Toon posts:

dolphin pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand iets van de dolphin stats pagina af (http://www.siemenroorda.nl/DPC/)
hij is al sinds gister down, tenminste ik krijg te zien "kan pagina niet weergeven"
weet iemand hier iets vanaf?
enig idee waneer die weer up is?

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Geen idee lichtflits, maar kan je niet http://innuedo.student.utwente.nl/dolphin/ gebruiken?

oh sorry ik zie net dat die het ook niet doet. Misschien weet iemand anders het.

Verwijderd

Topicstarter
jawel die pagina werkt wel, hij laad alleen het plaatje niet.
thx MM-

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 15:53
Gaaf, ik heb een fan :*)

Hij heeft niet platgelegen, maar is ontzettend traag geweest. Ik zou eigenlijk eens de pagina's moeten cachen, zodat het laden wat sneller gaat. Hij leest nu per pageview 70.000 databaseregels uit en gaat daarmee rekenen :). Nooit de moeite genomen hier wat aan te doen, omdat er intussen andere (en betere) stats voorhanden waren.

Verwijderd

OH wist niet dat er ook team stats van dolphin waren :) . MOi is weer helemaal bij :)

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 15:02
Ow, als ie het niet doet, moet je mij ff icqen/mailen. Ik beheer de stats. Ik heb het plaatje nu ff weggehaald.

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Gelukkig, ik d8 eerst ook dattie het niet deed :P nu doettie het weer als een zonnetje!

De teamstats doen het niet maar dat zal wel aan iets anders liggen (de stats op de officiële site doen het ook niet...) Maar volgens mij worden we binnenkort ingehaald door die 'Shebas Universe'...
Das nie goe...

Heb hier btw nog een MF-je... van 1,8 miljoen, das voor mij sparen geweest :D

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

My schreef op 27 oktober 2002 @ 22:54:
Gelukkig, ik d8 eerst ook dattie het niet deed :P nu doettie het weer als een zonnetje!

De teamstats doen het niet maar dat zal wel aan iets anders liggen (de stats op de officiële site doen het ook niet...) Maar volgens mij worden we binnenkort ingehaald door die 'Shebas Universe'...
Das nie goe...

Heb hier btw nog een MF-je... van 1,8 miljoen, das voor mij sparen geweest :D
Mja, er was een migratie naar een nieuwe server, en daarom zijn er stukjes site (vooral de stats) tijdelijk down (geweest)

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Pagina: 1