), iTouch en een programmaatje van m'n koptelefoon. Met al deze programma's heb ik nog nooit problemen gehad, en ik heb ook al geprobeerd deze van te voren af te sluiten, maar dat hielp niet.
Afbeeldingslocatie: http://wave.gamepoint.net/services.gif
ik heb niet zo veel zin om windows overnieuw te installeren voor zo'n stom probleem. weet iemand waar het aan kan liggen?

• Ashen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 09:22
Ik ken het probleem opzich niet, maar weet wel dat mijn iTouch problemen gaf met XP (gaf na het afsluiten blauw scherm). Welke versie van iTouch heb je? ik had eerst iets van 1.80 ofzo (de versie die op de cd stond diek bij mijn Internet Navigator toetsenbord heb gekregen). Nu heb ik de nieuwe versie van logitech site gehaald (2.13) en die doet het wel goed met XP.

• Maximize
  • Niet online
ik had iid nog 1.83 maar die heeft altijd perfect gewerkt bij mij, dus daar zal het niet aan liggen. heb em wel ff upgedate.
ik heb net even gezocht naar was sysmap.exe doet, dit programma heeft soms 99% cpu usage, weet iemand wat het precies doet?

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 17:01

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

das idd kut ik heb het met norton dat hij niet af wil sluiten en dan moet je weer 10 mins wachten enz

Kittekat.net ....

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Heb je admin-rechten? Je kan namelijk instellen dat sommige user sde computer niet mogen afsluiten.

• Maximize
  • Niet online
na een tiental keer gereboot te hebben doet ie het opeens weer...
:? 8)7
Pagina: 1