Toon posts:

Windows conflict met netwerk diskette

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier twee pc's 1 met XP en 1 met W98.

Nu moet ik ff tijdelijk een netwerkje opzetten dus ik snel met XP een netwerkinstallatie diskette aangemaakt. Nu is echter het probleem dat de W98 machine NETSETUP niet kan uitvoeren vanaf de A schijf. Hij loopt te zeuren dat hij niet kan doorgaan vanwege het op het systeem geldende ristricties. Neem contact op met je systeembeheerder.

Nou, dat ben ik dus, maar ik heb er geen ristricties op gezet, en ik heb geen idee hoe ik die eraf krijg.

Wie weet raad?

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
heeft iemand in de familie mischien met poledit lopen spelen? ;)

daarmee kan je namelijk restricties aangeven op je systeem

vraag2: heb je een broertje? of broer?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
k'heb een broertje... die dus ff te grazen nemen? maar goed... hoe kan ik het ongedaan maken met dat poledit?? Ik weet dat poledit op de windows98 schijf staat maar ik heb er nog nooit mee gewerkt...

Ps. Ik wil dus helemaal geen restricties op het gehele systeem

Verwijderd

restricties hebben niet zoveel nut op win98/me. Denk dat ut temaken hep met het feit dat win2k/xp, installaties uitvoert(of niet) op grond van het gebruikersniveau. Denk da er een beveiliging in da netsetup zit dat alsie geen gebruikersniveau kan vinden datie dan ook zegt dat je ut nie kan installen. Eigenlijk wel logisch want anders zou je op een NT bak makkelijk je restricties/gebruikersniveau kunnen clocken om zodoende toch progjes te kunnen installen, snap? correct me if i'm wrong!

-VooDoo out-