[GBA] Metroid Fusion

Pagina: 1
Acties:
  • 678 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/images/m/metroidfusion_gba_game.jpg

Ok, hij's dus uit, op internet en gewone cartridge, in de USA. De meesten hier zullen hem dan ook 'illegaal' hebben. :)

Ik heb het eventjes gespeeld, en 't is erg leuk! Erg goede moves enzo.
Fusion Facts

Metroid Fusion is a side-scrolling action/adventure game with an intriguing sci-fi storyline. Controlling a bounty hunter named Samus Aran, players explore vast futuristic environments in a mission to destroy an army of deadly parasites. Known as X, these parasites attack Samus and use their mimicry abilities to copy the powers of their host. While on the verge of death, Samus is injected with a vaccine made from the DNA of a Metroid, the natural predator of the X parasites.

The bounty hunter's life is saved, and Samus gains the ability to absorb X parasites to regain health and power-ups. Although this leaves Samus weakened, she is charged with the task of hunting down the X parasites which are spreading throughout the research facility. The parasites mimic all the deadly research specimens in the facility's numerous natural habitats, but the most dangerous adversary of all is SA-X, the parasite which is mimicking Samus's most powerful form.

Metroid Fusion expertly mixes action and adventure elements to create a rich, highly stylized gaming experience. Like the original Metroid titles, Samus begins the game in a weak state and must locate power-ups to slowly become stronger. Players can power-up with classic enhancements like the Morph Ball, Space Jump, Screw Attack, Varia Suit, Wave Beam and more. Almost everything Samus uses is upgradeable, including bombs, missiles, suits and the arm cannon. In addition to the old favorites, Metroid Fusion delivers several new power-ups as well.

An engrossing story, great graphics and perfected play control combine to make Metroid Fusion one of the greatest platform games available on any system. Toss Samus in the mix, and you're looking at an instant classic. Don't miss Metroid Fusion when it hits store shelves on November 18, 2002.
Reviews
GameZone Review
InsideGamer.nl Review

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/e3/metroid_fusion/e3_metroidfusion_gba_ss11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/e3/metroid_fusion/e3_metroidfusion_gba_ss15.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/e3/metroid_fusion/e3_metroidfusion_gba_ss13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/e3/metroid_fusion/e3_metroidfusion_gba_ss12.jpg

• Ga niet vragen/emailen/icq'en oid om te vragen om ROM's, we zullen je niet helpen!
• Vraag gerust als je vast zit :)
• Ga niet flamen :/

Hebben jullie bij de ROM ook dat de muziek 'kraakt'? Oplossing: GBA.BIOS gebruiken :)

[ Voor 5% gewijzigd door Switch op 17-02-2003 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Shock3r schreef op 27 oktober 2002 @ 16:05:

Hebben jullie bij de ROM ook dat de muziek 'kraakt'?
Jep!
maar het spel speelt wel lekker :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:24

NoTimeRemains

I know

neej

muziek kraakt niet -> gba.bios nodig

en ik heb die :)

hij is wel bink :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Muziek kraakt ook niet met flash linker.
Speelt wel lekker opzich.

Gebruikt dit spel de zelfde engine als Castlevania ? lijkt er wel heel erg op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Mijn muziek doet ook vreemd. Ik heb VBA en heb deze op Old Synchronisation gezet. In eerste instantie hoorde ik alleen maar gekraak, nu is het wel iets beter, maar nog niet wat het zou moeten zijn.

Ik heb hem denk ik bijna uitgespeeld.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heb hem inmiddels al weer uit :)

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mf_cleartime.jpg

Zit alleen nog met een rare situatie in Sector 1:

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mf_raar2.gif Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/mf_raar1.gif

Ruimte met beestjes bovenin, als je die allemaal killt komt er zo'n geel menneke, als je die weer killt zou je verwachten dat er iets gebeurt maar...niets :| Heb de hele boel ook al plat gebombed natuurlijk :P Suggesties welkom :)
BlackMage schreef op 27 oktober 2002 @ 16:53:Gebruikt dit spel de zelfde engine als Castlevania ? lijkt er wel heel erg op
Lijkt met niet, Castlevania is van Konami en Metroid van Nintendo. Of ze hebben onderling een engine uitwissel programma natuurlijk ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
idd, met een gba.bios werkt het geluid goed.

Verder wel kicke spelletje, even verder spelen :D

Tip: als je speelt op een emu, kies dna in het schermpje waar je je savegame kan laden bij sound de koptelefoon ipv de Gameboy, klinkt een stuk beter (nee, dit is geen oplsossing voor het krakende geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Lol, zit meteen al vast :) In dat eerste level, ben je in die Quaranine kamer, schiet je dat monstertje dood, en dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Shock3r schreef op 27 oktober 2002 @ 17:12:
Lol, zit meteen al vast :) In dat eerste level, ben je in die Quaranine kamer, schiet je dat monstertje dood, en dan?
:D

Check je objective :+

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Al gevonden, ben gewoon terug gelopen :P

offtopic:
D3, Heb jij MSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27593

Goed spel maar helaas te kort. In zes uur (eindtijd: 3:34) had ik hem uit. Jammer! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913

Anoniem: 27593 schreef op 27 oktober 2002 @ 18:13:
Goed spel maar helaas te kort. In zes uur (eindtijd: 3:34) had ik hem uit. Jammer! :'(
Zo zijn alle metroids het gaat erom om hem dan weer uit te spelen, maar sneller en met meer verzamelde items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Nope.

Iemand al een oplossing voor mijn vraagstuk? Misschien is het gewoon een lege kamer :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

D³ schreef op 27 oktober 2002 @ 19:26:
[...]
Nope.

Iemand al een oplossing voor mijn vraagstuk? Misschien is het gewoon een lege kamer :P
Ridley al tegengekomen in Sector 1?

by the way, ik heb Metroid Fusion inmiddels al 5x uitgespeeld:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/100.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/mfu-32.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/mfu-36.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/mfu-33.png

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dstructor/samus1.jpg

Niet slecht voor een n00b he? :P ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 12:37

Jumpiefox

Hoi ?

ike wil het ook spelen :) nog ff wachten en dan gaat ik um kopen ziet er erg strak uit :)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Anoniem: 23844 schreef op 27 oktober 2002 @ 19:29:
Ridley al tegengekomen in Sector 1?
Ik heb wel tegen X-Ridley gevochten bedoel je dat? Heeft dat te maken met die kamer? Volgens mij is het een wrede grap van de makers B)
by the way, ik heb Metroid Fusion inmiddels al 5x uitgespeeld:

Niet slecht voor een n00b he? :P ;) :)
Oplichter :P Trouwens, zijn dat geen spoilers? Ik had expres in HGGCT gelinkt naar die pics, sommige mensen zijn nogal anaal wat dat betreft :+ ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

D³ schreef op 27 oktober 2002 @ 19:56:
[...]
Ik heb wel tegen X-Ridley gevochten bedoel je dat? Heeft dat te maken met die kamer? Volgens mij is het een wrede grap van de makers B)
Dunno :+, had zoiets gelezen :z
[...]
Oplichter :P Trouwens, zijn dat geen spoilers? Ik had expres in HGGCT gelinkt naar die pics, sommige mensen zijn nogal anaal wat dat betreft :+ ;)
nou erm.. expres, expres..... Volgens mij had je geen andere keuze omdat die host geen remote linking toestaat :+

Maar ff serieus, ik zie niet wat er spoilerig aan is. Het zijn toch gewoon plaatjes en niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ze is wel :9~ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Zeker mooi.
Ik heb al veel reviews gelzen over deze game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
OMg, zit alweer vast :7. Ik ben nu voorbi jdta stukje dat de lift kapot is, en nu zit ik bij een soort oog :/ Snap d'r geen bal van.

Screenie:
Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/got/gbn-metf.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Moet je ff wachten tot ie zijn oog open doet en niet schiet. Dan lijkt het ook meer op een oog. Ff chargen en schieten, of vuur een missile af. Sim-pel :)

Btw de screens uit de eerste post komen niet uit de rom versie van het spel. Volgens mij een of andere pre-beta :) Magoed dat mag de pret niet drukken :)

Ik ben inmiddels aan beland bij nightmare en hij is strontvervelend :( By the way, hoe lang gaat het duren voor de game hier echt komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27593

Shock3r schreef op 28 oktober 2002 @ 17:07:
OMg, zit alweer vast :7. Ik ben nu voorbi jdta stukje dat de lift kapot is, en nu zit ik bij een soort oog :/ Snap d'r geen bal van.

Screenie:
[afbeelding]
Lol, zit je daar al vast? :D :D :D

Gewoon 3x schieten met raketten als het oog niet oplicht. Klaar! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
UnderFlow: Idd, van Nintendo.com ;)

Jongens, kijk ook even naar m'n Energy :X

Release date is 22 November btw :( (Sinterklaas O+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Laatst online: 31-05-2024
D³ schreef op 27 oktober 2002 @ 17:04:

[...]
Lijkt met niet, Castlevania is van Konami en Metroid van Nintendo. Of ze hebben onderling een engine uitwissel programma natuurlijk ;)
Sinds Castlevania: Symphony of the Night zijn Castlevania spellen en Metroid zeeer gelijkend. Je moet maar eens de nieuwe GBA Castlevania, Harmony of Dissonance, proberen: Ook gebaseerd op het verkennen van 1 groot gebied, in dit geval een kasteel i.p.v. ruimteschip, je moet ook allerhande upgrades vinden, die vijanden zijn ook niet extreem moeilijk, werkt ook met bazen per gebied, ook weinig platform en meer adventure elementen, ook in 2D, etc.

Het is algemeen bekend dat de nieuwe weg die Konami met Castlevania in heeft geslagen meer dan enkele ideeen van Super Metroid bevat. En dat is natuurlijk allerminst negatief! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

ilyc schreef op 28 oktober 2002 @ 17:59:
Sinds Castlevania: Symphony of the Night zijn Castlevania spellen en Metroid zeeer gelijkend. Je moet maar eens de nieuwe GBA Castlevania, Harmony of Dissonance, proberen: Ook gebaseerd op het verkennen van 1 groot gebied, in dit geval een kasteel i.p.v. ruimteschip, je moet ook allerhande upgrades vinden, die vijanden zijn ook niet extreem moeilijk, werkt ook met bazen per gebied, ook weinig platform en meer adventure elementen, ook in 2D, etc.

Het is algemeen bekend dat de nieuwe weg die Konami met Castlevania in heeft geslagen meer dan enkele ideeen van Super Metroid bevat. En dat is natuurlijk allerminst negatief! :)
Leuk, maar dat wist ik allemaal al :) Wat heeft dat verder met het engine argument te maken?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Metroid is al wat ouder :) En heel veel GBC/GBA Games zijn in die stijl Metroid en Castlevania zijn niet de enige dus.

Besides that, Castlevania vondt ik saai ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Laatst online: 31-05-2024
D³ schreef op 28 oktober 2002 @ 18:40:
[...]
Leuk, maar dat wist ik allemaal al :) Wat heeft dat verder met het engine argument te maken?
Crap, ik las over dat engine gedeelte heen, sowwy :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Shock3r schreef op 28 oktober 2002 @ 18:40:
Metroid is al wat ouder :) En heel veel GBC/GBA Games zijn in die stijl Metroid en Castlevania zijn niet de enige dus.

Besides that, Castlevania vondt ik saai ;)
Ik denk dat CastleVania net zo oud is als Metroid. Allebei 1986, naar mijn weten. CastleVania sloeg pas later de weg in van het Metroid-achtige doorlopen van de kaart. (Met Symphony of the Night dus,wat echter een geweldig spel is.)

Edit:

HELP :P

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~amt/MF/help.jpg

Ik snap er nu even niks van. Ik zit linksonder en kan nergens meer heen. De gang waar ik heen zou moeten gaan, denk ik, is geblocked door een rode deur.

Edit 2: Laat maar.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

GolbeZeromus schreef op 28 oktober 2002 @ 19:35:
HELP :P

[afbeelding]

Ik snap er nu even niks van. Ik zit linksonder en kan nergens meer heen. De gang waar ik heen zou moeten gaan, denk ik, is geblocked door een rode deur.

Edit 2: Laat maar.
Raap eens snel al die upgrades op wil je? :P Ik zie nog een heleboel open rondjes ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Castlevania en Metroid hebben al heel lang zij aan zij geopereerd zeg maar. Waarbij er in de castlevania reeks veel vaker geprobeerd is om een wat andere spel opzet te vinden. Toegegeven het map verhaal en het verder komen na upgrades etc lijkt erg op metroid. Maar dat ze dat nu pas doen is niet helemaal waar. Harmony of Dissonance is namelijk in eerste instantie gebaseerd op het briljante castlevania spel Symphony of the Night die weer op de psx was. Dat de gba versies van de laatste metroid en castlevania op elkaar lijken qua spelstijl klopt redelijk, de mapopzet lijkt op mekaar en het upgrade halen voordat je verder kunt lijkt ook op mekaar, maar daar houdt het op. De setting van beide spellen is compleet anders. De verhaallijn is anders. Metroid heeft veel meer geheime gangen en verborgen dingen (overal bommen smijten helpt ;)). Castlevania heeft weer uitgebreidere magic / equipment mogelijkheden.

Ik vind in ieder geval dat ze zeker samen een bestaansrecht hebben. Persoonlijk houd ik altijd wel van dit soort games en speel ik ze ook graag beide. Super Metroid destijds was geniaal, maar net wat ik zeg Castlevania Symphony of The night was even zo goed geniaal :)

Magoed, iedereen is dus nu de rom aan het spelen, dan gooi ik ff een balletje op. Wie gaat de game uiteindelijk kopen ... en eerlijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ik ga hem kopen.

Het hoort gewoon bij mijn verzameling. Ik heb Metroid 1, 2 en 3 ook, dus 4 hoort daar zeker bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
UnderFlow schreef op 29 oktober 2002 @ 21:44:
Castlevania en Metroid hebben al heel lang zij aan zij geopereerd zeg maar. Waarbij er in de castlevania reeks veel vaker geprobeerd is om een wat andere spel opzet te vinden. Toegegeven het map verhaal en het verder komen na upgrades etc lijkt erg op metroid. Maar dat ze dat nu pas doen is niet helemaal waar. Harmony of Dissonance is namelijk in eerste instantie gebaseerd op het briljante castlevania spel Symphony of the Night die weer op de psx was. Dat de gba versies van de laatste metroid en castlevania op elkaar lijken qua spelstijl klopt redelijk, de mapopzet lijkt op mekaar en het upgrade halen voordat je verder kunt lijkt ook op mekaar, maar daar houdt het op. De setting van beide spellen is compleet anders. De verhaallijn is anders. Metroid heeft veel meer geheime gangen en verborgen dingen (overal bommen smijten helpt ;)). Castlevania heeft weer uitgebreidere magic / equipment mogelijkheden.

Ik vind in ieder geval dat ze zeker samen een bestaansrecht hebben. Persoonlijk houd ik altijd wel van dit soort games en speel ik ze ook graag beide. Super Metroid destijds was geniaal, maar net wat ik zeg Castlevania Symphony of The night was even zo goed geniaal :)

Magoed, iedereen is dus nu de rom aan het spelen, dan gooi ik ff een balletje op. Wie gaat de game uiteindelijk kopen ... en eerlijk zijn :)
Castlevania en Metroid zijn allebij niet echt mijn type game, maar als ik moest kiezen wist ik het wel: Castlevania. (als ik moest kiezen tussen bijde gba games dan, heb nog niet van andere consoles gespeeld)

Ik ga zowizo geen 1 van beiden kopen (flash linker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
ondanks dat ik een flash linker heb ga ik dit spel dus echt wel kopen :D

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

gvd ik it vast bij lift lvl 3 :( oveal groene deuren maa kan nergens verder en moet tog egens in :(

help me plz :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
HIValicious schreef op 30 oktober 2002 @ 15:08:
gvd ik it vast bij lift lvl 3 :( oveal groene deuren maa kan nergens verder en moet tog egens in :(

help me plz :(
volgens mij zit ik hier ook vast....

Afbeeldingslocatie: http://dadarklemming.xs4all.nl:81/pics/tweakers/metroid1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dadarklemming.xs4all.nl:81/pics/tweakers/metroid2.jpg

Dit is dus in sector 3.... dit is volgens mij de enige weg nog die ik op kan. De blokjes zien er uit alsof je speed boost erop moet doen, maar er is gewoon te weinig ruimte daarvoor.

btw... ik zit dus bij het kruisje op de kaart... was te traag met de screenshot nemen :P

Iemand?

[ Voor 0% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 30-10-2002 17:44 . Reden: Ik haal altijd /url en /img door elkaar :P ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

HIValicious: plaatje van de locatie? Is erg lastig zo.

Of zet anders even een een savestate (laatste VisualBoyAdvance) online (geldt ook voor gnimmeL_kraD ). Zou zo niet weten wat je daar moet doen en heb geen zin om er zelf heen te lopen :)

//edit

En al zou ik dat wel willen, bij mij zijn alle deuren unlocked+extra upgrades dus dat heeft nog geen zin. Savestate is the answer! ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
D³ schreef op 30 oktober 2002 @ 17:47:
HIValicious: plaatje van de locatie? Is erg lastig zo.

Of zet anders even een een savestate (laatste VisualBoyAdvance) online (geldt ook voor gnimmeL_kraD ). Zou zo niet weten wat je daar moet doen en heb geen zin om er zelf heen te lopen :)

//edit

En al zou ik dat wel willen, bij mij zijn alle deuren unlocked+extra upgrades dus dat heeft nog geen zin. Savestate is the answer! ;)
Ah... oke... de savestate

Hopelijk wordt je hier iets wijzer van dan van de pics :P

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

gnimmeL_kraD schreef op 30 oktober 2002 @ 18:02:
Ah... oke... de savestate

Hopelijk wordt je hier iets wijzer van dan van de pics :P
Dat is een savegame, geen savestate :P Een savestate maak je me file>save game>slot #1, dan kun je ook precies op die plek saven, hoef ik er niet heen te hobbelen. Overigens doet die savefile het sowieso niet, gebruik je VisualBoyAdvance 1.1?

//edit

Misschien geeneens nodig, probeer dit eens: die 2 horizontale gangen links, de onderste heb je bezocht tot aan een groene deur, de bovenste ben je een klein stukje in gegaan. Volgens mij kun je via de bovenste naar het kamertje linksonderaan komen (links aan het einde van de onderste gang dus) en dat is waarschijnlijk de room waar je de groene deuren unlocked, je kan die room dan namelijk uit via de groene deur waar je nu nog niet doorheen kunt. Volgens mij was het zo. * Dyxtra vind het knap van zichzelf als het echt zo is :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Die savestate was een safegame... sorry... deze komt uit mun GBA en kun je weldegelijk importeren met VBA :P

Die gang is het dus niet, hier is vuur en aan het einde van de gang kun je een meer raketten krijgen... alleen kom je niet meer levend terug ;)

Ik weet alleen niet welke file je precies moet hebben, daarom maar deze twee safe-states: file1, file2.

[ Voor 0% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 30-10-2002 19:08 . Reden: url verkeerd... DOH! ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

gnimmeL_kraD schreef op 30 oktober 2002 @ 18:58:
Die savestate was een safegame... sorry... deze komt uit mun GBA en kun je weldegelijk importeren met VBA :P

Die gang is het dus niet, hier is vuur en aan het einde van de gang kun je een meer raketten krijgen... alleen kom je niet meer levend terug ;)

Ik weet alleen niet welke file je precies moet hebben, daarom maar deze twee safe-states: file1, file2.
File 1 is goed :) Ik zat redelijk in de buurt, je moet de onderste gang hebben, check maar eens boven de groene deur.

Ik krijg trouwens de error 'Save game is not using the BIOS file', betekent dat jij geen GBA BIOS gebruikt? Heb je geen last van ontzettend krakend geluid dan, of speel je op een flash linker?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
ik zie wel iets bover die groene deur... een soort opening ofzo... maar hoe kom ik daar???

en ik gebruik een flash linker ja... daarom moest je die safe-games ook importeren.... die komen direct uit mijn GBA :P

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

gnimmeL_kraD schreef op 30 oktober 2002 @ 20:43:
ik zie wel iets bover die groene deur... een soort opening ofzo... maar hoe kom ik daar???

en ik gebruik een flash linker ja... daarom moest je die safe-games ook importeren.... die komen direct uit mijn GBA :P
Dat zijn speedblocks, dus aanloopje nemen en doorheen speeden :P Tsk tsk ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik zit op precies zelfde plaats maar ik plaats wel ff een save game van t begin af...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ja ik cben door :) thnx d3

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
D³ schreef op 30 oktober 2002 @ 21:09:
[...]
Dat zijn speedblocks, dus aanloopje nemen en doorheen speeden :P Tsk tsk ;)
goh... idd... nooit aan gedacht om daar bommetjes neer te leggen om te kijken of daar speedblocks liggen... DOH :P

In ieder geval bedankt :)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

gnimmeL_kraD schreef op 30 oktober 2002 @ 21:45:
goh... idd... nooit aan gedacht om daar bommetjes neer te leggen om te kijken of daar speedblocks liggen... DOH :P

In ieder geval bedankt :)
Metroid = If all else fails, bommetjes leggen!! :P

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Hmm, ik hoorde dat je je straal kan 'Opsparen' tot grote bol oid, hoe :? :P

</n00b>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Shock3r schreef op 30 oktober 2002 @ 22:17:
Hmm, ik hoorde dat je je straal kan 'Opsparen' tot grote bol oid, hoe :? :P

</n00b>
door de gun te pakken, is 1 van de missies :P

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

knoppie vasthoude...

maar uhm zit vast bij die robot baas die zo springt enz ik krijg uhm niet af...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

... robotbaas ... help ... dood ... help ... robotbaas ... :'(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Een plaatje zou wonderen doen, HIV...

Dan weten we waar je het over hebt weet je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

aaargh

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

[ur]http://www.cowhosting.com/upload/MF.jpg[/url]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Mmm, die is toch niet zo moeilijk?

Als die "benen" met 05 openstaan en dat beige kleurige ding open gaat gewoon er een missile inschieten. Dat een paar keer en voilá.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

krijg t gewoon nie :(

wanneer staan die poten dsan open?

als ie springt of als ie die bommen af gooit?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

double post ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
HIV: Pls, resize je Pic en gebruik in godsnaam alsjeblieft de Edit knop! We snappen wel dat je gefrustreert bent dat je 't niet haalt en dat dit niet een heel erg populair topique is. Maar alsjeblieft doe dit soort dingen niet meer.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
*schop*
Ik zit hier nu al 2 dagen vast, kan iemand me helpen :?
Deze savegame openen met VisualBoyAdvance (file, Load).

Tip: check ook de map, ik heb wat geheime gebieden gevonden (balletje morphen, bommetjes leggen >:) ), maar ik kom echt niet meer verder.
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

OK Rafe, ga helemaal naar rechts, in dezelfde gang als van die save kamer en leg daar bommetjes.

Ik weet zeker dat je iets nieuws vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

je moet springen van links naar rechts om omhoog te komen

KUT ME SAVE GAME IS NU VERNEUKT :( door die van jou heeft iemand maybe een savegame waar je net in sector 6 Nacht (NOC) zit met die ijs Xjes ?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
GolbeZeromus schreef op 02 november 2002 @ 11:47:
OK Rafe, ga helemaal naar rechts, in dezelfde gang als van die save kamer en leg daar bommetjes.

Ik weet zeker dat je iets nieuws vind.
Woei, bedankt, ik liep in no-time door naar een eindbaas, na die verslagen te hebben kreeg ik high jump en ball jump, en daarna mocht ik de SA-X even begluren.
Nu meot ik door naar sector 4, want daar is die SA-X bezig.
HIValicious schreef op 02 november 2002 @ 13:03:
je moet springen van links naar rechts om omhoog te komen

KUT ME SAVE GAME IS NU VERNEUKT :( door die van jou heeft iemand maybe een savegame waar je net in sector 6 Nacht (NOC) zit met die ijs Xjes ?
wtf? Hoe kan mijn savegame die van jou verneuken :? Heb je mijn savegame over de jouw heen gedownload ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik load jouw save dus ik open MF e dan is die van mijn weg :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

En het is niet in je opgekomen eerst je eigen save te backuppen?

//edit

Die van Rafe is een savestate dus als het goed is er met je savegame niets mis. En een echte vent speelt alleen met de savegame natuurlijk, toch..toch!? ;)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ahum, mijn savegame is ook pleite. |:(

Naja, ik koop hem toch wel de 22ste. Spel ik hem wel in het "echt" uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
D³ schreef op 02 november 2002 @ 14:47:
En het is niet in je opgekomen eerst je eigen save te backuppen?

//edit

Die van Rafe is een savestate dus als het goed is er met je savegame niets mis. En een echte vent speelt alleen met de savegame natuurlijk, toch..toch!? ;)
Zodra hij die savestate load dan schrijft dat spel zijn savegame over met die van rafe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

:( damn :( ik had 99 5 "levens" en 70 rockets :(

This is the Way.

• Switch
Even een kleine kick :+. Ik zag 'm paar uur geleden @ Dixons, Stevig prijsje zit er aan de GBA game's tegenwoordig :|.

[ Voor 7% gewijzigd door Switch op 28-11-2002 23:00 ]

• GZ

GZ

!!

Switch schreef op 28 november 2002 @ 22:59:
Even een kleine kick :+. Ik zag 'm paar uur geleden @ Dixons, Stevig prijsje zit er aan de GBA game's tegenwoordig :|.
We know. De prijs waar ik voor CastleVania: Harmony of Dissonance voor heb gezien was ook niet misselijk €57,95 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Laatst online: 12:28

-ET-

Phone Home

Ik heb er volgens mij 44.95 voor betaald na dat ik 10% korting had dus normaal is hij 49.99 ofzow. Maar inderdaad die games zijn best duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik heb het net weer gespeeld en jezus wat is het verslavend. Ben tenminste dat oog vorobij :9. Hoewel ik denk dat er echt een sfeertje bijkomt wanneer je het speelt op de echte GBa :9~ :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Switch schreef op 16 februari 2003 @ 16:43:
Ik heb het net weer gespeeld en jezus wat is het verslavend. Ben tenminste dat oog vorobij :9. Hoewel ik denk dat er echt een sfeertje bijkomt wanneer je het speelt op de echte GBa :9~ :*
Ik heb hier nog een extra exemplaar liggen, spiksplinternieuw en nog gesealed voor 31 euro, kopen? :P

*hoopt dat GZ dit niet leest :D ;) *

Enne Metroid Prime >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Metroid Fusion :Y)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Nee, maar toch bedankt ;). Ik ben weer verder spelen 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Switch schreef op 16 February 2003 @ 17:22:
Nee, maar toch bedankt ;). Ik ben weer verder spelen 8).
Ben je helemaal niet van plan hem te kopen maar gewoon op je emu te spelen?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Weet nog niet D3, ik vindt dit wel fijn enzo, maar ben atm. geldloos. En de laatste keer dat ik de GBA uit de kast gepakt heb was met zome-vakantie. Dus misschien koop ik hem begin Zomer-Vakantie wel ofzo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Switch schreef op 16 February 2003 @ 17:38:
Weet nog niet D3, ik vindt dit wel fijn enzo, maar ben atm. geldloos. En de laatste keer dat ik de GBA uit de kast gepakt heb was met zome-vakantie. Dus misschien koop ik hem begin Zomer-Vakantie wel ofzo :).
Dan doe je maar een maandje zonder eten! :( ;)

Zal me mond verder maar houden O-)

Zat trouwens ff dit topic door te scrollen, best lollig om te lezen :)

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Switch schreef op 16 februari 2003 @ 16:43:
Switch, vanwaar deze nutteloze kick? Hier hebben we het grote GBA topic voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 19:10
Anoniem: 34169 schreef op 16 February 2003 @ 18:45:
[...]

Switch, vanwaar deze nutteloze kick? Hier hebben we het grote GBA topic voor.
Vanwaar zoiets als een groot GBA topic? Voor gesprekken over de nieuwe GBA snap ik het wel, maar om nou elk spel te bespreken in één groot topic vind ik een beetje onzin. Bijna elk PC spel krijgt z'n eigen topic en alle GBA spellen moeten in 1 groot topic gepropt worden.
Het was ook de bedoeling van SGD en SPV om minder grote topics te krijgen zodat je niet een topic van tig bladzijdes moet doorspitten, als iedereen alles in 'het grote topic' moet posten kom je er natuurlijk nooit vanaf.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
_o_ @ MaRc0 ;)

Dit topic was er al eerder dan dat grote topic, en er was al aardig grote discussie voor geweest. Dus i kdacht: Eventjes doorpraten over dit fantastische spel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
ik zelf heb onder vonden dat in de navigation room, mijn text op een gegeven moment niet binnen komt, ik lees alsware een lege objective.. :/ oplossingen hiervoor ?

ik gebruik Visualboy advanced

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

Orgineel kopen, hijs nu uit...

Emu's gebruik ik alleen om te testen, leuk spel? kopen dan!

En als je geen gba hebt, dan is veel lol dr al af, omdat het leukste is om het op zo'n klein dingetje onderweg te kunnen spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaRc0 schreef op 16 February 2003 @ 18:54:
[...]

Vanwaar zoiets als een groot GBA topic? Voor gesprekken over de nieuwe GBA snap ik het wel, maar om nou elk spel te bespreken in één groot topic vind ik een beetje onzin. Bijna elk PC spel krijgt z'n eigen topic en alle GBA spellen moeten in 1 groot topic gepropt worden.
Het was ook de bedoeling van SGD en SPV om minder grote topics te krijgen zodat je niet een topic van tig bladzijdes moet doorspitten, als iedereen alles in 'het grote topic' moet posten kom je er natuurlijk nooit vanaf.
Leuk, die regels. Maar voer ze dan wel consequent door. Ik heb tig topics over Xbox games dicht zien gaan met een verwijzing naar het grote topic. Hetzelfde geld voor GBA games, trouwens.
Bovendien is het een topic van een half jaar oud, en die gaan bijna altijd direct op slot als die gekickt worden. De openingspost is namelijk helemaal niet meer up-to-date. En onvolledig. Edit die ff zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
en ik was zelf al mega verslaafd aan metroid 3 :P ik moet zeggen leuk spel,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Hoezo onvolledig? Dan update ik hem wel, boeit me niet veel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Niet online
HIValicious schreef op 31 October 2002 @ 18:21:
... robotbaas ... help ... dood ... help ... robotbaas ... :'(
schiet in zijn aars. met raketten, moet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm over de startpost, gewoon ff linkjes naar gamespot review erin zetten ofzow. Die facts zijn outdated :)
En dus een quote van de review, lijkt me wel zo leuk. Screenies zijn er vast ook wel groter beschikbaar trouwens, en meer van dat soort dingen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Screenies groter heb je slechtere kwaliteit, kan verkeerde kijk van het spel geven bijvoorbeeld ;).

Over die linkjes: Daar heb je misschien gelijk in, zal ik meteen eventjes fixen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Damn, zit weer vast :(.
Afbeeldingslocatie: http://acaldra.com/~faqland/gbn-metf.bmp
Hoe kom ik voorbij deze baas?

Al gelukt dankzij Rafe @ irc :>

[ Voor 15% gewijzigd door Switch op 18-02-2003 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

Switch schreef op 16 februari 2003 @ 21:07:
Hoezo onvolledig? Dan update ik hem wel, boeit me niet veel :|
Idd, wat is er mis met de topictitel :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
WTF!? Ik heb net die baas verslagen en die kamer ernaast loopt gewoon dood? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:16

Koetjeboe